Pieterjan94
Well-known member
Blijft toch verbazen hoe weinig mensen bereid zijn om een klein bedrag te geven om een sport te kunnen zien.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als deze sport je totaal niet interesseert is dit volkomen normaal, maar dan kom jeBlijft toch verbazen hoe weinig mensen bereid zijn om een klein bedrag te geven om een sport te kunnen zien.
Na een tijd is het geld ook gewoon op hé met al die abonnementen. Blijft maar optellen...Maar de ergste soort mensen zijn die wél liefhebber van deze sport zijn, maandelijks/jaarlijks veel
geld uitgeven aan de dingen die ze leuk vinden of liefhebber van zijn, zoals fitness, bioscoop,
reizen, op restaurant gaan of hobby's......maar dan wel de ergste jankers zijn om ocharme 20 eurootjes
per maand, gedurende 6 maanden te betalen en dan ook gewoon hypocriet en te gierig zijn.
En je moet nog de tijd hebben om die abonnementen ook te gebruiken. Als je twee uurtjes Netflixt op de maand en een uurtje op Zwift rijdt dan is dat ook veel geld. Als ik 10 uur Zwift op de maand dan is het mij die 20 euro wel waard.Na een tijd is het geld ook gewoon op hé met al die abonnementen. Blijft maar optellen...
Ik betaal al voor TV, Internet. Daar doe ik nog Netflix, Spotify en F1TV bij. Dan nog een iRacing abonnement, Zwift. Dat begint al op te tellen.
Voor crosskes van een uur kan ik dat echt niet rechtvaardigen.
Indien het 'gerucht' waar zou blijken is er versterking op komst voor Michael ( of concurrentie binnenIk vrees dat we Iserbyt niet meer zullen zien in het veld. En met enkel Vanthourenhout is de ploeg wel zeer dun.
) met Nieuwenhuis en Orts, doordat er besprekingen lopende zijn om tot een fusie vanInsteek is ook dat cross wel vroeger altijd gratis was (ok dan waren er minder crossen die ze uitzenden maar dan nog).Blijft toch verbazen hoe weinig mensen bereid zijn om een klein bedrag te geven om een sport te kunnen zien.
VDP begint over ongeveer een maand en nog geen nieuws over Wout zijn plannen in het veld.
Spanning is leuk, maar ik zie toch graag die twee tegen elkaar bezig (om het niveauverschil te onderstrepen met de rest).
Seizoen 21/22 won hij alles wat hij reed buiten Hulst.Alhoewel ik ook uitkijk naar hun intrede, vind ik het net geweldig dat we nét niet
exact weten welke crossen ze gaan rijden.
Spanning kan er evengoed zijn tussen Van Aert en Van der Poel, met achter hun een
geweldige strijd voor een podiumplek. Er is maar één bepalende factor en dat is of
Van Aert de moeite zal gedaan hebben om snoeihard getraind te hebben zoals Van
der Poel? We hebben reeds enkele winters gezien dat Van Aert, beschamend genoeg,
het minder professioneel durft aanpakken en quasi zonder training aan de start kwam.
Omdat hij leider is in de wereldbeker.Waarom draagt Nys z'n driekleur niet?
Op zich is het een mooie trui maar je ziet niet dat het de leider in de wereldbeker is imo.
Het was ook nog maar de eerste cross dat iemand leider was in de wereldbeker. Waarom die trui elke 2 jaar moet veranderen is me toch ook een raadsel...Ook veelzeggende hoeveel cross ik nog kijk de laatste tijd....
![]()
Wout van Aert trapt veldritwinter af in Antwerpen, 5 duels met Mathieu van der Poel en (voorlopig?) geen WK | sporza
Wout van Aert heeft zijn veldritplannen onthuld. Op zijn kalender prijken (voorlopig?) 8 crossen. Van Aert begint er op 20 december aan in Antwerpen en zal Mathieu van der Poel 5 keer in de ogen kijken. Over het WK wordt met geen woord gerept.sporza.be
Voorlopig vrij beperkte kalender Van Aert , BK wellicht al laatste cross.