Veldritseizoen 2025-2026

Zo'n reactie zegt meer over jezelf als over mij.

Remco is een topper maar heeft het soms moeilijk om zich te beheersen, vandaag "remco vibes" bij nys..
Wie het zegt.. :thinking:

Ik vind uw reactie sowieso al ongepast vandaar mijn "respectloze reactie" naar u op die manier.. u bent met uw suggestieve opmerking respectloos naar renners toe en dan reageer ik op vrijwel dezelfde manier respectloos naar de boodschapper zo simpel is het.

Ik vind uw reactie sowieso al ongepast vandaar mijn "respectloze reactie" naar u op die manier.. u bent met uw suggestieve opmerking respectloos naar renners toe en dan reageer ik op vrijwel dezelfde manier respectloos naar de boodschapper zo simpel is het.
Nochtans werd er op tv net hetzelfde gezegd.

Laatste jaar van Lars. Doet toch een beetje pijn dat hij nooit WK is geworden.
2013 en 2016 waren zijn beste kansen. Met een iets minder nat Louisville had ik het wel eens willen zien.

Iserbyt geraakt blijkbaar niet uit de miserie met zijn blessure.
Stel je voor dat het fin de carrière wordt...

Vrouwencross wordt terug interessanter met Casasola, naast Vas :shy:.

Damn man. Als je de reactie "remco vibes" zo respectloos vindt, hoor je misschien niet thuis om een discussieforum.
Zoals gezegd ben ik fan van remco maar heeft ie zijn werkpunten.

Enfin, einde discussie voor mij.

Damn man. Als je de reactie "remco vibes" zo respectloos vindt, hoor je misschien niet thuis om een discussieforum.
Zoals gezegd ben ik fan van remco maar heeft ie zijn werkpunten.

Enfin, einde discussie voor mij.
Ieder heeft zijn unieke karakter nu éénmaal. Moesten Remco en Thibau die winnersmentaliteit, lef en grinta niet hebben zouden ze bijlange niet staan waar ze nu staan. Leer er mee leven zou ik zeggen.. Ja-knikkers zijn er al genoeg.

Ieder heeft zijn unieke karakter nu éénmaal. Moesten Remco en Thibau die winnersmentaliteit, lef en grinta niet hebben zouden ze bijlange niet staan waar ze nu staan. Leer er mee leven zou ik zeggen.. Ja-knikkers zijn er al genoeg.
En dat unieke karakter van Remco vinden sommigen vervelend. Ook ik.
Genoeg winnaars zonder de slechte mentaliteit van een Remco Evenepoel.

Staat niet in de weg dat het een fenomenale atleet is.

De keren dat ik Thibau Nys in interviews heb gezien, was dat precies een aangename kerel. De remco-kuren mogen uit blijven

En dat unieke karakter van Remco vinden sommigen vervelend. Ook ik.
Genoeg winnaars zonder de slechte mentaliteit van een Remco Evenepoel.

Staat niet in de weg dat het een fenomenale atleet is.

De keren dat ik Thibau Nys in interviews heb gezien, was dat precies een aangename kerel. De remco-kuren mogen uit blijven
Remco en Thibau zijn tenminste rechtuit.. "you see is what you get". Of jij hebt liever die achterbakse sporters met voorgekauwde interviews neem ik aan? :thinking: En achteraf wél jan en alleman achter de rug zwart maken .. Neen dank u!!!

Geef mij maar kerels met het hart op de tong zoals Remco en nog enkele andere jeugdige renners.

Remco en Thibau zijn tenminste rechtuit.. "you see is what you get". Of jij hebt liever die achterbakse sporters met voorgekauwde interviews neem ik aan? :thinking: En achteraf wél jan en alleman achter de rug zwart maken .. Neen dank u!!!

Geef mij maar kerels met het hart op de tong zoals Remco en nog enkele andere jeugdige renners.

Het gaat vaak niet om wat hij zegt, maar hoe hij het zegt. En dat is vaak gewoon heel immatuur. Vroeger was dat wel meer dusja

En nee, voorgekauwde interviews doen mij ook niets. Er bestaat geen nuttelozere job dan journalist bij een voetbalpersconferentie.

Laatst bewerkt:
O jawel, namelijk die van afnemer van startinterviews in het wielrennen. Omwille van het slechts genereren van volstrekt inhoudsloze, zaaddodende & hemeltergend generische woordendrek

🥸 😴 🥸

Laatst bewerkt:
Benieuwd of zandman Sweeck dit weekend gaat opstaan, aangezien dit tot nu toe wat ontgoochelde. Ook van Toon Aerts had ik iets meer verwacht tot nu toe. Begin ook te twijfelen of we Iserbyt dit seizoen nog gaan zien in de cross.

Voor zij die het nog niet gezien hadden, mooie inkijk in jeugdig enthousiasme:

Benieuwd of zandman Sweeck dit weekend gaat opstaan, aangezien dit tot nu toe wat ontgoochelde.
Is mss idd de kans voor hem om een EK te winnen
Ook van Toon Aerts had ik iets meer verwacht tot nu toe.
Zou dat aan de fiets kunnen liggen? Rijdt met een Orca frame (klimfiets) met Terra vork (gravel).
Begin ook te twijfelen of we Iserbyt dit seizoen nog gaan zien in de cross.
Nee die gaan we niet meer zien

Amai heerlijk crosske!

Sterk van Aerts ook, verdween opeens helemaal naar de achtergrond half koers, maar zet het toch knap recht.

Terug
Bovenaan