kimme1975
Well-known member
Ook een dom haterke zeker gij..Remco vibes![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook een dom haterke zeker gij..Remco vibes![]()

Zo'n reactie zegt meer over jezelf als over mij.Ook een dom haterke zeker gij..![]()
Wie het zegt..Zo'n reactie zegt meer over jezelf als over mij.
Remco is een topper maar heeft het soms moeilijk om zich te beheersen, vandaag "remco vibes" bij nys..

Nochtans werd er op tv net hetzelfde gezegd.Wie het zegt..
Ik vind uw reactie sowieso al ongepast vandaar mijn "respectloze reactie" naar u op die manier.. u bent met uw suggestieve opmerking respectloos naar renners toe en dan reageer ik op vrijwel dezelfde manier respectloos naar de boodschapper zo simpel is het.
.Damn man. Als je de reactie "remco vibes" zo respectloos vindt, hoor je misschien niet thuis om een discussieforum.Wie het zegt..
Ik vind uw reactie sowieso al ongepast vandaar mijn "respectloze reactie" naar u op die manier.. u bent met uw suggestieve opmerking respectloos naar renners toe en dan reageer ik op vrijwel dezelfde manier respectloos naar de boodschapper zo simpel is het.
Ieder heeft zijn unieke karakter nu éénmaal. Moesten Remco en Thibau die winnersmentaliteit, lef en grinta niet hebben zouden ze bijlange niet staan waar ze nu staan. Leer er mee leven zou ik zeggen.. Ja-knikkers zijn er al genoeg.Damn man. Als je de reactie "remco vibes" zo respectloos vindt, hoor je misschien niet thuis om een discussieforum.
Zoals gezegd ben ik fan van remco maar heeft ie zijn werkpunten.
Enfin, einde discussie voor mij.
En dat unieke karakter van Remco vinden sommigen vervelend. Ook ik.Ieder heeft zijn unieke karakter nu éénmaal. Moesten Remco en Thibau die winnersmentaliteit, lef en grinta niet hebben zouden ze bijlange niet staan waar ze nu staan. Leer er mee leven zou ik zeggen.. Ja-knikkers zijn er al genoeg.
Remco en Thibau zijn tenminste rechtuit.. "you see is what you get". Of jij hebt liever die achterbakse sporters met voorgekauwde interviews neem ik aan?En dat unieke karakter van Remco vinden sommigen vervelend. Ook ik.
Genoeg winnaars zonder de slechte mentaliteit van een Remco Evenepoel.
Staat niet in de weg dat het een fenomenale atleet is.
De keren dat ik Thibau Nys in interviews heb gezien, was dat precies een aangename kerel. De remco-kuren mogen uit blijven
En achteraf wél jan en alleman achter de rug zwart maken .. Neen dank u!!!Remco en Thibau zijn tenminste rechtuit.. "you see is what you get". Of jij hebt liever die achterbakse sporters met voorgekauwde interviews neem ik aan?En achteraf wél jan en alleman achter de rug zwart maken .. Neen dank u!!!
Geef mij maar kerels met het hart op de tong zoals Remco en nog enkele andere jeugdige renners.
Is mss idd de kans voor hem om een EK te winnenBenieuwd of zandman Sweeck dit weekend gaat opstaan, aangezien dit tot nu toe wat ontgoochelde.
Zou dat aan de fiets kunnen liggen? Rijdt met een Orca frame (klimfiets) met Terra vork (gravel).Ook van Toon Aerts had ik iets meer verwacht tot nu toe.
Nee die gaan we niet meer zienBegin ook te twijfelen of we Iserbyt dit seizoen nog gaan zien in de cross.