Obi Wan Kenobi
Well-known member
In geen jaren nog een volledige cross gezien maar deze mocht er wel zijn!
De beste/spannendste crossen en (weg)koersen zijn meestal zonder de aliens

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In geen jaren nog een volledige cross gezien maar deze mocht er wel zijn!

Ik had het Nys ook gegund maar Aerts toch heel mooie winnaar, en wie had dat na 40-45min cross nog verwacht? Toon zelf duidelijk ook niet.
Vanthourenhout duidelijk gegokt en verloren. Een paar keer geprobeerd om vroeg een gat te slaan of toch te schiftrn om zo de andere Belgen een hak te zetten zoals hij in het verleden nogal gedaan heeft op kampioenschappen, maar: Nieuwenhuis, Hendrickx en Ronhaar waren bij de pinken.
Je kan de cross bekijken op het CX kanaal op youtube.De cross van vandaag is ook weer op de betaalzender. Wie beslist dat eigenlijk? Dit is toch slecht voor de sponsors ook want ze komen amper in beeld op die manier, ik kan me moeilijk voorstellen dat veel mensen een abonnement nemen voor die crossen op tv.
Ook gekeken daar wel zonder commentaar maar hoeft niet voor mij.Je kan de cross bekijken op het CX kanaal op youtube.
Overzicht crossen achter betaalmuur
26/10/25 Overijse - Superprestige | Play Sports 3 & Pickx+ Sports
11/11/25 Niel - Superprestige | Play Sports 3 & Pickx+ Sports
15/11/25 Merksplas - Superprestige | Play Sports 3 & Pickx+ Sports
23/11/25 Tabor - Wereldbeker | Play Sports 3
07/12/25 Cabras - Wereldbeker | Play Sports 3
14/12/25 Namen - Wereldbeker | Play Sports 3
20/12/25 Antwerpen - Wereldbeker | Play Sports 3
23/12/25 Heusden-Zolder - Superprestige | Play Sports 3 & Pickx+ Sports
03/01/26 Gullegem - Superprestige | Play Sports 3 & Pickx+ Sports
18/01/26 Benidorm - Wereldbeker | Play Sports 3
25/01/26 Hoogerheide - Wereldbeker | Play Sports 3
07/02/26 Middelkerke - Superprestige | Play Sports 3 & Pickx+ Sports
Vraag is natuurlijk wat ze te winnen hebben met het gratis aan te bieden.De grootste sponsor van heel dit alles is de betaalzender zelf.
Moet zijn dat het voor hen op die manier meer opbrengt dan gewoon gratis uit te zenden en het geld bij de andere sponsors te halen.
Vraag is natuurlijk wat ze te winnen hebben met het gratis aan te bieden.
Het zit in hun portefeuille, dus beter achter een betaalmuur steken en er toch nog mogelijk iets van winst aan doen.
Ik denk niet dat dit een één op één is. Als het cross op tv is en ik ben thuis en ik heb niets anders te doen zal ik altijd kijken. Maar een abonnement nemen als ik niet zeker weet of ik ga kunnen zien doe ik niet. Regelmatig zijn we eens op een zondag bij de ouders of de schoonouders en kijken we daar naar de cross, dus als die geen abonnement hebben kan ik daar ook niet kijken.Evenveel zoals die andere sponsors: meer in beeld komen dan de concurrentie , positief en sportief imago,...
De mensen die nu kijken zijn al klant van hun product , dus daar is het niet meer echt nodig om ze te overtuigen.
Maar achter een betaalmuur steken heb je wel meer duidelijkheid hoeveel de sport effectief opbrengt.
Er bestaat een dagpas (24u), aan €9,99.Waarom voorzien ze niet dat je kan betalen voor één cross in plaats van direct een abonnement te nemen? Tegenwoordig moeten de mensen al voor alles een abonnement nemen.
Ik denk niet dat dit een één op één is. Als het cross op tv is en ik ben thuis en ik heb niets anders te doen zal ik altijd kijken. Maar een abonnement nemen als ik niet zeker weet of ik ga kunnen zien doe ik niet. Regelmatig zijn we eens op een zondag bij de ouders of de schoonouders en kijken we daar naar de cross, dus als die geen abonnement hebben kan ik daar ook niet kijken.
Waarom voorzien ze niet dat je kan betalen voor één cross in plaats van direct een abonnement te nemen? Tegenwoordig moeten de mensen al voor alles een abonnement nemen.
Das 2 dagen huren en je zit aan je maandprijs ?Er bestaat een dagpas (24u), aan €9,99.