{BK}Black Devil
Well-known member
Vanderpoel toch niet te doen. 2 klassen beter dan de rest
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanderpoel toch niet te doen. 2 klassen beter dan de rest
Beste van Nys lijkt er al weer vanaf. Die piekt vroeger op het seizoen lijk.Als je Nys hier zo ziet rondrijden, heeft het dan veel nut dat hij nog WB crossen toevoegt aan zijn programma? Rijdt hier als 16de rond en verwacht dan ook nog dat een random Italiaan even de kop gaat nemen aan de finish... rijden voor die punten gvd!![]()
Dit heeft toch weinig met vormpijl te maken denk ik... dit is ofwel een héél slechte dag of gewoon in het koppeke. Je kan niet vorige week MvdP het vuur aan de schenen leggen en nu zelfs niet mee kunnen met de gewone stervelingen....Beste van Nys lijkt er al weer vanaf. Die piekt vroeger op het seizoen lijk.
Toch wel, bij Nys hebben we dat fenomeen al ettelijke keren gezien.Dit heeft toch weinig met vormpijl te maken denk ik... dit is ofwel een héél slechte dag of gewoon in het koppeke. Je kan niet vorige week MvdP het vuur aan de schenen leggen en nu zelfs niet mee kunnen met de gewone stervelingen....
Niet de eerste keer dat hij rond kerst een dipje krijgt.Dit heeft toch weinig met vormpijl te maken denk ik... dit is ofwel een héél slechte dag of gewoon in het koppeke. Je kan niet vorige week MvdP het vuur aan de schenen leggen en nu zelfs niet mee kunnen met de gewone stervelingen....
Zonder lekke band staat hij gewoon op podiumToch een wat mindere wedstrijd van Wout.
Ik hoop dat hij deze periode toch snel wat kan groeien. MVDP zoals verwacht na het opwarmertje hors categorie.
Zonder lekke band staat hij gewoon op podium
Maar vdp verslagen zal zeer moeilijk worden
Na een betere winter had ik ook wel meer verwacht maar langs de andere kant is WVA alweer een jaar ouder, in theorie zijn zijn best jaren (fysiek) al gepasseerd.

Van Der Poel is effectief maar 30. Wel een absolute heerser uiteraard.
Ik begrijp je opmerking niet. Beweer je dan dat iedereen hetzelfde lichaam heeft?Wat een geluk dan voor Van der Poel dat hij geen jaar ouder geworden is,
alsook geen 31 jaar is zoals Van Aert hé?![]()