Bestaat niet meer?
Zou kunnen maar is heel recent dan dit seizoen nog op kunnen kijken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestaat niet meer?
Eens getest met gratis versie van ProtonVPN en lukt alleszins.Kan je zonder VPN vanmiddag de cross via NOS Online zien?
Die gratis versie wil enkel verbinding maken met US servers hier, voor NL server keuze moet ik naar de betalende versie upgraden?Eens getest met gratis versie van ProtonVPN en lukt alleszins.
De gratis versie zoekt bij mij de dichtste VPN server en dat is die in Nederland dus misschien heb ik geluk.Die gratis versie wil enkel verbinding maken met US servers hier, voor NL server keuze moet ik naar de betalende versie upgraden?
Het belachelijke is ook dat je vanuit belgie niet via HBO max kan kijken.
Dagpas bij telenet kopen kan blijkbaar ook enkel maar als je een actief abonnement hebt bij hun. Kreeg steeds de melding dat de betaling niet kon uitgevoerd worden.
En de minder legale opties geven geen thuis.
Bestaat niet meer?
Met ProtonVPN is de kwaliteit alleszins goed.Kwaliteit NOS is inderdaad bedroevend. Mvdp wel weg dus op zich kun je stoppen met kijken.
Met ProtonVPN is de kwaliteit alleszins goed.
Zeg maar vre-se-lijk.(Wel minder goede beeldkwaliteit)
Gratis versie op een Nederlandse VPN server.Gratis of betalende versie ?
Nys helaas ook slechte start.Kwaliteit NOS is inderdaad bedroevend. Mvdp wel weg dus op zich kun je stoppen met kijken.