Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Gisteren 2de moderna prik gehad en vandaag ee hele dag in bed met griepverschijnselen. Koorts, spierpijn, geen energie. Nu sinds 18u al iets beter, toch wat gegeten en voel me wel in orde om morgen terug te werken. Toch echt niet goed van geweest en hopelijk blijft het bij 1 dag.

2de prik (Pfizer) geplaatst, de naald zelf niet gevoeld (vorige keer lichtjes). Nu links ipv rechts gezet, zien wa verschil dat maakt.
locatie van het vaccinatie centrum was anders nu, kleiner maar wel even goed geregeld. Er zat bijna geen volk.

Net achter 2de pfizer vaccin gegaan. Voelde deze prik wel, maar niet om te zeggen dat pijn deed. Heb deze week nog tape van mijn beenhaar getrokken en kan u verzekeren dat da meer pijn deed

Vorige week woensdag 2e Pfizer shot hier. Dag zelf iets minder last(compleet niets eigenlijk) dan de eerste keer. Dag erna best wel suf. Ook enorm slecht geslapen, had beter rechts de spuit laten zetten want ik slaap altijd wel op mijn linkerarm wat de 2e keer wel pakken moeilijker was. Stijve arm toch een goeie 48u geduurd.

Gisteren 2de prik Pfizer, goed ziek van momenteel. Griepachtig zoals iedereen. Met de 1ste prik ben ik ook ziek van geweest maar in mindere maten dan nu. Wel geen last van een stijve arm zoals de 1ste keer.

omgekeerd hier, nu wel last van extreem zware arm en geen vermoeidheid. neem wel ibuprofen voor een ontstoken pees in de linkerhand, maar dat was geen probleem volgens de arts. die vermoeidheid/grieperig komt misschien nog wel.

Zoon van 14 heeft gisteren zijn eerste prik Pfizer gekregen en heeft zelfs geen last van zijn arm. Hopelijk levert het de jeugd iets op (as in geen mondmaskers meer in de klas).

Zoon van 14 heeft gisteren zijn eerste prik Pfizer gekregen en heeft zelfs geen last van zijn arm. Hopelijk levert het de jeugd iets op (as in geen mondmaskers meer in de klas).
Zoon van 13 hier begin deze week ook. Heeft niks last van de arm (of iets anders) gehad. Die mannen zijn nog zeer flexibel natuurlijk hè ;)

Gisteren heb ik mijn tweede vaccin van Pfizer gekregen. Na de eerste spuit had ik nergens last van, maar nu na de tweede spuit toch een lastige nacht en ochtend achter de rug (vooral vannacht heel koud en deze ochtend grieperig gevoel).

Tweede Pfizer vaccin gisterenmorgen gekregen. Verliep net zoals de eerste keer heel erg vlot in Grobbendonk. Ook nu weer niets van bijwerkingen, enkel licht gevoelig op plaats waar vaccin gezet werd. :)

Vandaag mijn tweede Pfizer-vaccin gekregen. Nu twee uur later wel een hele vuile smaak in mijn mond. Iemand hier dit ook gehad?

Tweede Pfizer Woensdag gehad , niet ziek geweest en heel licht ne stijve arm.
Voelde de prik zelf wel een stuk meer maar was nu ook wel een oude vrouw die hem gewoon erin ploefde dus dat kon het ook zijn.

Op COVIDSafe app sta ik wel nog steeds op 1/2 prikken.
Edit : moest op controleren nieuwe certificaten klikken , nu wel 2/2 ( was niet duidelijk maar kom )

Ik weet niet wat er hier mis is op straat, maar terwijl serieuze bijwerkingen bij de vaccins toch vrij zeldzaam zijn, of dat is toch wat we over het algemeen zien. Zijn er bij de mensen hier in de straat net veel mensen met serieuze bijwerkingen.
Ik heb het hier al gehad over mijn eigen hoofdpijn, al is het daarmee niet zeker of dat iets met het vaccin te maken heeft.
Dan drie zussen die alle drie serieus ziek geweest zijn na de eerste prik AZ
Andere buur die serieus ziek is na eerste prik Pfizer, nog altijd blijkbaar.
En nu een andere buur waarover ik het hier enkele weken geleden had (ander topic), ze waren ben juli van Spanje terug gekomen voor hun 2de prik AZ en een dag later opnieuw vertrokken. De man heeft enkele dagen later hoge koorts gekregen en heeft die nu nog steeds, ze zijn ondertussen terug in België en hij ligt al enkele weken ik het ziekenhuis.

Toch wel raar dat er hier zoveel mensen zijn met serieuze bijwerkingen .....

Ik weet niet wat er hier mis is op straat, maar terwijl serieuze bijwerkingen bij de vaccins toch vrij zeldzaam zijn, of dat is toch wat we over het algemeen zien. Zijn er bij de mensen hier in de straat net veel mensen met serieuze bijwerkingen.
Ik heb het hier al gehad over mijn eigen hoofdpijn, al is het daarmee niet zeker of dat iets met het vaccin te maken heeft.
Dan drie zussen die alle drie serieus ziek geweest zijn na de eerste prik AZ
Andere buur die serieus ziek is na eerste prik Pfizer, nog altijd blijkbaar.
En nu een andere buur waarover ik het hier enkele weken geleden had (ander topic), ze waren ben juli van Spanje terug gekomen voor hun 2de prik AZ en een dag later opnieuw vertrokken. De man heeft enkele dagen later hoge koorts gekregen en heeft die nu nog steeds, ze zijn ondertussen terug in België en hij ligt al enkele weken ik het ziekenhuis.

Toch wel raar dat er hier zoveel mensen zijn met serieuze bijwerkingen .....
Maar wat is serieus ziek bij die 3 zussen? Ik ken ook 3 mensen die serieus ziek zijn geweest van AZ (waaronder mijn vriendin). Ik denk dat er ook een verschil is qua gevoel. Sommigen doen alsof ze aan het sterven zijn omdat ze een dag in bed moeten liggen en de andere gaan met datzelfde gevoel gewoon door. Niet dat ik wil minimaliseren voor de duidelijkheid. Ik zou ook bij die eerste groep horen :rofl: . Die andere gevallen zijn natuurlijk wel sowieso erg en inderdaad uitzonderlijk dat dat allemaal in dezelfde buurt is denk ik.

Terug
Bovenaan