Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Op welke manier is dit voorbeeld een bevestiging voor je pa?
Ik zie 't niet.
Weer iemand die ook weigert om het vaccin te krijgen. Dat hij dus niet alleen staat in zijn overtuiging dat dat vaccin voor niets goed is.
Hij heeft het geweigerd nadat hij het vaccin 2x heeft gehad? Wat heeft jouw pa hiermee te maken? Ik begrijp helemaal niets van deze reactie.
Euh?? Waar staat er dat hij 2 keer het vaccin gehad heeft?
De man die aan de verwarmingsketel is komen werken heeft geweigerd om het vaccin te krijgen.
Hij is 2 keer ziek geweest, heeft 2 keer corona gehad. Als hij daarvan nog niet genoeg antilichamen heeft zal hij die ook niet krijgen van het vaccin is zijn redenering.
Wat mijne pa daarvan onthoud is dat dat weer iemand is die ook het vaccin weigert.

En toch nog effe voor alle duidelijkheid, ik heb mij wel laten vaccineren en moet nu maandag nog voor de 2de prik gaan.
Ondanks het feit dat ik sinds die eerste prik met zware hoofdpijn zit die maar niet voorbij gaat, nog altijd niet, ga ik wel gewoon voor die tweede prik gaan, ik ben nu halfweg, dus kan beter gewoon doorzetten.

Misschien redeneert die wel dat hij liever ziek is en betaalde vakantie heeft, dan dat hij niet ziek is en moet werken. :thinking:

Dusja byebye vaccin.

Volgens mij dat het allemaal niet zo erg is.
Lijkt me toch wel een rare redenering voor een zelfstandige die lange uren klopt.
Was hier tussen 17h en 17h30 en ging na ons nog naar andere mensen.

Weer iemand die ook weigert om het vaccin te krijgen. Dat hij dus niet alleen staat in zijn overtuiging dat dat vaccin voor niets goed is.

De man die aan de verwarmingsketel is komen werken heeft geweigerd om het vaccin te krijgen.
Hij is 2 keer ziek geweest, heeft 2 keer corona gehad. Als hij daarvan nog niet genoeg antilichamen heeft zal hij die ook niet krijgen van het vaccin is zijn redenering.
Wat mijne pa daarvan onthoud is dat dat weer iemand is die ook het vaccin weigert.
Als jouw vader voor vaccinexpertise bij zijn loodgieter te rade gaat, kan hij misschien vanaf nu Steven Van Gucht bellen als zijn toilet verstopt zit.

Jouw uitleg was een beetje dubbelzinnig, ik moest het ook een paar keer lezen om door te hebben dat hij al 2x Covid had gehad, en niet 2x het vaccin.

Gisteren moest ik gelijk na mijn aankomst om mijn 2de prik gaan. Ik voel me al volgt

kutzooi.

Maar voor de alles oké hoor.

Gisteren mijn 2e Pfizer gehad en vandaag toch maar ellendig. Soms lichte koorts, soms niet, volgens mijn thermometer. Hopen dat het snel voorbij is.

Wel een pluim voor alle vrijwilligers die het in goede banen leiden in Antwerpen. Het ging 2 keer super vlot en iedereen was vriendelijk en behulpzaam.
Idem. Vanochtend opgestaan fris als een vis en hoe verder de dag vorderde hoe mottiger. Juist wakker geworden na een kleine 2u slapen met koppijn en nat van het zweet.

En nergens cocaïne te vinden 😔.

Idem. Vanochtend opgestaan fris als een vis en hoe verder de dag vorderde hoe mottiger. Juist wakker geworden na een kleine 2u slapen met koppijn en nat van het zweet.

En nergens cocaïne te vinden 😔.

Wanneer heb je de jouwnes gehad en de welke was het?
Komt wel goed hoor! :hug:

Als jouw vader voor vaccinexpertise bij zijn loodgieter te rade gaat, kan hij misschien vanaf nu Steven Van Gucht bellen als zijn toilet verstopt zit.
Het gaat toch totaal niet over expertise, het gaat erom dat hij bevestiging krijgt in zijn denkwijze door mensen die er hetzelfde over denken al hij.

Van Gucht? Dat is toch die veearts he? :laugh:
Die mens heeft toch een rare loopbaan achter de rug. Van veearts ineens naar expert aangaande corona.
Jouw uitleg was een beetje dubbelzinnig, ik moest het ook een paar keer lezen om door te hebben dat hij al 2x Covid had gehad, en niet 2x het vaccin.
Hoezo dubbelzinnig, ik zei dat hij het vaccin GEWEIGERD had, lijkt me toch duidelijk genoeg dan?

2e Pfizer nu een paar uur binnen, had eigenlijk van het begin al wat zeurende pijn, nu klassiek stijve arm. Op dit moment zelfde stramien als de eerste.

Van Gucht? Dat is toch die veearts he? :laugh:
Die mens heeft toch een rare loopbaan achter de rug. Van veearts ineens naar expert aangaande corona.
Wat een rare uitspraak is dat? Bij diergeneeskunde is er net heel veel kennis van infectieziekten en die mens heeft nooit als vee-arts gewerkt. Altijd onderzoek in de virologie gedaan.

Hoezo dubbelzinnig, ik zei dat hij het vaccin GEWEIGERD had, lijkt me toch duidelijk genoeg dan?
"Vandaag was er hier iemand om aan de gasketel te werken en die heeft ook geweigerd op het vaccin te krijgen.
Hij heeft het al 2 keer gehad,"

Je 'het' in de tweede zin verwijst naar 'het vaccin'. Zo werkt het Nederlands.

Je kan ook een beetje rekening houden met de context.

Moest die "het" verwijzen naar vaccinatie dan zou het erop neerkomen dat die al twee spuiten heeft gehad en dat die dus de derde heeft geweigerd. Wat niet echt een logische situatie is.

Terug
Bovenaan