Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien eventjes vermelden dat ik na mijn eerste "shot" wel degelijk last had (zonder medicatie)Het lijkt hier meer en meer op een verheerlijking van medicatie te nemen voor iets wat mogelijks nog gaat komen. Als je al ergens last van hebt, kan ik dat snappen, maar toch niet ervoor zeker.

Het is niet omdat je een keer ergens ziek van bent geworden dat je het altijd zal zijn natuurlijk. Al begrijp ik je redenering voor het nemen nu wel beter, daarom keur ik het nog niet goed.Misschien eventjes vermelden dat ik na mijn eerste "shot" wel degelijk last had (zonder medicatie)![]()
Snap ik volledig, heb er over getwijfeld.Het is niet omdat je een keer ergens ziek van bent geworden dat je het altijd zal zijn natuurlijk. Al begrijp ik je redenering voor het nemen nu wel beter, daarom keur ik het nog niet goed.
dus dat klein biggetje wordt een vet varken?Oldskooler heeft vandaag zijn 2de prik gehad.
Overconsumptie nadert.
Op welke manier is dit voorbeeld een bevestiging voor je pa?Vandaag was er hier iemand om aan de gasketel te werken en die heeft ook geweigerd op het vaccin te krijgen.
Hij heeft het al 2 keer gehad, beide keren goed ziek geweest, als hem daarvan niet genoeg antilichamen heeft zal dat van het vaccin ook niet komen. Weer een extra bevestiging voor mijne pa dat hem gelijk heeft om dat vaccin niet te willen ...
Vandaag was er hier iemand om aan de gasketel te werken en die heeft ook geweigerd op het vaccin te krijgen.
Hij heeft het al 2 keer gehad, beide keren goed ziek geweest, als hem daarvan niet genoeg antilichamen heeft zal dat van het vaccin ook niet komen. Weer een extra bevestiging voor mijne pa dat hem gelijk heeft om dat vaccin niet te willen ...
Vandaag was er hier iemand om aan de gasketel te werken en die heeft ook geweigerd op het vaccin te krijgen.
Dit is niet tegen jou gericht want jij hebt die uitspraken uiteraard niet gedaan maar wat een enorm dwaze onzin lees je toch soms van die weigeraars, jongens toch. Dus die persoon is al twee keer goed ziek geweest en weigert dan een vaccin dat dus kan vermijden dat hij er nogmaals goed ziek van wordt (los van alle andere voordelen voor de maatschappij enzovoorts) en zuigt dan iets uit zijn duim over antilichamen (hij zal daar ongetwijfeld veel onderzoek over hebben gedaan). Dat laatste vind ik van hetzelfde niveau als van die gokkers die maar blijven hun geld op rood zetten want 'het is al vijf keer zwart geweest dus nu gaat het rood zijn' of 'de kast gaat geven'. Op niks gebaseerd behalve buikgevoel.Vandaag was er hier iemand om aan de gasketel te werken en die heeft ook geweigerd op het vaccin te krijgen.

Op welke manier is dit voorbeeld een bevestiging voor je pa?
Ik zie 't niet.
Zoiets.dus dat klein biggetje wordt een vet varken?