Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Ja ik voel me vandaag toch ook iets minder goed. Lijkt vooral op een kater, wat mottig en weinig energie, ook lichte koorts (net geen 38) en nog steeds een stijve arm.
Gisteren uiteindelijk toch redelijk wat koorts gemaakt. Ik ben er iets na middernacht doorgekomen. Vandaag voel ik mij goed, zelfs geen stijve arm meer wat bij de eerste prik toch meerdere dagen heeft geduurd.

4u geleden gekregen. Nog niets speciaals gevoeld. Buiten dat ik al een uur geslapen heb, maar dat doe ik dikwijls eens in de namiddag als er niks te doen is..

Prik voelde wel anders aan dan de eerste keer. Hopelijk deze nacht ook nog altijd goed. Heb wel een dafalgan genomen om zeker te zijn.

Net vaccin voor de tweede maal ontvangen en omdat het nu wat later is ging het verloop hier op Spoor Oost in Antwerpen wat minder vlot vooruit.

De prik heb ik deze keer niet gevoeld. Nog even afwachten voor ik hier buiten mag en kijken wat de volgende iren/dagen zeggen.

Hop naar prik drie binnenkort?

Morgen prik twee Pfizer voor echtgenoot en ik. We gaan zeker maar ik zie er toch wat tegenop. Zijn er dingen die we op voorhand kunnen doen of in huis moeten hebben, dat iemand bedenkt? Pijnstiller of ontstekingsremmer? Van de eerste prik heb ik na een week plots veel pijn gehad.

Morgen prik twee Pfizer voor echtgenoot en ik. We gaan zeker maar ik zie er toch wat tegenop. Zijn er dingen die we op voorhand kunnen doen of in huis moeten hebben, dat iemand bedenkt? Pijnstiller of ontstekingsremmer? Van de eerste prik heb ik na een week plots veel pijn gehad.
Gewoon Dafalgan?

Gisteravond was ik wat moe, maar goed geslapen en vandaag niks aan de hand buiten mijn arm die weer pijn doet.

Wel dafalgan genomen toen ik thuis kwam en nog 1 voor ik ging slapen. Ik vermoed wel dat ik er meer last van ging hebben zonder die dafalgans.

Gisteravond was ik wat moe, maar goed geslapen en vandaag niks aan de hand buiten mijn arm die weer pijn doet.

Wel dafalgan genomen toen ik thuis kwam en nog 1 voor ik ging slapen. Ik vermoed wel dat ik er meer last van ging hebben zonder die dafalgans.
Zeker dat ge gisteren geen water gedronken hebt of iets gegeten? Want volgens mij ging je er toch wel meer last van gehad hebben zonder eten of drinken :unsure:

Zeker dat ge gisteren geen water gedronken hebt of iets gegeten? Want volgens mij ging je er toch wel meer last van gehad hebben zonder eten of drinken :unsure:
Het bewijs is er.. Vanmorgen niks gepakt en nu lichte spierpijn, lichte koppijn en niet veel fut. Ik heb ook wel geen bbq worst gegeten en cola gedronken deze voormiddag.. :unsure:

Het bewijs is er.. Vanmorgen niks gepakt en nu lichte spierpijn, lichte koppijn en niet veel fut. Ik heb ook wel geen bbq worst gegeten en cola gedronken deze voormiddag.. :unsure:
Ja, hoe wil je u ook goed voelen zonder een bbq worst en een cola binnen te spelen? Sommigen zoeken het toch zelf hoor.

Ofwel heb je spierpijn, koppijn en weinig fut omdat ge gisteren een bak bier leeggezopen hebt. Of een slechte bbqworst gegeten. Imo is het toch wat van de pot gerukt om te claimen dat preventief gebruik van geneesmiddelen ervoor zorgt dat je van iets geen last hebt. Wie zegt er dat je gisteren zonder pijnstiller last ging gehad hebben en vandaag met pijnstiller geen last. Tzijn geen chocolaatjes he.

Net mijn tweede shot Pfizer gekregen.

Mijn arm was blijkbaar niet genoeg ontspannen. Door de reactie van de verpleger ben ik zelf ook een beetje beginnen panikeren :unsure: spontane zweetaanval en eventjes moeten gaan liggen :biglaugh:

All good nu!

Vriendin had gisteren haar tweede Moderna, niks van last

Ja, hoe wil je u ook goed voelen zonder een bbq worst en een cola binnen te spelen? Sommigen zoeken het toch zelf hoor.

Ofwel heb je spierpijn, koppijn en weinig fut omdat ge gisteren een bak bier leeggezopen hebt. Of een slechte bbqworst gegeten. Imo is het toch wat van de pot gerukt om te claimen dat preventief gebruik van geneesmiddelen ervoor zorgt dat je van iets geen last hebt. Wie zegt er dat je gisteren zonder pijnstiller last ging gehad hebben en vandaag met pijnstiller geen last. Tzijn geen chocolaatjes he.
Blablabla. Bij een derde spuit eet ik geen BBQ worst en cola en ga ik 2 dagen leven op dubbele dosis dafalgan en cocaïne. We gaan dan eens zien wie er gelijk heeft.

Heb daarstraks toch ook maar een dafalgan genomen een uurtje voor ik naar het vaccinatiecentrum vertrokken ben.
Ondertussen m'n 2de Pfizer gehad (rond de middag) en tot nu toe precies nog geen last.

Heb daarstraks toch ook maar een dafalgan genomen een uurtje voor ik naar het vaccinatiecentrum vertrokken ben.
Ondertussen m'n 2de Pfizer gehad (rond de middag) en tot nu toe precies nog geen last.
Kijk eens in de spiegel, je begint toch wel verdacht veel op een beer te lijken....

Het lijkt hier meer en meer op een verheerlijking van medicatie te nemen voor iets wat mogelijks nog gaat komen. Als je al ergens last van hebt, kan ik dat snappen, maar toch niet ervoor zeker.

Het lijkt hier meer en meer op een verheerlijking van medicatie te nemen voor iets wat mogelijks nog gaat komen. Als je al ergens last van hebt, kan ik dat snappen, maar toch niet ervoor zeker.
Ik neem toch ook altijd een dafalgan voor de seks hoor, ik moet zeggen dat werkt top als anticonceptie. 1 keer had ik het vergeten en natuurlijk prijs he die keer. :unsure:

Terug
Bovenaan