Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

heb mijn kaartje direct in mijn zak gestoken weet ik nog.
Alleen mijn ID moeten tonen bij de vragenlijst nadien, Allez. Heb deze Spontaan getoond, men vroeg het nlet.

Bij het zetten zelf vroeg die persoon gewoon:”ben je xxxx?”.

overal anders zeker.?
Je moet toch van een andere planeet komen om de moeite te doen van naar daar te gaan om dan geen vaccin te zetten, puur voor je vaccinatiepas... Tot twee keer toe... Laat hem dan meteen zetten, je hebt dan ook de voordelen van het vaccin. :unsure:

Edit: blijkbaar je verkeerde post gequote. Scuzi.

Laatst bewerkt:
Stel, je gaat binnen, men leest ID in, ge doorloopt de vragenlijst en nadien loop je gewoon door, zonder u effectief te laten vaccineren.

Volgens mij sta je dan ook geregistreerd als gevaccineerd.
Want uw kaartje met datum tweede vaccinatiedatum krijg je ook al bij binnengaan.

Kan?
Hier krijg je dat van de persoon die de spuit zet, die geeft dat ook in systeem en schrijft lotnummer op uw papier.
En hier dat is de beste leerling van de klas!

Maar ik ga niet omdat het goed bereikbaar is :laugh:

Wel de lusten (vrij verkeer, geen testen moeten ondergaan,...) maar niet het magnetisme, zo redeneren die mensen. Peak egoïsme.
Jezus ja, wat is dat met die magnetisme conspiracy ook? Een van mijn collega's beweerde een maand geleden serieus dat dit echt was. Toen ik zei van ja dat kan niet, anders moet je het eens googelen wat de mening van wetenschappers is, was het van "nee mijn broer kent een buurvrouw en bij haar bleef haar sleutel echt plakken." Dan heb ik maar even geknikt en gezegd "amai zot hoor." Twee weken later, de klusjesman komt met een sleutel en plakt die tegen zijn arm, kijkt verwachtingsvol naar me. Ik glimlach even en doe verder met mijn werk. "Dat is van het vaccin hé!!" zegt hij, nog eens nodeloos uitleggend wat hij wou tonen. "Amaaai ja?" zeg ik, terwijl ik verder doe met mijn werk. "Da's zot hoor, je wordt daar magnetisch van." Ik deed gewoon nog eens "amai ja, da's wel gek zeg." Ik gaf waarschijnlijk niet de geschokte indruk die hij verwachtte.

2e prik Moderna gehad, beetje suf nu maar dat is het dan ook.
Update: Toch gaan trainen maar niet gelift. Half uur op de bike erg, twintig minuten op de assault bike en een halfuur op de roeier. In totaal toch 841 calorieën gebold alle toestellen samen, geen last gehad.

Vandaag tweede Moderna gehad. De dokter zag er deze keer uit als een boules de berlinverkoper van aan de zee. Heb een beetje last aan mijn linkerarm maar valt beter mee dan eerste keer.

Update: Toch gaan trainen maar niet gelift. Half uur op de bike erg, twintig minuten op de assault bike en een halfuur op de roeier. In totaal toch 841 calorieën gebold alle toestellen samen, geen last gehad.
Te vroeg victorie gekraaid, koorts is deze nacht beginnen en nog steeds aanwezig. Ook veel koortsdromen, iets waar ik sowieso al gevoeliger voor ben (als ik het ooit heb, want het is al jaaaaren geleden).

Misschien eens naar een dokter of oogarts gaan?

Alé, je kan niks uitsluiten zeker maar dat is volgens mij geen gekende bijwerking. Een post met de melding 'twee weken last van droge ogen' zegt ook helemaal niks hier hé (welk vaccin? eerste? tweede?...).

Nee. Nadat ge ingescand zijt en een ticketje gekregen hebt, scannen ze hier uw ticketje in + barcode van de spuit vlak voor ze hem zetten. Ik vermoed dat ze overal iets soortgelijk doen.
Hier plakken ze na de vaccinatie het label van de spuit op de kaart. Leek me ook logisch om zo bij eventuele problemen een batchnummer te hebben.

Deze morgen tweede Pfizer gehad. Tot nu toe nog geen last. Hopen dat het zo blijft, morgen stevige hike in de Ardennen gepland. 🤞

2e prik Pfizer gisteren en gelukkig weer geen kwaaltjes van gehad.

Vriendin van mij weliswaar bij beide prikken serieus ziek geweest. (Eveneens Pfizer)
Buikpijn, hoofdpijn , spierpijn, .. Erg hoe dat het toch altijd van mens tot mens verschilt.

2 prikken Pfizer gekregen, nergens last van gehad buiten een zere arm na inspuiting.

Tip van de dokter/verpleger bij 2e inenting: in wachtzaal de plaats van inspuiting wat masseren.
Bij de eerste prik had ik een paar dagen een zere arm, bij de tweede maar 1 dag en veel minder.

Ik heb altijd serieus last van mijn arm bij het griepvaccin.
1ste prik Pfizer heb ik er speciaal op gelet om mijn arm volledig 'slap' te laten hangen en niet op te spannen. Ook het kwartier wachten er na heb ik mijn arm niet gebruikt en laten hangen. Niets van last.

2de prik staat gepland midden mijn verlof. Hopelijk niet ziek.

Ik heb ondertussen 2 weken geleden mijn 2e dosis Comirnaty gehad (Pfizer). Enkel een lichte stijfheid in de schouder gehad na de eerste dosis. Na de tweede dosis geen enkele bijwerking.

Terug
Bovenaan