Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Om efkes serieus te zijn ook: Hoe komt het dat op het kaartje dat je krijgt na je vaccinatie staat dat je best 3 weken later een tweede dosis krijgt terwijl de volgende afspraak pas 5 weken later is? Om het te kunnen trekken qua leveringen? Of zijn die kaartjes al gedrukt voor men die wachttijd verlengd heeft?
Dat is de minimumtijd die er moet tussen zitten. Hier is gekozen voor 5 weken (reden misschien idd logistiek?) Maar kan tot 8 volgens mij.

Laatst bewerkt:
Net terug van het eerste Pfizer vaccin.
Centrum in Grobbendonk is zeer vlot. Ruime parking, alles duidelijk en goed geregeld.

Zaterdagnamiddag eerste Pfizer-prik gekregen. Ik deed langer over de wandeling van de parking naar de ingang dan dat het duurde om een prik te krijgen. Schermen vielen wel uit net toen ik wou vertrekken. Uiteindelijk nog 5 min. langer gewacht alvorens ik foert zei en mijn registratie liet afsluiten.

Bij is het vandaag exact 1 week geleden dat ik mijn eerste spuit Pfizer gekregen heb.

De barstende hoofdpijn die ik sinds dinsdag heb blijft duren. Aangezien pijnstillers niet helpen valt er ook niks aan te doen, echt om zot van te worden.

Ik heb in het verleden nog zware hoofdpijn gehad, maar dit nu is nog een stuk erger.

Bij is het vandaag exact 1 week geleden dat ik mijn eerste spuit Pfizer gekregen heb.

De barstende hoofdpijn die ik sinds dinsdag heb blijft duren. Aangezien pijnstillers niet helpen valt er ook niks aan te doen, echt om zot van te worden.

Ik heb in het verleden nog zware hoofdpijn gehad, maar dit nu is nog een stuk erger.
Pijnstillers helpen hier ook niet. Ik heb over de laatste dagen 3 verschillende geprobeerd, met de gepaste tijd tussen en niks maakt ook maar een deukje. Het is zo een pijn waar je licht misselijk van bent, ambetant.

Zit nu in de wachtzaal erna se.
Super vriendelijke vrijwilligers, echt chapeau dat mensen hier meer dan hun burgerplicht komen doen en zo vriendelijk zijn. Daar zijn eigenlijk geen woorden voor.

Ze vroeg na de spuit zelf of alles ging.
Ik zei:" met mij wel en met u?"
Die vraag had nog niemand gesteld 😅😂

Zit nu in de wachtzaal erna se.
Super vriendelijke vrijwilligers, echt chapeau dat mensen hier meer dan hun burgerplicht komen doen en zo vriendelijk zijn. Daar zijn eigenlijk geen woorden voor.

Ze vroeg na de spuit zelf of alles ging.
Ik zei:" met mij wel en met u?"
Die vraag had nog niemand gesteld 😅😂

Nu voel ik mij toch wat plattekes en afwezig sinds een half uurtje moet ik zeggen.
Ff ne dafalgan pakken.

Gisteren nog gaan zwemmen en niets gemerkt van vermoeidheid of whatsoever. Die stijve arm is ook al bijna weg ondertussen. Gewoon als je erop drukt dak et wel nog voel.

Chance dak voor mijn 2e spuit de zondag en maandag heb om eventueel te recupereren :x

Daarnet eerste pfizer gekregen. Buiten wat langer wachten doordat de vaccins niet op tijd klaar waren deze ochtend perfect georganiseerd te Wachtebeke. Enkel wat lichte misselijkheid nu, hopen dat het daar bij blijft 🙂

Toch wat ongerust geworden naar aanleiding van de hartontstekingen die gemeld worden met Pfizer. Heb 4 jaar geleden die exacte ontsteking aan zowel hartspier als hartzak gehad en da’s echt niet om mee te lachen.
17 juni mijn eerste gehad en tweede staat gepland op 22 juli.

Terug
Bovenaan