Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

allez nie om u te doen stressen maar pijn in de arm kan op die hartzakonsteking wijzen.
Ik vertel het maar omdat ik het onlangs nog in de vriendenkring meegemaakt heb. Iemand zijn zoon (17 jaar) had corona en dat was een van de symptomen van die hartontsteking.. een pijnlijke arm.
Zal dan toch eens bellen naar de dokter, wist ik niet.

allez nie om u te doen stressen maar pijn in de arm kan op die hartzakonsteking wijzen.
Ik vertel het maar omdat ik het onlangs nog in de vriendenkring meegemaakt heb. Iemand zijn zoon (17 jaar) had corona en dat was een van de symptomen van die hartontsteking.. een pijnlijke arm.
Ik had gisteren wat pijn in de borstkas (linkerkant, in de buurt van het hart), die ontsteking was ook het eerste waar ik aan dacht, maar is vrij snel voorbij gegaan.

Bij mij is het nog altijd die zware aanhoudende hoofdpijn die blijft duren.

Ik had gisteren wat pijn in de borstkas (linkerkant, in de buurt van het hart), die ontsteking was ook het eerste waar ik aan dacht, maar is vrij snel voorbij gegaan.

Bij mij is het nog altijd die zware aanhoudende hoofdpijn die blijft duren.
De eerste dagen akkkoord maar 9 dagen verder lijkt me wat teveel van het goeie.

De eerste dagen akkkoord maar 9 dagen verder lijkt me wat teveel van het goeie.
Bij mij is het nog maar sinds maandagavond, dus nog geen volledige week.
Maar die barstende hoofdpijn mag wel stilaan ophouden, ik weet niet hoe lang ik dat nog ga volhouden.
Zeker checken.

Tromboses zijn redelijk bekende bijwerkingen, ook in de arm.

https://www.trombosestichting.nl/trombose/symptomen/trombose-arm/

Hopelijk ist het niets!
Ik dacht dat die trombones enkel (of toch vooral) bij AZ en J&J was, Pfizer is het toch vooral die hartspierontsteking?

Och, laat ze toch doen. Dokter google zal hen wel helpen :sarcastic::sarcastic:

Pfizer vaccin zou twee dagen symptomen moeten geven. Als hij na 9 dagen nog pijn heeft waar hij blijkbaar niet van kan slapen moet je daar niet lacherig over doen ala "dokter google.:sarcastic::sarcastic: " Neen, dan neem je contact op met je huisarts.
Die kan dan zeggen of het van het vaccin komt of van totaal iets anders. Bij dokter google heb je hoogstwss nog 24uur te leven. :unsure:
De meest frequent voorkomende bijwerkingen bij deelnemers van 16 jaar en ouder waren injectieplaatspijn (> 80%), vermoeidheid (> 60%), hoofdpijn (> 50%), myalgie en koude rillingen (> 30%), artralgie (> 20%), pyrexie en zwelling van injectieplaats (> 10%); ze waren doorgaans licht of matig intens en verdwenen binnen een paar dagen na vaccinatie. Een iets lagere frequentie van reactogeniciteitsvoorvallen ging gepaard met een hogere leeftijd.

Pfizer vaccin zou twee dagen symptomen moeten geven. Als hij na 9 dagen nog pijn heeft waar hij blijkbaar niet van kan slapen moet je daar niet lacherig over doen ala "dokter google.:sarcastic::sarcastic: " Neen, dan neem je contact op met je huisarts. :unsure:
Nochtans zie ik nergens iemand refereren naar een arts maar een hoop websites. Ik deel je mening dat je naar een arts gaat maar als je liever elkaars kop zot maakt ga ik je heus niet meer tegenhouden, zeker niet als het uit de sceptische hoek komt. Iets met horen wat je wil horen.

Nochtans zie ik nergens iemand refereren naar een arts maar een hoop websites. Ik deel je mening dat je naar een arts gaat maar als je liever elkaars kop zot maakt ga ik je heus niet meer tegenhouden, zeker niet als het uit de sceptische hoek komt. Iets met horen wat je wil horen.
kzou toch eens bij dokter gaan. Ben je nog jonge kerel?
Mijn broer heeft ooit eens zo een ontsteking van het hartzakje gehad en die dacht wel dat hij een hartaanval had. Just @Tomski?

@zwarten, ik had het dan ook niet over jou maar over elevator. En imo had @Carrion het ook niet over u dus voel je toch niet zo aangevallen.
Nochtans zie ik nergens iemand refereren naar een arts maar een hoop websites. Ik deel je mening dat je naar een arts gaat maar als je (ze) liever elkaars kop zot maakt ga ik je (ze) heus niet meer tegenhouden, zeker niet als het uit de sceptische hoek komt. Iets met horen wat je wil horen.
FTFY then :D

Mijn broer heeft ooit eens zo een ontsteking van het hartzakje gehad en die dacht wel dat hij een hartaanval had. Just @Tomski?
Zo heb ik ook ooit gedacht dat ik een hartaanval aan het krijgen was doordat iedereen hevige pijn in de linkerarm als een teken zag, bleek dat je van een ontsteking van de pancreas ook pijn in de hartstreek en linkerarm kan krijgen. Wederom kan enkel een arts daarover uitsluitsel geven.

Allergische reactie of gewoon schrik van naalden?
Ik vrees het 2e. Bij het recht staan werd ik bleek en suf/duizelig maar ik had de vrijwilligers al gewaarschuwd.

Was in januari ook al het geval toen ik een spuitje (?) kreeg toen ik de NMR scanner onder moest. Ik kan zo nog enkele stoten opnoemen van opgelopen wonden tijdens de vakantiejob, de konijn-dissectie-les, bepaalde rituelen van livebands, ... waarbij ik van mijn orgel draai.
Op dat vlak ben ik een echt watje maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar helaas.

Maar bon, dat het maar vlug 30juli is, dan is dat ook achter de rug.

De vrijwilliger vroeg ook aan mij of ik recent nog het griepvaccin had gekregen.
Ik zei "neen, ik weiger altijd." Waarop ze zei dat het wel eens zou kunnen dat ze het griepvaccin ook zullen verplichten. Klopt dit?

Terug
Bovenaan