Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Pfizer: eerste vaccinatie: 25-06-2021, tweede vaccinatie: 30-07-2021, '87

Joepie. Knalt em er maar in jongens.

Welk centrum?
Ondertussen aangevuld, maar in Sijsele dus.
Eeklo, Maldegem en gans Damme en deelgemeenten is daar geloof ik.

Ja, dat wist ik.

Dat is op zich niet nodig, ik kan dat ook zonder zo’n systeem wel regelen met mijn werkgever.

Tijdens mijn werkdag werk ik liever zoveel mogelijk door zonder zo’n onderbrekingen als het even kan :)

Vaccinatiecentrum Izegem
Geboortejaar 87
Eerste prik 24/06
Tweede prik 29 /07
Vaccin: pfizer.
Met gemengde gevoelens, blij omdat ik er dan van af ben, langs de andere kant voelt het wat als een sprong in het onbekende.

Vandaag mijn uitnodiging ontvangen.

Bij mij vaccinatiecentrum Lint
Mijn geboortejaar is 1988
Vaccin Pfizer

Ik heb exact dezelfde 2 data als u 😁.

Ik denk dat ik het afgelopen jaar nog niet zo euforisch ben geweest als nu en heb o.a. toch een paar sterke sportieve prestaties neergezet. Echt super blij om spoedig aan de beurt te zijn.

Laatst bewerkt:
Na mijn tweede spuit Moderna gisterenvoormiddag deze nacht toch wel ziek, koortsig, hoofdpijn, amper geslapen, ook pijn in mijn arm en nek.

Mijn pa heeft dinsdag zijn 2de prik met Moderna gehad. Was gisteren in verlof en vanochtend moest hij gaan werken, ze hebben hem naar huis gestuurd want hij zag er niet goed uit. Heeft vannacht veel zitten zweten, heeft soms wat rillingen, snelle hartslag, mottig gevoel en pijnlijke arm. Had ook bij de eerste prik al wat last maar nu meer. Mijn ma en ik hadden amper last bij 1ste prik dus hopelijk ook niet bij de 2de (ook moderna) :D

Mijn 1ste inenting is 23/06
2de is 28/07

Dat 2de valt middenin mijn verlof....wat zijn mijn opties? Kan ik dat 2de verschuiven naar begin augustus of zo?

Volgens de informatie die ik kan vinden is het vaccinatiecentrum van Bilzen voor Bilzen, Hoeselt en Riemst, Tongeren heeft zijn eigen vaccinatiecentrum.
Tongeren heeft idd zelf ene. Riemst hebben ze mss bij Bilzen gestoken omdat ze dachten dat ze tegen dan al gefuseerd waren :unsure:

Terug
Bovenaan