Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Net een mail gekregen voor de reguliere vaccinatie (stond op QVax-lijst, maar niet gekozen).
  • Vaccinatiecentrum Leuven Brabanthal
  • bouwjaar eind 1987
  • Maandag 14 Juni & Maandag 12 juli
  • Moderna
Ik kon zelf mijn datum/uur kiezen (met 14/6 als eerste mogelijke dag). Het is dus echt het beste dat je je ebox configureert om zo het snelste nieuws te krijgen, want als je op BPost moet wachten.

Laatst bewerkt:
Hoe snel moet je daarop reageren eigenlijk? Of hoeveel later dan de sms was de mogelijke afspraak?
Bij mij was het 40 minuten om te reageren, en ik heb de sms om 10u 's ochtends gekregen. Ik heb vrijwel meteen gereageerd en kon om 20u40 langskomen.

In Aalst worden nu de uitnodigingen gestuurd voor geboortejaar 1986 en 1987. Al 2 vrienden die mogen gaan voor eerste prik op 24/06

Ondertussen vandaag ook mijn 'fysieke' brief ontvangen, 5 dagen ná de digitale versie. Op zich nog snel.

Vandaag uitnodiging ontvangen. Op 28/6 eerste prik van Pfizer (vaccinatiecentrum Rupelaar). Bouwjaar 1989.

Vandaag hebben precies veel min 35 jarigen uit Vlaanderen hun uitnodiging gekregen in mijn directe omgeving, ik dacht dat ze pas over een maand ofzo aan de beurt kwamen?

't hangt er precies echt vanaf waar je woont. In Leuven zijn ze nu aan 87-88 bezig, maar ik zag bvb dat Linde Merckpoel (1984) ook maar vandaag haar uitnodiging heeft gekregen.

Ben van 92 en woon in Niel, mag ik binnenkort ook een uitnodiging verwachten of ben je een uitzondering?
Een kameraad (ook van 1989) van mij die ook in deze buurt woont heeft ook vandaag uitnodiging gehad. We behoren allebei niet tot de risicogroepen.

Net een mail gekregen voor de reguliere vaccinatie (stond op QVax-lijst, maar niet gekozen).
  • Vaccinatiecentrum Leuven Brabanthal
  • bouwjaar eind 1987
  • Maandag 14 Juni & Maandag 12 juli
  • Moderna
Ik kon zelf mijn datum/uur kiezen (met 14/6 als eerste mogelijke dag). Het is dus echt het beste dat je je ebox configureert om zo het snelste nieuws te krijgen, want als je op BPost moet wachten.
Ale lap, nog iemand die moderna krijgt.

Als je in Leuven, Hasselt, Antwerpen, Gent of Kortrijk moet, is de kans zeer hoog (80%) dat je Moderna krijgt. In de 87 andere centra is dan kans dan weer nul.

Die ebox waarin je die uitnodigen krijgt, is dat hetzelfde systeem als waarin je bv berichten over de belastingen krijgt (wat bij mij via Doccle gebeurt)?

FYI: Aarschot zit nog maar aan 197x.

Aan de frustrerende kant, want de centra rond Aarschot zitten aan 198X.

FYI: Aarschot zit nog maar aan 197x.

Aan de frustrerende kant, want de centra rond Aarschot zitten aan 198X.
Yup, vriendin (1989) heeft net haar uitnodiging voor Rotselaar gehad, eerste prik Pfizer is 23/06

Uitnodiging gekregen maar moet op dezelfde dag naar de tandarts, sebiet maar ff bellen om te horen of dat geen kwaad kan.

36 j
waasland
26/6 pfizer

1983 & vaccinatiecentrum Genk
Volgende week eerste prik met Pfizer. De tweede is tijdens mijn reeks nachten wat wel minder is. We kunnen een dag vrijstelling krijgen maar in mijn reeks nachten is dit niet zo handig dus ga ik gewoon de nacht erna doen. Gelukkig ook een laat tijdslot (18u45ish).

Terug
Bovenaan