Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Bij mij 1 week op voorhand voor een vrijdag in juni en een vrijdag in juli. Ik had wel nog niets gepland, want ik had dit ergens wel zien aankomen.
Ik zie het ook aankomen maar heb wel al gepland. Prijzen gaan alleen maar stijgen van vliegtickets etc.

Argh, ik krijg uitnodiging 2 w op voorhand voor op een vrijdag in juni en midden in minn verlof in juli.

Beide dagen passen niet en kan niet verzetten :cautious:
Je belt best eens.
Ik kon ook niet verzetten dus heb ik van de eerste keer de vaccinatie helpdesk gebeld.
Antwoord was: bel vrijdag eens terug

BG: De vaccinaties lopen niet snel genoeg!

Ook BG: De vaccinatie komt mij niet goed uit!

Meh, zo kunt ge blijven zagen en klagen eh mannekes.

BG: De vaccinaties lopen niet snel genoeg!

Ook BG: De vaccinatie komt mij niet goed uit!

Meh, zo kunt ge blijven zagen en klagen eh mannekes.

BG?
Waarvan is dat afkorting?
Vind het vaccineren nu wel goed op gang komen hoor.

Hier nog niets, 1987 ( geen brief en ook niks in eBox )

Valt me ook op dat het de laatste dagen redelijk kalm is in Tongeren, afgelopen weken een aankomst en gaan van personen doorheen de dag en 2 ''medewerkers'' op de baan om mensen binnen te leiden maar de laatste dagen zie ik weinig daar lopen.

Heb 1 week geleden eerste vaccin gekregen (pfizer). Buiten een stijve arm de eerste 2 dagen niet speciaal last van gehad. Alleen nu de laatste 2 dagen was ik telkens extreem moe tegen de avond (amper nog uw benen kunnen verzetten).

Dacht eerst dat het misschien nog late bijwerkingen waren. Maar dan zag ik daarstraks op het nieuws dat er extreem veel pollen in de lucht zitten momenteel. Ik pak het hele jaar door medicatie tegen allergie en daardoor er quasi nooit last van, maar het zal dus wellicht toch aan de vele pollen liggen. Daarstraks was het hier precies ook aan het sneeuwen, zoveel pluisjes er door de lucht vlogen.

Heb 1 week geleden eerste vaccin gekregen (pfizer). Buiten een stijve arm de eerste 2 dagen niet speciaal last van gehad. Alleen nu de laatste 2 dagen was ik telkens extreem moe tegen de avond (amper nog uw benen kunnen verzetten).

Dacht eerst dat het misschien nog late bijwerkingen waren. Maar dan zag ik daarstraks op het nieuws dat er extreem veel pollen in de lucht zitten momenteel. Ik pak het hele jaar door medicatie tegen allergie en daardoor er quasi nooit last van, maar het zal dus wellicht toch aan de vele pollen liggen. Daarstraks was het hier precies ook aan het sneeuwen, zoveel pluisjes er door de lucht vlogen.
Ik heb al jaren lang heel veel last van allergie (neem ook medicatie hiervoor), maar "extreem moe tegen de avond" ben ik door die allergie nog nooit geweest.

Heb er eentje kunnen ´scoren´. Was er pas rond kwart voor 11. Wel uur moeten aanschuiven :).

Ik ben toch ook wel meer moe in het allergieseizoen moet ik zeggen.
Dat allergieseizoen is voor veel mensen ook wel de periode dat ze uit hun "winterslaap" komen en terug meer actief worden.
Misschien dat we dat ook wel als reden van extra vermoeidheid kunnen aanwijzen in veel gevallen?

Ik heb al jaren lang heel veel last van allergie (neem ook medicatie hiervoor), maar "extreem moe tegen de avond" ben ik door die allergie nog nooit geweest.
Niet iedereen reageert hetzelfde op allergieën hè. Ik heb bv nooit last van ogen en loopneus, maar dan weer wel van mijn ademhaling (ademnood) als ik er last van heb. Vandaar dat ik permanent medicatie neem, omdat het anders soms redelijk "scary" kan worden.

Niet iedereen reageert hetzelfde op allergieën hè. Ik heb bv nooit last van ogen en loopneus, maar dan weer wel van mijn ademhaling (ademnood) als ik er last van heb. Vandaar dat ik permanent medicatie neem, omdat het anders soms redelijk "scary" kan worden.
Dat weet ik wel, ik heb er zelf ook heel veel last van. Vroeger nog erger dan nu, maar heb het nog altijd heel zwaar.
Ook ik moet het hele jaar door medicatie nemen.
Ik heb vaak last van het hele pakket, tranende ogen, lopende neus en daar bovenop nog eens de ademhaling.
Met het ouder worden is het precies wel iets gebeterd, maar dit jaar heb ik er wel terug serieus last van, terwijl het vorige jaar bijvoorbeeld heel goed meeviel.
Maar zoals ik al zei, extreem moe ben ik daar nog nooit van geweest. Het moe zijn, in de zin van beu zijn dat die allergie maar blijft duren, dat dan weer wel.

Gisteravond eerste keer een Qvax sms gekregen, maar had het niet op tijd gezien. (32 jaar) Met onze kleine ben ik nogal snel geneigd mijn gsm op stil te zetten tegenwoordig

Gisteravond eerste keer een Qvax sms gekregen, maar had het niet op tijd gezien. (32 jaar) Met onze kleine ben ik nogal snel geneigd mijn gsm op stil te zetten tegenwoordig
Hoe snel moet je daarop reageren eigenlijk? Of hoeveel later dan de sms was de mogelijke afspraak?

Terug
Bovenaan