Ah oké, balen, maar ja.Gevaccineerd + twee weken is overal gecommuniceerd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah oké, balen, maar ja.Gevaccineerd + twee weken is overal gecommuniceerd.

Vriendin van mij (net als een hoop andere mensen, blijkbaar) vandaag gevaccineerd met J&J, -40 jaar. Problemen met de levering van wat ze normaal moest krijgen blijkbaar, maar ik vind het toch vreemd dat dat gebeurt.
En ik ben er stiekem jaloers op want ik wou ook J&J.![]()
Ik heb gemengde gevoelens omwille van de bijwerkingen, ook j&j hier binnen een weekje

Dat, en het feit dat de risico's voor mannen ook onder de 40 eigenlijk gewoon irrelevant zijn. Dat ze J&J bij vrouwen onder een bepaalde leeftijd niet wilden geven, snap ik ergens nog een beetje. Maar voor mannen was er eigenlijk geen probleem.
Maar de enige bijwerkingen die iet of wat relevant zijn, zijn die tromboses. En die komen eigenlijk bijna alleen maar bij vrouwen voor.Ik las wel dat 1/3 van de bijwerkingen wel bij mannen was.

Maar de enige bijwerkingen die iet of wat relevant zijn, zijn die tromboses. En die komen eigenlijk bijna alleen maar bij vrouwen voor.![]()
Dan zou dat wel de indicatie zijn die wordt meegegeven, toch. Meer bij vrouwen, ongetwijfeld. Maar daarom nog altijd niet plots wel veilig voor mannen en niet voor vrouwen, volgens mij.Maar de enige bijwerkingen die iet of wat relevant zijn, zijn die tromboses. En die komen eigenlijk bijna alleen maar bij vrouwen voor.![]()
Ik zie niet dat ze veilig waren voor mannen, dus ik snap uw reactie op mijn post niet.Dan zou dat wel de indicatie zijn die wordt meegegeven, toch. Meer bij vrouwen, ongetwijfeld. Maar daarom nog altijd niet plots wel veilig voor mannen en niet voor vrouwen, volgens mij.
Neenee, ik moet die link nog es opzoeken van die studie maar blijkbaar zouden 1 op 3 tromboses bij JnJ bij mannen zijn.
Als ik het hier zo lees, tesamen met wat ik bij vrienden/kennissen/familie hoor is blijkbaar niemand tevreden met het vaccin wat hij/zij krijgt.
Ik maak me er niet te druk in...ben enerzijds blij dat ik er met JnJ met één prik vanaf ben, anderzijds jammer dat het iets minder bescherming biedt (dus mss in de toekomst wel eens paar dagen thuis met griepverschijnselen).
Wat betreft bijwerkingen/tromboses...daar maak ik me niet druk in omdat blijkbaar van elk vaccin wel iets te zeggen is en ik toch niet vrij heb kunnen kiezen.
Waar ik me wél zorgen over maak is wat die geest van Paul Janssen in mijn lichaam gaat doen....
![]()
Paul Janssens weduwe en zoon over het ‘Janssen-vaccin’ van Johnson & Johnson: “Geest van vader zit in elke ampul van ons coronavaccin”
Vorig weekend keurde het Amerikaanse geneesmiddelenagentschap het coronavaccin van Johnson & Johnson goed, binnenkort wordt ook groen licht van het Europese agentschap verwacht. Janssen Pharmaceutica, het bedrijf dat werd opgericht door de in 2003 overleden baron Paul Janssen, behoort tot die...www.hln.be
Als ik het hier zo lees, tesamen met wat ik bij vrienden/kennissen/familie hoor is blijkbaar niemand tevreden met het vaccin wat hij/zij krijgt.
Het was beter geweest als we nooit met dit coronabeestje gezeten hadden.
Maar ja. We take one for the team nu hé