We hebben qua route een beetje onorthodox gedaan. We doen zowel Oost, als Westkust. Heeft verschillende redenen. Ben nog nooit naar USA geweest en staan wel wat dingen op mijn bucketlist die nu eenmaal ver uit elkaar liggen. De natuurparken doen in de tijd van het jaar dat wij gaan lijkt mij verre van ideaal. Sommige zijn gesloten en bij andere ligt sneeuw en moet je met sneeuwkettingen gaan rijden. Komt nog eens bij dat zo een typische USA roadtrip mij veel leuker lijkt om met enkele vrienden binnen een jaar of 2 te doen. Zeggen we ook al tijdje dat we dat willen doen, maar zij willen pas als corona achter de rug is.
Nu ga ik met de vriendin en we willen echt die mix van vakantie/citytrip, de USA ervaring en ook niet constant aan 200% overal doorheen knallen omdat ik als zelfstandige ook nog elke dag enkele uren moet werken (ik werk 365 op 365). We vliegen dus wel wat, maar wetende dat die domestic flights spotgoedkoop zijn, dachten we: why the fuck not?
12 jan: NY
13 jan: NY
14 jan: NY
15 jan: Miami
16 jan: Miami:
17 jan: Palm Beach
18 jan: Orlando
19 jan: Disney World
20 jan: Disney World
21 jan: Disney World
22 jan: Orlando of andere plek in Florida
23 jan: Las Vegas
24 jan: Las Vegas
25 jan: Las Vegas
26 jan: San Fran
27 jan: San Fran
28 jan: San Fran
29 tot 4 februari: Los Angeles en omstreken (1 dag Universal Studios sowieso)
5 feb: NY
6 feb: landen in Brussel
Trip is geboekt qua hotels en vliegticketten en ligt redelijk vast tot Las Vegas. Vanaf daarna kan wel nog wat veranderen. Maar opmerkingen en aanmerkingen mag altijd. We hopen vooral dat Omnikron onze tip niet te veel gaat vergallen want in Amerika is het echt aan het ontploffen.
Mij zot verklaren dat ik zowel oost als west doe heeft niet meer veel zin want dat staat toch al vast