Undercover

Netflix ÉÉN Undercover

Zijn appartement is ook niet mis. Loft stijl, industrieel, mega groot, hoog. Nu ja, voor geen studies te hebben gedaan toch goed geboerd.
 
Leuke behind the scenes:
De uitstap naar Turkije leek in het verhaal eerder een mislukking, mss was dat erbij om het wat "grootser" te laten lijken? De verhaallijn met Lars lijkt me ook eerder om Anna Drijver Elise Schaap voldoende in the picture te houden (net als haar busje dat ineens nodig was).
 
Laatst bewerkt:
Leuke behind the scenes:
De uitstap naar Turkije leek in het verhaal eerder een mislukking, mss was dat erbij om het wat "grootser" te laten lijken? De verhaallijn met Lars lijkt me ook eerder om Anna Drijver voldoende in the picture te houden (net als haar busje dat ineens nodig was).
Elise Schaap*
 
  • Leuk
Waarderingen: GvR
Zijn appartement is ook niet mis. Loft stijl, industrieel, mega groot, hoog. Nu ja, voor geen studies te hebben gedaan toch goed geboerd.
Nuja, peis altijd slim met centen bezig geweest. Het is geen dwazen appel, hij heeft uiteindelijk wel ASO gedaan, maar koos dan voor duikwerken en portier spelen. Kweet nu wel niet wat zijn portierskills zijn, denk dat hij vooral goed was in blaffen/ zijn gekende " wadiest joeng"

Uiteindelijk is hij via Bart De Pauw gelanceerd geraakt denk ik? Of had hij voor het geslacht de pauw nog een verdienste? Hij heeft volgens mij ook hoofdzakelijk voor VRT gewerkt?
 
Nuja, peis altijd slim met centen bezig geweest. Het is geen dwazen appel, hij heeft uiteindelijk wel ASO gedaan, maar koos dan voor duikwerken en portier spelen. Kweet nu wel niet wat zijn portierskills zijn, denk dat hij vooral goed was in blaffen/ zijn gekende " wadiest joeng"

Uiteindelijk is hij via Bart De Pauw gelanceerd geraakt denk ik? Of had hij voor het geslacht de pauw nog een verdienste? Hij heeft volgens mij ook hoofdzakelijk voor VRT gewerkt?

Is gelanceerd in Het Geslacht De Pauw, maakte daarna Trigger Happy/Tragger Hippy op Kanaal 2, en kreeg op de VRT dan het programma Tomtesterom achteraf. En dan was hij zo een beetje vertrokken.
 
Ik kijk zaken om mij te vermaken en dat doet deze serie met verve. Frank Lammers is gewoon geweldig in zijn rol. Die Turkse acteurs vind ik eigenlijk wel goed. Tom Waes is de mindere acteur, maar wat maakt het uit. Het verhaal kan genoeg boeien.

Ik vind trouwens dat zijverhaal met Lars wel een leuke en sterke bijkomstigheid. Toen zijn date vertrok bij het zien van zijn tanden... Ik vond dat best wel emotioneel. Dan ziet ge wat drugsgebruik doet.

Sterk seizoen.
 
Ik vind dit toch ook wel een zalige serie hoor. Ok het is wat op z'n Amerikaans en been there done that. But who cares
 
Ik kijk zaken om mij te vermaken en dat doet deze serie met verve. Frank Lammers is gewoon geweldig in zijn rol. Die Turkse acteurs vind ik eigenlijk wel goed. Tom Waes is de mindere acteur, maar wat maakt het uit. Het verhaal kan genoeg boeien.

Ik vind trouwens dat zijverhaal met Lars wel een leuke en sterke bijkomstigheid. Toen zijn date vertrok bij het zien van zijn tanden... Ik vond dat best wel emotioneel. Dan ziet ge wat drugsgebruik doet.

Sterk seizoen.
Ik ben biased omdat ik Tom Waes wel graag bezig zie, dus hij komt er dan mee weg voor mij zeker?
Voor de rest zo wat dezelfde insteek en had hetzelfde gevoel bij dat zijverhaal met Lars.
Letterlijk het eerste wat mijn vrouw zei toen die de eerste keer in beeld kwam :biglaugh: .
 
Ik denk dat die ene Turk, die vaak bij die bendeleider langsgaat in zijn rolstoel en die zijn neef zag vermoord worden de boel nog zal verklikken.
Toen hij daaraan kwam met dat geld bij die rouwende familie en hij teruggestuurd werd is hij gekraakt.
 
Terug
Bovenaan