Undercover

Netflix ÉÉN Undercover

Wat ik vooral onrealistisch vind, is dat die Turkse bende toch wel het wereldje lijkt te kennen, ook al ten tijde van Ferry.
Die gaan sowieso wel gehoord hebben van wat er met Ferry gebeurd is en wie de UCA was.

Maar toch weten die mannen van niks precies.
 
Ik heb vooral het gevoel dat Ferry er kost wat kost zoveel mogelijk in moet zitten nadat hij nauwelijks te zien was in s02. Terecht trouwens, maar dan hadden ze misschien de rol van Tom Waes moeten irrelevant maken. Dit komt wat geforceerd over. Al bij al zal het nog altijd wel aangenaam zijn om te volgen, alleen nooit op het niveau van seizoen 1.
 
S2 was zeer slecht bekeken in Holland, dus logisch dat men nu forceert er wat meer bekende Nederlanders in te krijgen.

Maar ja, die kennen wij weer nauwelijks. Kwestie van 18 miljoen tegen 6 miljioen zeker?
 
S2 was zeer slecht bekeken in Holland, dus logisch dat men nu forceert er wat meer bekende Nederlanders in te krijgen.

Maar ja, die kennen wij weer nauwelijks. Kwestie van 18 miljoen tegen 6 miljioen zeker?
Zoveel Hollanders spelen er toch niet mee nu? Ik heb er ook geen moeite mee dat het om Ferry zou gaan, want dat is de ster van de show (om het zo te zeggen), maar misschien hadden ze Waes zijn rol wat naar de achtergrond moeten duwen.
 
Vanavond eens aan beginnen. Vond de eerste twee seizoenen top. Altijd goed gecaste bad guys toch. Ferry, die twee broers. Heerlijk.
 
Wat ik vooral onrealistisch vind, is dat die Turkse bende toch wel het wereldje lijkt te kennen, ook al ten tijde van Ferry.
Die gaan sowieso wel gehoord hebben van wat er met Ferry gebeurd is en wie de UCA was.

Maar toch weten die mannen van niks precies.
Ja vind ik ook uiteindelijk het raarste.
Das nu al de 3e operatie in het illegale milieu dat die gewoon undercover kan blijven spelen, nadat zen cover 2x ontdekt is.
 
Zeer ver gezocht dit scenario. Lijkt gebaseerd op een episode van miami vice, maar dan in het koude grijze België...

Tom Waes wannabe don johnson...

En Wouter Hendrickx als Sonny Crockett




l-intro-1618273061.jpg
 
De eerste twee seizoenen vond ik onverwacht erg goed. Het derde seizoen lijkt eerder het seizoen te veel op dit moment. Zoals gesuggereerd in deze thread hadden ze best de rol van Bob geminimaliseerd voor dit seizoen, maar aangezien Tom Waes het uithangbord is van de reeks...

Ze mogen mij hoe dan ook altijd verrassen voor de afleveringen die nog komen.
 
Bij dat derde keer undercover gaan van Tom Waes heb ik nog niet eens stilgestaan, maar dat is inderdaad een goede opmerking. Ik blijf eigenlijk gewoon kijken voor Frank Lammers. Wat een heerlijke acteur. Idem voor gökhan girginol. En natuurlijk Wouter Hendrickx niet te vergeten. Hij doet me wel wat aan die kerel van het eerste seizoen van True Detective denken.
 
Laatst bewerkt:
Er is ook nog de mogelijkheid dat de Vlaamse Sonny Crockett de mol is.
Hij als flik scheen precies niet te weten dat Ferry al vrij was en hij wist samen met Patrick dat er een inval ging gebeuren bij de festivalshop.
 
Er is ook nog de mogelijkheid dat de Vlaamse Sonny Crockett de mol is.
Hij als flik scheen precies niet te weten dat Ferry al vrij was en hij wist samen met Patrick dat er een inval ging gebeuren bij de festivalshop.
Die pap wordt ons zo in de mond gegeven, er zal wel een twist zijn
 
Vind het voorlopig een pak leuker dan het 2e seizoen. Het is allemaal niet heel hoogstaand, zoals die inbraak in die laatste aflevering :laugh:. Ze hebben ook wel het geluk dat ze na Onder Vuur komen, daar ben ik nog van aan het bijkomen.
 
Oké. De mol is dus patrick ? En was Patrick niet diegene die de mol zocht ?

Of ligt het nu aan mij ?
er wordt gehint dat Patrick de mol is, dat is niet zeker. die flik met snor daar is ook al over gehint dat het de mol is en kwam in de voorstukjes voor volgende week ook weer in beeld.

erg leuk seizoen voorlopig al moet je hier en daar wat over the top kunnen appreciëren.
 
Dat kot van die Turken, is dat niet Waes zijn echte woning? Ik meen die zijn woning eens ooit in beeld gezien te hebben in een ander programma...
 
Oké. De mol is dus patrick ? En was Patrick niet diegene die de mol zocht ?

Of ligt het nu aan mij ?
Dat kan dat Patrick de mol is (door chantage of geldnood?) en dat hij P en F gebruikt om de bende op te rollen zodat hij ervan verlost is.

Ofwel is het iemand die nog niet echt in beeld is geweest.
 
Laatst bewerkt:
Dat kot van die Turken, is dat niet Waes zijn echte woning? Ik meen die zijn woning eens ooit in beeld gezien te hebben in een ander programma...

Vorig jaar heeft die zijn villa verkocht in Schoten om een appartement te kopen op Linkeroever in Antwerpen.

Dat trekt er idd redelijk hard op, alleszins dezelfde stijl.
 
Terug
Bovenaan