Netflix Umbrella academy season 3

  • Onderwerp starter Deleted member 2181
  • Startdatum
D

Deleted member 2181

Guest
Nog mensen die hier naar uit kijken?

22/6/2022 ..
 
Nee, had echt echt echt gehoopt dat S2 het laatste ging zijn en zo zag het er lang naar uit. Tot ze gewoon een seizoensfinale gemaakt hebben die exact een kopie was van het eerste seizoen. Op die manier kunnen ze tot 10 seizoenen lang maken. Ik wacht de reviews af en hoop dat de fanboys wat kritisch kunnen zijn.
Stranger Things heeft mij ongelijk kunnen bewijzen door een fantastisch 4de seizoen te maken na een minder 2de en bagger 3de.
 
Ik kijk er naar uit, ik vond seizoen 1 en 2 zeer sterk! Zal deze zomer met mijn verlof vermoedelijk wel een maandje Netflix nemen om dit samen met het laatste seizoen van Peaky Blinders te bekijken.
 
Ik kijk er naar uit, ik vond seizoen 1 en 2 zeer sterk! Zal deze zomer met mijn verlof vermoedelijk wel een maandje Netflix nemen om dit samen met het laatste seizoen van Peaky Blinders te bekijken.
Peaky blinders laatste seizoen was bagger in vergelijking met de vorige.
Visueel en audio zijn top, zoals altijd... maar het scenario van dit seizoen vond ik zo boring.

Nieuwe seizoen Umbrella is wel leuk. (3 afleveringen gezien)
 
Gisteren eerste aflevering gezien, vanavond vliegen we er verder in met 2 en mss 3. Grote fan van de eerste 2 seizoenen
 
De eerste 2 seizoenen heb ik gezien dus wil ik ook wel weten hoe het verder gaat.
 
ik zou wel willen kijken, maar ik ben echt quasi alles van s1/2 vergeten. Echt een serie die wel aangenaam keek maar nix van bleef hangen
 
ik zou wel willen kijken, maar ik ben echt quasi alles van s1/2 vergeten. Echt een serie die wel aangenaam keek maar nix van bleef hangen

Zelfde hier. Maar heb toch van 3de seizoen genoten. En zoals iemand hier al eerder zei vond ik bepaalde scenes toch ook wel iets te awkward overkomen.
 
ik denk dat ik anderhalf seizoen heb gekeken maar boeide net niet genoeg blijkbaar om te blijven kijken. The Boys vind ik een pak beter dan dus ik versta niet waarom hier geen apart topic van is :D
 
Gisteren uitgekeken, leuk seizoen. Helaas wist ik bijna niets meer van Seizoen 1 & 2... denk dat dit echt een serie is om vanaf S1 te bingen.
De muziek in deze serie vind ik ook altijd zeer geslaagd.
 
eerste 2 afleveringen gezien en kon me nogal storen aan enkele zaken die zo opvallend fake zijn:
marcus die daar wat oefeningen doet en met een salto springt
de achtergrond van de stad
de pruik van vanya
 
Zwakjes... afgehaakt na een paar afleveringen ondanks dat ik de vorige seizoenen gezien had lang geleden intussen. Kon me niet meer boeien.
Gelukkig nog de laatste aflevering van The Boys om naar uit te kijken voor de zomer.

Dan nog dat transgender gedoe erbovenop, langs de ene kant: oké ten minste niet overdreven geforceerd... maar wat is er gebeurd met acteurs die een rol spelen in plaats van een rol die dan ook nog eens de acteur moet reflecteren?

Gaan herlezen op de wiki wat er in de vorige seizoenen ook alweer precies gebeurd was, was ook een slecht idee. De doorgeslagen woke activisten hebben hun werk daar al gedaan. Vanya is altijd Viktor geweest, ook in seizoen 1 blijkbaar? En als je het eerste seizoen nog nooit gezien hebt? Jammer, we hebben alles voor jou herschreven om het compleet onleesbaar/onvolgbaar te maken, want woke-ideologie voor alles natuurlijk.
 
Vrijdag afgekeken. Leuk seizoen weeral, on to Stranger Things nu!

Enige "minpunt" was de Vanya/Viktor transitie. Had toch gehoopt op een iets originelere manier waarom Vanya Viktor werd. Gewoon, beslissen omdat ik mij beter daarin voel kwam bij mij nogal simpel over (ook al is het dat irl niet) maar had toch iets meer in de trend van de serie gehoopt dat een verklaring zou geven. Buiten alle woke gedoe dat sommigen ervan maken, boeit het mij geen hol uit of we nu naar Ellen of Elliot Page kijken. Ik wou gewoon een goeie verklaring waarom Vanya Viktor is geworden en vond het wat tegenvallen gezien alle geschifte zaken die al in deze serie zijn gebeurd. Hadden ze leuker kunnen aanpakken.

Buiten dat, niks dan lovend. Five blijft mijn favoriete personage, gotta love to hate him. Benieuwd naar het volgend seizoen alweer!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan