Prime Invincible season 2 (Prime)

DaFreak

Well-known member
Crowdfunder FE

Season 1 deed zo'n fantastische job deze reeks te verkopen dat ik al deze teasers en trailers oversla. Hiervoor schuif ik aan vanaf de eerste aflevering en gelukkig moeten we daar niet zo lang meer op wachten. 3 November!

 
Laatst bewerkt:
1700257333661.png


Aflevering 3 van het nieuwe seizoen is vandaag uit. Ik heb deze reeks toch gemist hoor. Prima geschreven, heel meeslepend. Topreeks van Prime, ze kunnen niet rap genoeg S3 en S4 ook af hebben!Ze houden het tempo ook goed hoog, er is absoluut geen filler te zien in deze afleveringen van 50 minuten. Dit is een zo echt een verademing wanneer je dit tussendoor wat anime kijkt.

Over het algemeen vind ik dat animatiereeksen vaak een hoger niveau halen dan live action series. Het helpt wel dat ik daar heel open voor ben.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er ook best naar uitgekeken maar moet er wel nog aan beginnen. Ik had gedacht te wachten tot het hele seizoen uit is maar ik denk niet dat ik me zo lang ga kunnen inhouden. 😅

en stomme vraag misschien maar ik zie dat deze thread gesplit is van de originele invincible thread? Per seizoen andere threads, dat doen we voor andere reeksen toch ook niet? 🤔 (mij gelijk hoor)
 
Ik heb er ook best naar uitgekeken maar moet er wel nog aan beginnen. Ik had gedacht te wachten tot het hele seizoen uit is maar ik denk niet dat ik me zo lang ga kunnen inhouden. 😅

en stomme vraag misschien maar ik zie dat deze thread gesplit is van de originele invincible thread? Per seizoen andere threads, dat doen we voor andere reeksen toch ook niet? 🤔 (mij gelijk hoor)
Regelmatig doen we dat wél voor andere reeksen. Maar misschien moet ik dat herbekijken, idd.
 
Aflevering van morgen (ep. 4) wordt al heel de week op twitter gehyper als nog bruter dan de laatste aflevering van seizoen 1, ben benieuwd :D
 
Bruter zou ik ze niet noemen maar wel weer een serieus aantal WTFs! Honestly did not see any of this coming.
WTF seance dog? WTF its an alien bug? WTF Nolan? WTF zit die nu da insect te bekken? WTF ne zoon? WTF Viltrum attack :p)
Altijd plezant als een show je zo weet te verbazen.

Also, aangezien iedereen hier vrij... invincible (;p) is, Allen better be back!

Wel nen taaie dat we na 4 aflevering al aan mid season break zitten na meer dan 2 jaar wachten. :headshake:
 
Laatst bewerkt:
Wel nen taaie dat we na 4 aflevering al aan mid season break zitten na meer dan 2 jaar wachten. :headshake:
Als comic lezer was dit voor mij de grootste wtf, maar zou op 4 januari al terug zijn als we de geruchten mogen geloven.

Wel leuk om te lezen dat de verrassingen toch groot zijn vr de nieuwe kijkers. :)
 
Wablieft, zitten we aan een break? Wordt het semi-live uitgezonden ofzo? :laugh:

Bruter zou ik ze niet noemen maar wel weer een serieus aantal WTFs! Honestly did not see any of this coming.
WTF seance dog? WTF its an alien bug? WTF Nolan? WTF zit die nu da insect te bekken? WTF ne zoon? WTF Viltrum attack :p)
Altijd plezant als een show je zo weet te verbazen.

Also, aangezien iedereen hier vrij... invincible (;p) is, Allen better be back!

Wel nen taaie dat we na 4 aflevering al aan mid season break zitten na meer dan 2 jaar wachten. :headshake:
Amazing toch weer, hoe Kirkman die wtf's blijft afleveren!
 
Ik kwam net in deze thread eens polsen wanneer de nieuwe aflevering uitkwam. Om dan te lezen dat we in een break zitten, ugh…
 
Season 2 weer gedaan, laatste aflevering voelde voor mij héél ondermaats? Had veel meer impact verwacht van Angstrom. Voelt ook niet echt hyped aan naar season 3, zo geen echte cliffhanger of wat nu gevoel. Aflevering voelde ook wat rushed aan en traag tegelijk. Veel kleine dingen afgehaspeld.

Ben ik hier alleen in of zijn anderen wel hyped naar season 3?
 
Ik heb de comics niet gelezen dus weet niet of ze het daar misschien nog beter brengen maar hier kwam het toch allemaal weer bijzonder hard binnen.

Zowel Angstroms brutale optreden tov marks familie maar vooral die aflevering waarin Kate, Rex & Rae het bijna moeten afleggen tegen die lizards. Holy moly dat was intens

Het einde is een veel minder zware cliffhanger dan die van het eerste seizoen, zeker waar. Maar hier nog steeds zwaar benieuwd naar hun verdere avonturen en dus ja hyped! :p
 
Hmm, als ik op Reddit lees ligt het precies toch aan mij. Kan mss zijn door de comics te lezen en al te weten wat er gebeurd mss. De emotionele impact is idd wel héél goed gebracht.
 
Terug
Bovenaan