Silence
Well-known member
Met één hand mag je duwen blijkbaar..Das voor mij gewoon penalty hoor...
Mja welke VAR gaat deze week een penalty tegen Liverpool durven geven?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met één hand mag je duwen blijkbaar..Das voor mij gewoon penalty hoor...
Realiteit van het voetbalMet één hand mag je duwen blijkbaar..
Mja welke VAR gaat deze week een penalty tegen Liverpool durven geven?
Probeer nog eensAi ai weer een individuele fout
Maar bon Union heeft zijn huid toch duur verkocht. Beter danBruggein Barcelona

Was AntwerpAi ai weer een individuele fout
Maar bon Union heeft zijn huid toch duur verkocht. Beter dan Brugge in Barcelona

Jongens dat is een blunder al even groot als die van MorisWas Antwerp![]()

Vorig jaar had je een trainer die de kern al kende en die verder borduurde op het jaar ervoor. En vooral vooraan was je basis kwijt die werd vervangen door spelers van buiten de club. Nielsen werd vervangen door Lynen als ik mij goed herinner. Dit jaar heb je gewoon bijna een volledig nieuwe ploeg en ben je vooral je grote leider op het veld kwijt met Teuma en van je centrale as heb je enkel nog de minst goeie over nl Burgess (de rest met Teuma, Lynen en Boniface ben je kwijt geraakt). Voor de rest stond er gisteren maar 1 middenvelder op het veld bij jullie die vorig jaar basisspeler was (Lazare). Ook zijn jullie 2 van jullie 3 CV's kwijt. Dus al je even vlug rekent ben je Kandous, Vdh, Nieuwkoop, Teuma, Lynen, Boniface, Adingra kwijt die vorig jaar allemaal basisspeler waren.Vorig jaar was het team van speeldag 1 op elkaar ingespeeld. Nu zie je toch dat die automatismen er nog niet zijn. Ook (veel) minder kwaliteit vanvoor.