UEFA Europa League 2023-2024

Toch bizar hoe we van zo een mooi Ajax naar dit zijn gegaan op zulke korte tijd. Onderstreept echt wel de competentie van Overmars. Ik ben zeer benieuwd wat die kan bij een topclub, want dat is weer een heel ander spelletje natuurlijk.

Maar ik denk dat Ajax nu geen enkele speler heeft waar ik echt warm van kan worden. Terwijl die kort geleden in elke linie een coole speler hadden lopen.

Komaan Union er op en er over
Voort eerst sinds lang weer een slechte match gezien. Zo weinig kansen. Toulouse kwam echt om niet te verliezen. Triestige boel. En wij zijn vooraan onmondig met Nilsson. Ayensa kwam niet van de bank.

Amoura gaat volgende match toch eens starten hoop ik. Al 2 keer nu enorm sterk ingevallen.

Ook wel goed dat we na de invalbeurten opnieuw met 2 spitsen speelden. 1 grote & 1 snelle spits. Net zoals vorig seizoen 🤩

Laatst bewerkt:
Direct 3 punten on the road. En ook al is het een penalty, die goal zal goed zijn voor Nunez z'n vertrouwen.

Ja we zijn onderweg. Sommige maten zijn al ter plekke. Kort maar krachtige trip 🤩
Zoals eerder gezegd, The Arkles is the "away pub", is vlak achter de hoek van de Anfield Road stand.
Voor de rest kunt ge in de buurt van het stadion wel wat "chippies" enzo vinden om te eten.

Zoals eerder gezegd, The Arkles is the "away pub", is vlak achter de hoek van de Anfield Road stand.
Voor de rest kunt ge in de buurt van het stadion wel wat "chippies" enzo vinden om te eten.
Aangename pub daar. En toen ik er was (wel al jaar of 10-12 geleden) waren ze best gul met het inschenken van de gin tonics.

Wij vandaag zonder uitfans :(
Of toch niemand in het uitvak.
Zullen er sowieso wel in de thuisvakken zitten.
Zal wel wat effect hebben op de ploeg vrees ik.

Veel plezier!
:fingerguns:

Aangename pub daar. En toen ik er was (wel al jaar of 10-12 geleden) waren ze best gul met het inschenken van de gin tonics.

Wij vandaag zonder uitfans :(
Of toch niemand in het uitvak.
Zullen er sowieso wel in de thuisvakken zitten.
Zal wel wat effect hebben op de ploeg vrees ik.
Meeste pubs waar ik al ben geweest in Liverpool zijn wel tof. Scousers staan ook niet bepaald bekend om onvriendelijk om te gaan met away fans.

West Ham reeds 0-1 voor.
En bijna 0-2 na toch wel een serieuze misse van de keeper.

Mooie banner trouwens van de Freiburg supporters tegen het algemeen "stadionverbod" vandaag.
Vorige speeldag ook al bij Bayern zo'n banner ter ondersteuning aan oa West Ham, Benfica,...

Terug
Bovenaan