UEFA Europa League 2023-2024

@Wilto ten eerste proficiat met de kwalificatie!
Ten tweede gun ik Union alles, behalve tegen Liverpool.

Als je tips wilt over de makkelijkste/meest economische manier om naar Liverpool te gaan enzo, stuur me maar een PM.

Nu proberen op 1 of andere manier een ticket te fixen voor de match in het Astridpark.

@Wilto ten eerste proficiat met de kwalificatie!
Ten tweede gun ik Union alles, behalve tegen Liverpool.

Als je tips wilt over de makkelijkste/meest economische manier om naar Liverpool te gaan enzo, stuur me maar een PM.

Nu proberen op 1 of andere manier een ticket te fixen voor de match in het Astridpark.
Normaal gezien is er wel een stevige losse verkoop voor die matchen thuis. Zou ik me geen zorgen om maken.
Zal uw pm sturen eer er meer details beschikbaar zijn qua speelschema. Merci alvast :)

En iedereen met een meer getalenteerde broer weet dat je je dan driedubbel plooit. Ik kom geweldig overeen met mijn broer maar ik zou hem nog liever van het terrein trappen dan mij laten passeren
Dus jij zou liever zijn carrière potentieel in gevaar brengen omdat je te trots bent om hem te laten passeren? :unsure:

Idd, vluchten naar Liverpool zijn schaars. Bxl Manchester is dagelijks. En dan 1u trein daar. Goed te doen. Amai plotseling veel trips gepland.

Dit jaar dan Berlijn, Leverkusen, Anfield en Toulouse. Mooi 🤩

Geen aways deze groepsfase voor mij :(
Athene skip wegens te duur en geen zin in een mes in mijn boog. Er mag wel wat vet af maar niet op die manier liefst.
Servië is ook nee dank u
Freiburg: alles nagekeken ondanks de ban op West Ham supporters daar maar was niet echt haalbaar qua reistijd.

Dan maar eens een thuismatch doen, hopen op kwalificatie en wat leukere loting dan.

Voor zij die geïnteresseerd zijn om als toerist Europa League matchen mee te pikken. Je kan enkel een mini-abo kopen. Openbare verkoop is deze ochtend begonnen. Enkel een ticket voor Liverpool is onmogelijk.

Ticketplatform: https://rusg.roboticket.com/ Ik denk dat je eerst wel een login moet aanmaken.

Ticketdata:
21/09 - 18.45 Union - Toulouse
26/10 - 21.00 Union - LASK
14/12 - 18.45 Union - Liverpool

Ticketprijzen (voor 3 matchen)
* Category 3 (Stand 2, 3 en 4) - €75
* Category 2 (Stand 1 second floor) - €105
* Categorie 1 (VIP Stand 1, first floor) - €225

en nen dikke merci aan Anderlecht om hun stadion ter beschikking te stellen :support:

Voor zij die geïnteresseerd zijn om als toerist Europa League matchen mee te pikken. Je kan enkel een mini-abo kopen. Openbare verkoop is deze ochtend begonnen. Enkel een ticket voor Liverpool is onmogelijk.

Ticketplatform: https://rusg.roboticket.com/ Ik denk dat je eerst wel een login moet aanmaken.

Ticketdata:
21/09 - 18.45 Union - Toulouse
26/10 - 21.00 Union - LASK
14/12 - 18.45 Union - Liverpool

Ticketprijzen (voor 3 matchen)
* Category 3 (Stand 2, 3 en 4) - €75
* Category 2 (Stand 1 second floor) - €105
* Categorie 1 (VIP Stand 1, first floor) - €225

en nen dikke merci aan Anderlecht om hun stadion ter beschikking te stellen :support:
Jammer genoeg lukt dat niet.

Vanaf vrijdag 15/09 om 11u start de vrije verkoop van mini-abonnementen voor de drie thuismatchen, online en in onze fanshop. Fans die vorig seizoen een ticket kochten voor één van onze thuiswedstrijden en abonnees van vorig seizoen, kunnen dan een mini-abonnement aanschaffen. Net zoals tijdens de voorverkoop, is het mogelijk om een extra abonnement te kopen voor een persoon die niet in aanmerking komt.

1694771174718.png

Misschien heb je een ticket gekocht in een van de vakken gereserveerd voor fanclubs?

Wil je in pm verder helpen. Wij hebben zelf ook echt enorm veel last met die klotewebsite 😑 groeipijnen van een klein clubje

Misschien heb je een ticket gekocht in een van de vakken gereserveerd voor fanclubs?

Wil je in pm verder helpen. Wij hebben zelf ook echt enorm veel last met die klotewebsite 😑 groeipijnen van een klein clubje
Is net zoals bij Club denk ik, je kan enkel tickets kopen als je een Club Id koopt (25 euro bij Club).
Wou vorig seizoen een Europese thuismatch meepikken maar de verplichte "Union Id" maakte het te duur voor mij.

@Wilto hopelijk heb jij hier geen last van. 5 oktober is het Liverpool - Union. 4 oktober treinstakingen in heel Engeland.

Terug
Bovenaan