UEFA Europa League 2023-2024

Speelt Union zijn wedstrijden weer in het astridpark?
Kwestie van te weten mochten we ze loten deze middag.
Ja, we blijven in't Astridpark, ondanks protest van sommige supporters. Er werden enkele supporters belaagd vorige week door Anderlecht 'fans'.
Ook in't stadion ne paarsen idioot tegengekomen die boel zocht in ons vak.

Maar als we toch naar een ander stadion moeten, is het Astridpark voor mij de meest eenvoudige keuze. Bestuur heeft dat ook duidelijk door.
Tram gaat in een directe lijn van St Gillis naar het Astridpark. Voor Leuven was dat een trein (en dan bus/30min wandelen) of auto/bus. Dat voelde veel meer aan als een uitmatch.

2e plaats lijkt me toch haalbaar achter Liverpool.

Poule van Ajax lijkt me toch de "groep des doods".
Toulouse is zowat de moeilijkste die je kon loten uit pot 4, dan is die loting gewoon zwaar hé. Ik heb nergens gezegd dat de tweede plaats niet haalbaar is, maar het had stukken simpeler gekund.

Ik volg de Ligue 1 niet wegens lelijke competitie maar Toulouse is niet echt een grote naam? Union heeft al bewezen dat het zijn mannetje vlot kan staan in Europa, ik geloof zeker in een 2e plaats. 3e plaats minstens om te overwinteren.

Nice!!! nu speelschema en vlucht vastleggen. Alhoewel, alles is met auto ook haalbaar eigenlijk.
Anfield, wordt wel geil!

Dat is een toffe loting, maar wel zwaar voor de EL, Liverpool : Anfield... 🤤 maar wel 0/6 natuurlijk tenzij ze met hun B ploeg komen (wat zeker kan gebeuren!)

de anderen zijn borst natmaken en ervoor gaan. Union Berlin leek ook moeilijk vorig jaar dus... Trouwens 3e worden en in de ECL doorgaan is ook prima !

Liverpool is een heerlijke verplaatsing. Aanraders: het sport-café daar. Daar kunt ge heerlijk ontbijten. Daarnaast Legends. Fijne pub.

Ook Beatles-café is wel fijn. Geniet er van.

Al jaren te hopen op Club - Liverpool, en alle andere ploegen lopen er mee weg, eerst Genk, nu Union :sop:

Terug
Bovenaan