UEFA Europa League 2023-2024

Komaan Genk...

fetchimage
 
Je zal zowaar zien dat Genk alles nog verliest en europees uitgeschakeld is, terwijl ze 2e eindigden in de competitie. Union, dat derde eindigde is na eventueel verlies van zijn eerste dubbel duel toch sowieso in de groepsfase van Conference League.

Vergiftigd geschenkt die 2e plaatsen :p
Heb al spijt van mijn stelling. Man man man, miserie miserie.
 
Heb al spijt van mijn stelling. Man man man, miserie miserie.
en dan zeggen dat ze toch enkele minuten virtueel kampioen waren... toch wel het mooie van de sport dat het allemaal zo dicht tegen elkaar ligt soms

nu ja, die playoff wedstrijd in conf league mag toch echt niet misgaan voor Genk, kan me echt niet voorstellen dat ze zich daaraan gaan laten vangen
 
Zo'n rood-wit bezoekersvak in Genk dat in de toegevoegde tijd ontploft heb ik precies nog al eens gezien 🤔
Maar even serieus, buiten het feit dat Genk zo moeilijk scoort de laatste tijd is er toch ook een serieus probleem qua defensieve stabiliteit? Dat middenveld is als het op verdedigend werk aankomt een zooitje ongeregeld? Die Aziz gisteren liep overal en nergens rond en wist het na een tijdje niet meer. Als je als coach zo'n relatief jonge gast ziet spartelen, doe dan iets van aanpassingen ipv zo naïef te blijven spelen.
 
Tot nog toe ben ik ook nog steeds blij dat die Arokadare niet bij ons heeft getekend. Warm wordt ik van hem niet, start daar ook steeds op de bank. Terwijl er dan geen spits wordt opgesteld :unsure:
 
Tot nog toe ben ik ook nog steeds blij dat die Arokadare niet bij ons heeft getekend. Warm wordt ik van hem niet, start daar ook steeds op de bank. Terwijl er dan geen spits wordt opgesteld :unsure:
Vrancken zijn plan was om hem in te brengen en de deur open de beuken in het slot

Al een geluk dat ze toen al 1-0 voor stonden natuurlijk, was hij precies ook vergeten dat dat de eerste horde was
Bij ons zou die jonge niks kunnen komen doen. Die mag nog goed zijn met de kop, als ge Amuzu zijn voorzetten ziet..
 
Terug
Bovenaan