UEFA Conference League 2023-2024

dat is toch echt om te lachen dit, vijfde keer ?
6e keer in de blessuretijd cruciale goal tegen op 9 matchen. Kortrijk, 2x Union, Antwerp, Anderlecht en nu Molde.

Niks gezien, en zonde natuurlijk, maar plaatsen kan nog wel want ik lees overal dat Molde zwak was en Club ook wel kansen miste. Moet thuis nog wel kunnen dus.

Klote die matchen om 18u45. Veel te vroeg.

Dit Club Brugge is afgegleden naar een middelmatige ploeg zonder ideeën.. Mannaert kan de afgelopen twee jaar volledig op zijn conto schrijven met miscasts van trainers en mislukte transfers. In de winterperiode heeft Club niks gehaald, terwijl het toch duidelijk was dat er niet genoeg kwaliteit is.

Er is gewoon niemand met diepgang en vechtersmentaliteit (Vormer, Rits,…).

Deila zal nu wel buitenvliegen? Geen De Mil om over te nemen nu… Ongelooflijk dieptepunt dit
Beetje overdreven dit. Op Yaremchuk na zijn er imo weinig tot geen mislukte transfers. De spelers die gekomen zijn hebben allemaal hun kwaliteiten, maar het moet er wel uitkomen natuurlijk.

Er is alleszins kwaliteit genoeg om stukken beter te doen dan dit.

Voor het groot begrijpend vermogen moet je precies niet bij Anderlecht zijn he gasten.
Dus na een nietszeggende post die voor de een of andere reden andere supporters viseert mag er niet meer om verduidelijking gevraagd worden? Bijzonder vreemde redenering voor een forum als je het mij vraagt...

Dus na een nietszeggende post die voor de een of andere reden andere supporters viseert mag er niet meer om verduidelijking gevraagd worden?
Hij maakt gewoon een mopje omdat er wat rook gemaakt wordt in het Anderlecht-stadion. Meer niet.
Hoe dat jullie daar aanstoot aan nemen, snap ik niet.

Hij maakt gewoon een mopje omdat er wat rook gemaakt wordt in het Anderlecht-stadion. Meer niet.
Hoe dat jullie daar aanstoot aan nemen, snap ik niet.
Ik nam daar geen aanstoot aan, ik snapte het niet en daarom dat ik vroeg voor verduidelijking, dat lijkt me maar normaal.

Jij was het die zonodig een sneer moest uitdelen over begrijpend vermogen terwijl je het direct kon uitleggen, maar goed.

Ik nam daar geen aanstoot aan, ik snapte het niet en daarom dat ik vroeg voor verduidelijking, dat lijkt me maar normaal.

Jij was het die zonodig een sneer moest uitdelen over begrijpend vermogen terwijl je het direct kon uitleggen, maar goed.
Je kan ook "merci" zeggen voor de uitleg in plaats van boos te worden en mijn punt te bewijzen natuurlijk.

Terug
Bovenaan