UEFA Conference League 2023-2024

Général Zantas

Well-known member
key_views_uecl_002_20210613124853.png


Vandaag loting voor Q2 waarin zowel Club Brugge als Gent voorkomen.
De matchen vinden plaats op 27 Juli en 3 Augustus.

Zowel Club als Gent zijn seeded. Hun mogelijk tegenstanders zijn niet vet gekleurd.

Group 5

1 Club Brugge (BEL)
2 FC Twente (NED)
3 Rosenborg BK (NOR)
4 Dundalk FC (IRL) - FCB Magpies (GIB)
5 Hibernian FC (SCO)

6 AGF Aarhus (DEN)
7 KA Akureyri (ISL) - Connah's Quay Nomads FC (WAL)
8 Hammarby Fotboll (SWE)
9 Víkingur (FRO) - Inter Club d'Escaldes (AND)
10 FC Haka Valkeakoski (FIN) - Crusaders FC (NIR)

Group 8

1 KAA Gent (BEL)
2 FC Midtjylland (DEN)
3 Riga FC (LVA) - Víkingur Reykjavík (ISL)
4 KuPS Kuopio (FIN)
5 Linfield FC (NIR) - KF Vllaznia (ALB)

6 MŠK Žilina (SVK) - FC Levadia Tallinn (EST)
7 HB Tórshavn (FRO) - Derry City FC (IRL)
8 FC Progrès Niederkorn (LUX) - SC Gjilani (KOS)
9 MKS Pogoń Szczecin (POL)
10 Kecskeméti TE (HUN)
 
Geen idee wat je daar van moet verwachten, makkelijke win zou wel mogen.
Aarhus heeft 13 spelers gekocht voor 3 miljoen euro ... niet elk hé, 13 spelers voor 3 miljoen in totaal :oops:

Geld is niet alles, maar dit zegt wel genoeg denk ik?
 
Presteren naar het schijnt wel beter dan Yaremchuk?!
Die 13 zullen ook wel niet allemaal schot in de roos zijn, net zoals ze bij ons ook niet allemazl geweldig zijn.

Nu nog steeds lachen met Yaremchuk toch een beetje cheap, ja het is een dwaze transfer geweest en ja we hebben er ook fantastisch goede gehad… net zoals bij elke andere club
 
Deze en mogelijke volgende voorronde gratis voor abo's bij ons :clap:

En maar goed ook of anders komt daar niemand op af.
 
Die 13 zullen ook wel niet allemaal schot in de roos zijn, net zoals ze bij ons ook niet allemazl geweldig zijn.

Nu nog steeds lachen met Yaremchuk toch een beetje cheap, ja het is een dwaze transfer geweest en ja we hebben er ook fantastisch goede gehad… net zoals bij elke andere club

Sorry Spooky, ik wist niet dat je na een jaar niet meer mag lachen met de meest mislukte transfer in de geschiedenis van de JPL. Ik zal er op letten.

De opmerking is vooral bedoeld om niet te focussen op de waarde van de transfers en er zomaar van uit te gaan dat het een walk over wordt.
 
Sorry Spooky, ik wist niet dat je na een jaar niet meer mag lachen met de meest mislukte transfer in de geschiedenis van de JPL. Ik zal er op letten.

De opmerking is vooral bedoeld om niet te focussen op de waarde van de transfers en er zomaar van uit te gaan dat het een walk over wordt.
Kom, 13 transfers voor 3 mil wil toch op zijn minst zeggen dat het een absolute schande zou zijn als Club hier ook maar de minste problemen mee zou hebben?
 
Kom, 13 transfers voor 3 mil wil toch op zijn minst zeggen dat het een absolute schande zou zijn als Club hier ook maar de minste problemen mee zou hebben?

Je telt bij die 13 ook wel interne jeugdtransfers en terugkerende spelers van uitleenbeurten bij. Men heeft voor 4 spelers een som neergeteld, ter waarde van 3,5 miljoen.

Maar als Club hier niet van zou winnen, is dat inderdaad een schande.
 
Je telt bij die 13 ook wel interne jeugdtransfers en terugkerende spelers van uitleenbeurten bij. Men heeft voor 4 spelers een som neergeteld, ter waarde van 3,5 miljoen.

Maar als Club hier niet van zou winnen, is dat inderdaad een schande.
Kan heel arrogant zijn, maar met dat scenario wil ik niet eens rekening houden. Ook niet voor de volgende voorronde en de groepsfase.
 
Idd, dan zou ik me pas echt zorgen beginnen maken itt velen die nu al na een minder seizoen in een paniek mode hervallen en doen alsof we afgegleden zijn naar een subtopper in België.
 
Voor Brugge was het misschien de moeilijkste tegenstander om te loten uit die hoop maar dit mag geen enkel probleem vormen. Als er een probleem zou zijn zal dat eerder in de PO ronde zijn maar als reekshoofd moeten ze zich altijd plaatsen
 
De groepen voor de lotingen voor de conference league zijn bekend, voor België gaat het om Gent en Bruge die in de volgende groepen zitten:

Group 4

Seeded
1 KAA Gent (BEL) / MŠK Žilina (SVK)
2 CFR 1907 Cluj (ROU) / Adana Demirspor (TUR)
3 FC Viktoria Plzeň (CZE) / FC Drita (KOS)
4 Djurgårdens IF (SWE) / FC Luzern (SUI)
5 FC Arouca (POR)

Unseeded
6 Gzira United FC (MLT) / F91 Diddeleng (LUX)
7 Linfield FC (NIR) / MKS Pogoń Szczecin (POL)
8 NK Osijek (CRO) / ZTE FC (HUN)
9 Hibernian FC (SCO) / Inter Club d'Escaldes (AND)
10 SK Brann (NOR)

Group 5

Seeded
1 Fenerbahçe SK (TUR) / FC Zimbru Chisinau (MDA)
2 Club Brugge (BEL) / AGF Aarhus (DEN)
3 FC Twente (NED) / Hammarby Fotboll (SWE)
4 HNK Rijeka (CRO) / KF Dukagjini (KOS)
5 Crusaders FC (NIR) / Rosenborg BK (NOR)

Unseeded
6 Kecskeméti TE (HUN) / Riga FC (LVA)
7 FC Differdange 03 (LUX) / NK Maribor (SVN)
8 KA Akureyri (ISL) / Dundalk FC (IRL)
9 B36 Tórshavn (FRO) / Haverfordwest County AFC (WAL)
10 Heart of Midlothian FC (SCO)
 
Indien Gent en Club hun eerste ontmoeting winnen dan krijgen we volgende matchen:

AA Gent - Linfield FC (NIR) / MKS Pogoń Szczecin (POL)
Club Brugge - KA Akureyri (ISL) / Dundalk FC (IRL)
 
Terug
Bovenaan