UEFA Conference League 2023-2024

Positioneel klopt dat daar toch weer langs geen kanten, dat was bij die kopbal een paar minuten eerder ook al zo, Mechele en Spileers waren daar weer nergens te bespeuren, Odoi stond voorbij de eerste paal lucht te dekken en Meijer moederziel alleen in de kleine baklijn staat ook in niemandsland.
En aanvallend wachten we meestal op een voorsprong om niks meer te laten zien, nu was een 0-0 na 20 minuten genoeg om te stoppen met proberen. Niks aansluiting, en we staan weer op 40 meter van de eigen goal te pingelen.

HLN: ondanks sterke eerste helft moet club achtervolgen.

Die zijn toch aan het trollen? Ik weet niet of ik dit een tweede helft ga volhouden.

Jutgla gaat daar druk zetten en in de eerste 30 meter achter hem niemand van Club te bespeuren. Waaron staat Nielsen eigenlijk op dat veld, dat zou nen box to box moeten zijn en hij is in geen enkel strafschopgebeid te bespeuren...

We spelen ook veel te weinig naar voor. Constant opzij en naar achter. Onyedika mag ook wel eens een deftige pass geven. Die levert gewoon constant in bij de speler naast of achter zich

Schrijnend, je ziet Jutgla, Skoras en Vanaken twijfelen om echt druk te gaan zetten, omdat ze ook wel weten dat de rest niet zal aansluiten zodat ze achteraan zeker niet man op man komen te staan, dan verstuurt er daar ene van Molde een lange bal van 40 of 50 meter, zie ik een 5 tegen 2 en slaagt er toch één van die 2 van Molde in om zonder noemenswaardige druk van ene van Club die bal aan te nemen en een actie op te zetten.
Loop een eind heen met uw zeikvoetbal Deila, ik begin Parker-vibes te krijgen. Het is één en al lethargie.

Iedereen speelt ook zo ondermaats.
Odoi moeten ze echt zo snel mogelijk doneren aan de eerste de beste degradariekandidaat die hem wil overnemen

Terug
Bovenaan