UEFA Conference League 2023-2024

“Het gaat om een samenloop van omstandigheden.” Het gebeurt namelijk allemaal op het moment wanneer Nardi zijn been opheft om te trappen. “Zijn lichaam raakt uit balans. Hij staat op één been en zijn voet roteert. Het is die draaiing die het hem doet. Normaal gezien moet zijn been gestabiliseerd worden door een aantal ligamenten. Maar doordat hij een beetje uit evenwicht komt en die hefboom net iets te groot wordt, begeven de ligamenten het. Dan treedt de volgende stap in werking: het bot breekt. Bij Nardi is het dus een combinatie van omstandigheden die ervoor gezorgd heeft dat zijn beide onderbenen eigenlijk gebroken zijn."

Beanstigend wel als je het leest, kan heel snel gaan

VRT is nu ook de rechten op de ECL en EL kwijt voor de volgende seizoenen. Alles naar Telenet en Play Sports.

De Belgische matchen zouden nog op VTM worden uitgezonden. Geen ontsnappen meer dus aan De Bilde en Degryse.

Bij mij is dat tegenwoordig "ik geloof het zo ook wel"
Dat ze tegenwoordig dat soort beelden maar al te graag oversharen, ik vind het geen positieve evolutie.
Akkoord, en eigenlijk heb je volledig gelijk.
Natuurlijk spreekt men in verschillende artikels en reacties over "horrorblessure", aangeslagen spelers, dan ben ik zelf ook een beetje geneigd van "dat wil ik nu toch wel eens zien" ... maar kmoet zeggen, kheb het rap weggeklikt toen ik ongeveer door had wat er juist gebeurt was, want meer moest ik alvast niet zien.

Zou ik het erg vinden moesten ze dit ostentatief niet tonen, neen, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel wat het is. Een spectaculaire crash in de F1 zouden ze ook gewoon tonen natuurlijk.
Denk dat dit voor nieuwssites ook wel beetje wikken en wegen is telkens, en ergens is en blijft het nieuws, net zoals oorlogstaferelen waar je ook slachtoffers ziet (liggen).

VRT is nu ook de rechten op de ECL en EL kwijt voor de volgende seizoenen. Alles naar Telenet en Play Sports.
Great, die versnippering ik haat het (maar begrijpelijk natuurlijk).
Al jaren geen gewone TV meer, en qua sport wil ik eigenlijk enkel maar voetbal en wielrennen zien. Qua voetbal moet je tegenwoordig ook al veel abonnementen hebben om "alles" (JPL, PL, CL, EL/CL) te zien, laat staat betalen voor énkel dat, wat bij mijn weten zelfs niet eens mogelijk is.

Idem voor TV/film streaming, ik kan dat gewoon niet opbrengen om zo veel te betalen om slechts stukjes te "consumeren" dat me interesseren, bijgevolg ga ik gewoon terug naar het illegale circuit, zo simpel is het.

De Belgische matchen zouden nog op VTM worden uitgezonden. Geen ontsnappen meer dus aan De Bilde en Degryse.
Nee jong. VTM heeft enkel de UCL.
Play4 of Play5-6 gaat de Europa League en Conference League uitzenden van de Belgische deelnemers.

Godzijdank, ipv één match per week op de trieste VTM.

Godzijdank, ipv één match per week op de trieste VTM.
De huidige regeling is zo:

VTM zendt UCl op woensdag uit. Speelt de belgische club op dinsdag, dan zendt het dinsdag en woensdag uit. Alle andere UCl matchen kunnen op Proximus Pickx bekeken worden.

Regeling wordt:

VTM zendt dinsdag, woensdag en blijkbaar ook donderdag uit in de UCL exclusive week.
Play Sports doet wat Proximus Pickx deed: alle UCL matchen uitzenden.

Eigenlijk zou alles beter naar eleven/Dazn gaan, dan kan je als proximus/telenet gewoon opteren om sport te nemen of niet. Nu moet je echt op zoek gaan naar wat het beste is, al is het nu wel duidelijk telenet natuurlijk.

De huidige regeling is zo:

VTM zendt UCl op woensdag uit. Speelt de belgische club op dinsdag, dan zendt het dinsdag en woensdag uit. Alle andere UCl matchen kunnen op Proximus Pickx bekeken worden.

Regeling wordt:

VTM zendt dinsdag, woensdag en blijkbaar ook donderdag uit in de UCL exclusive week.
Play Sports doet wat Proximus Pickx deed: alle UCL matchen uitzenden.
Voor de Play Sports abbonnees zoals ik dus eindelijk weer deftig CL-voetbal!

Toch gortig dat de gewone mens met kabel niet meer lekker CL kan kijken. Dan moet ge minstens één x verplicht kijken naar een van onze ploegen die genadeloos wordt verkracht langs alle kanten 9/10 keer terwijl er enkele topploegen een lekkere match tegen elkaar spelen. Of ge krijgt één wedstrijd op een speeldag. Zeer mager toch.

Veel leuker zoals nu in de EL/ConfL : quasi alles van waarde kunnen meepikken.

We hebben gewoon chance dat we überhaupt nog gratis UCL kunnen kijken in België. In quasi alle andere landen zit alles achter een betaalmuur.

Eigenlijk zou alles beter naar eleven/Dazn gaan, dan kan je als proximus/telenet gewoon opteren om sport te nemen of niet. Nu moet je echt op zoek gaan naar wat het beste is, al is het nu wel duidelijk telenet natuurlijk.
Dazn zit ook mee in het Play Sports pakket.

Zou ik het erg vinden moesten ze dit ostentatief niet tonen, neen, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel wat het is. Een spectaculaire crash in de F1 zouden ze ook gewoon tonen natuurlijk.
Denk dat dit voor nieuwssites ook wel beetje wikken en wegen is telkens, en ergens is en blijft het nieuws, net zoals oorlogstaferelen waar je ook slachtoffers ziet (liggen).
ja, en dat stoort mij enorm, zeker met DTS. die crash van Grosjean hebben ze bij DTS nu al 2 jaar uitgemelkt. vreselijk onnodig vind ik dat

Maar ze zijn toch zo braaf meneer.
tjah, poolse supporters...

Akkoord, en eigenlijk heb je volledig gelijk.
Natuurlijk spreekt men in verschillende artikels en reacties over "horrorblessure", aangeslagen spelers, dan ben ik zelf ook een beetje geneigd van "dat wil ik nu toch wel eens zien" ... maar kmoet zeggen, kheb het rap weggeklikt toen ik ongeveer door had wat er juist gebeurt was, want meer moest ik alvast niet zien.

Van mij mogen ze het ook gewoon tonen hoor. Ik heb sowieso geen probleem met het bekijken van zulke beelden.

Enige voorwaarde vind ik wel dat ze duidelijk vermelden dat het geen beelden zijn voor gevoelige kijkers.

tjah, poolse supporters...

En alle Gent supporters zijn...

Is echt gewoon de Legia-boys die een ras apart zijn hoor. Die van Czestochowa Rakow spelen ook EL dit seizoen, geen klachten over gehoord nergens. Lech Poznan vorig seizoen toch ook echt niet overal dit soort polemieken veroorzaakt.
Zware maffia vibes bij die hun hooligans.

Terug
Bovenaan