Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
“Het gaat om een samenloop van omstandigheden.” Het gebeurt namelijk allemaal op het moment wanneer Nardi zijn been opheft om te trappen. “Zijn lichaam raakt uit balans. Hij staat op één been en zijn voet roteert. Het is die draaiing die het hem doet. Normaal gezien moet zijn been gestabiliseerd worden door een aantal ligamenten. Maar doordat hij een beetje uit evenwicht komt en die hefboom net iets te groot wordt, begeven de ligamenten het. Dan treedt de volgende stap in werking: het bot breekt. Bij Nardi is het dus een combinatie van omstandigheden die ervoor gezorgd heeft dat zijn beide onderbenen eigenlijk gebroken zijn."
Akkoord, en eigenlijk heb je volledig gelijk.Bij mij is dat tegenwoordig "ik geloof het zo ook wel"
Dat ze tegenwoordig dat soort beelden maar al te graag oversharen, ik vind het geen positieve evolutie.
Great, die versnippering ik haat het (maar begrijpelijk natuurlijk).VRT is nu ook de rechten op de ECL en EL kwijt voor de volgende seizoenen. Alles naar Telenet en Play Sports.
Nee jong. VTM heeft enkel de UCL.VRT is nu ook de rechten op de ECL en EL kwijt voor de volgende seizoenen. Alles naar Telenet en Play Sports.
![]()
Vanaf volgend seizoen Champions League, Europa League én Conference League op Play-kanalen, VRT is alles kwijt
Vanaf volgend seizoen zullen alle wedstrijden van de Champions League ook live te zien zijn op de betaalkanalen van Play Sports. Ook Eleven/DAZN zou voor de drie Europese competities hebben geboden, maar de exclusieve rechtenhouder van de Jupiler Pro League viste achter het net. Telenet heeft...www.nieuwsblad.be
De Belgische matchen zouden nog op VTM worden uitgezonden. Geen ontsnappen meer dus aan De Bilde en Degryse.
Godzijdank, ipv één match per week op de trieste VTM.VRT is nu ook de rechten op de ECL en EL kwijt voor de volgende seizoenen. Alles naar Telenet en Play Sports.
![]()
Vanaf volgend seizoen Champions League, Europa League én Conference League op Play-kanalen, VRT is alles kwijt
Vanaf volgend seizoen zullen alle wedstrijden van de Champions League ook live te zien zijn op de betaalkanalen van Play Sports. Ook Eleven/DAZN zou voor de drie Europese competities hebben geboden, maar de exclusieve rechtenhouder van de Jupiler Pro League viste achter het net. Telenet heeft...www.nieuwsblad.be
De Belgische matchen zouden nog op VTM worden uitgezonden. Geen ontsnappen meer dus aan De Bilde en Degryse.
De huidige regeling is zo:Godzijdank, ipv één match per week op de trieste VTM.
Voor de Play Sports abbonnees zoals ik dus eindelijk weer deftig CL-voetbal!De huidige regeling is zo:
VTM zendt UCl op woensdag uit. Speelt de belgische club op dinsdag, dan zendt het dinsdag en woensdag uit. Alle andere UCl matchen kunnen op Proximus Pickx bekeken worden.
Regeling wordt:
VTM zendt dinsdag, woensdag en blijkbaar ook donderdag uit in de UCL exclusive week.
Play Sports doet wat Proximus Pickx deed: alle UCL matchen uitzenden.
Als de De Bilde en De Gryse dan ook achter een muur steken ben ik wel bereid om mee te betalenWe hebben gewoon chance dat we überhaupt nog gratis UCL kunnen kijken in België. In quasi alle andere landen zit alles achter een betaalmuur.

Dazn zit ook mee in het Play Sports pakket.Eigenlijk zou alles beter naar eleven/Dazn gaan, dan kan je als proximus/telenet gewoon opteren om sport te nemen of niet. Nu moet je echt op zoek gaan naar wat het beste is, al is het nu wel duidelijk telenet natuurlijk.
ja, en dat stoort mij enorm, zeker met DTS. die crash van Grosjean hebben ze bij DTS nu al 2 jaar uitgemelkt. vreselijk onnodig vind ik datZou ik het erg vinden moesten ze dit ostentatief niet tonen, neen, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel wat het is. Een spectaculaire crash in de F1 zouden ze ook gewoon tonen natuurlijk.
Denk dat dit voor nieuwssites ook wel beetje wikken en wegen is telkens, en ergens is en blijft het nieuws, net zoals oorlogstaferelen waar je ook slachtoffers ziet (liggen).
tjah, poolse supporters...![]()
Polish football hooligans set officer on fire and injure three others
Dramatic photos show thugs supporting Legia Warsaw charging at police in ugly scenes in Birmingham that led to 39 arrests.www.dailymail.co.uk
Maar ze zijn toch zo braaf meneer.
Van mij mogen ze het ook gewoon tonen hoor. Ik heb sowieso geen probleem met het bekijken van zulke beelden.Akkoord, en eigenlijk heb je volledig gelijk.
Natuurlijk spreekt men in verschillende artikels en reacties over "horrorblessure", aangeslagen spelers, dan ben ik zelf ook een beetje geneigd van "dat wil ik nu toch wel eens zien" ... maar kmoet zeggen, kheb het rap weggeklikt toen ik ongeveer door had wat er juist gebeurt was, want meer moest ik alvast niet zien.
Zou ik het erg vinden moesten ze dit ostentatief niet tonen, neen, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel wat het is. Een spectaculaire crash in de F1 zouden ze ook gewoon tonen natuurlijk.
Denk dat dit voor nieuwssites ook wel beetje wikken en wegen is telkens, en ergens is en blijft het nieuws, net zoals oorlogstaferelen waar je ook slachtoffers ziet (liggen).
tjah, poolse supporters...
Ja en ook in het proximuspakket, daarom zeg ik het.Dazn zit ook mee in het Play Sports pakket.