UEFA Conference League 2023-2024

Brandon Mechele 6​

Hield de deur goed dicht achterin: aan Mechele zal het niet gelegen hebben.

Die moet echt een mol van de journalisten zijn ofzo :sop:

Ha!
 
Toch 3 van de 4 in de andere tabelhelft. Ik heb toch echt het gevoel dat een finale echt wel mogelijk is voor Club.
Ik ga voor een finale Fiorentina - Aston Villa. Club Brugge zal toch een heel pak beter moeten spelen als het tegen een Fiorentina gaat uitkomen.

PAOK weet ik niet goed. Vorige ronde verliezen ze eerst met 2-0 in Zagreb maar winnen dan de terugmatch met 5-1. Zijn bizarre uitslagen. Maar zeker haalbaar als Club Brugge niveau gaat halen
 
als ze al voorbij PAOK geraken, zie ik ze niet voorbij Fiorentina geraken.
Fiorentina wordt toch wel een beetje overschat imo. Staan pas 8e in Italië en die hun uitslagen in de ECL zijn nu toch ook niet zo overtuigend. Met moeite 4/6 tegen een slecht Genk, 2x gelijk tegen Ferencvaros en 3-4/1-1 tegen Maccabi Haifa is nu toch ook niet bepaald fantastisch.

Ik denk niet dat dit Fio veel beter is dan pakweg Lille of Fenerbahce eerlijk gezegd.
 
Fiorentina wordt toch wel een beetje overschat imo. Staan pas 8e in Italië en die hun uitslagen in de ECL zijn nu toch ook niet zo overtuigend. Met moeite 4/6 tegen een slecht Genk, 2x gelijk tegen Ferencvaros en 3-4/1-1 tegen Maccabi Haifa is nu toch ook niet bepaald fantastisch.

Ik denk niet dat dit Fio veel beter is dan pakweg Lille of Fenerbahce eerlijk gezegd.
probleem is wel dat wij de stenen uit de grond zuigen op dit moment... ik zie dat niet snel beteren dus eigenlijk maakt het weinig uit of we nu tegen Fiorentina of Aston Villa uitkomen, als we niet op miraculeuze wijze plots véél beter beginnen te spelen dan zijn we kansloos
 
Fiorentina wordt toch wel een beetje overschat imo. Staan pas 8e in Italië en die hun uitslagen in de ECL zijn nu toch ook niet zo overtuigend. Met moeite 4/6 tegen een slecht Genk, 2x gelijk tegen Ferencvaros en 3-4/1-1 tegen Maccabi Haifa is nu toch ook niet bepaald fantastisch.

Ik denk niet dat dit Fio veel beter is dan pakweg Lille of Fenerbahce eerlijk gezegd.

Ik zou Fiorentina ook niet overschatten, middenmoot uit zowat alle toplanden kunnen onze topclubs als ze wat in vorm zijn gewoon van winnen.

Maar Lille schat ik toch een stuk hoger in hoor, de laatste jaren is dat gewoon een (sub)topclub in Frankrijk én met heel wat Europese en Champions League ervaring. Ik ben alvast blij dat we die en Aston Villa pas in de finale zouden kunnen tegenkomen, dat zijn toch echt de 2 moeilijkste tegenstanders.
 
PAOK ... Moeilijk om in te schatten tbh.
Heeft wel een enorme heksenketel. Toumba station.... bekend om z'n Gate 4 ultra's.
Onze maestro heeft er nog gespeeld. :baard:

Doet gewoon elk jaar mee voor de prijzen/titel.
De tijd dat het enkel tussen Pantathinaikos en Olympiakos gaat daar, is al lang voorbij.
 
Toch Zagreb serieus ingepakt gisteren.
Tja, is dat dan de referentie? Allè, het is een Europese beker (als is het maar het derde niveau), dus zeker niet te onderschatten, maar deze ploeg zal toch ergens bij de makkelijkste tegenstanders behoren he. Wat niet wilt zeggen dat Brugge dit sowieso gaat winnen.
 
Tja, is dat dan de referentie? Allè, het is een Europese beker (als is het maar het derde niveau), dus zeker niet te onderschatten, maar deze ploeg zal toch ergens bij de makkelijkste tegenstanders behoren he. Wat niet wilt zeggen dat Brugge dit sowieso gaat winnen.
Lijkt me voor ons zo'n tegenstander waar alles tegen kan, maar we vooral moeten oppassen voor onderschatting. We gaan er zeker niet overheen walsen, omgekeerd zou ook niet mogen, maar zeker in onze vorm durf ik het niet makkelijk te noemen.
Nu, 't is kwartfinale, niets is makkelijk natuurlijk, uiteindelijk idd wel een van de haalbaarste lotingen.
 
Ik denk niet dat dit Fio veel beter is dan pakweg Lille of Fenerbahce eerlijk gezegd.
Fenerbahce heeft net bewezen waarom Belgische ploegen net iets te vlot dit niveau onderschatten.
Zelfs Molde heeft dat in de heenmatch bewezen, tbh.

allez, 't is een beetje hezelfde als West Ham vorig jaar he. stonden ergens onder aan in de PL, heenmatch was nog goed van ons, maar uiteindelijk kansloos uitgeschakeld ginder hoor.
 
Fenerbahce heeft net bewezen waarom Belgische ploegen net iets te vlot dit niveau onderschatten.
Zelfs Molde heeft dat in de heenmatch bewezen, tbh.

allez, 't is een beetje hezelfde als West Ham vorig jaar he. stonden ergens onder aan in de PL, heenmatch was nog goed van ons, maar uiteindelijk kansloos uitgeschakeld ginder hoor.
Ik onderschat zeker niemand, maar ik las vaak terug (niet per se hier) dat Fio & Villa de twee favorieten zijn voor eindwinst. Daar ben ik het voor alle duidelijkheid niet mee eens, want imo is Villa (zoals WHU vorig jaar) toch echt nog een klasse sterker dan Fio. Fio is mijn inziens zeker geen favoriet, maar eerder een outsider zoals bv. Lille, Fener of zelfs het beste Brugge.

Olympiakos - Fenerbahce, benieuwd of er daar gereld gaat worden.
Was ook mijn eerste gedacht toen ik die loting zag.
 
Terug
Bovenaan