UEFA Conference League 2023-2024

De vierde official geeft aan het einde van de laatste minuut van iedere speelhelftd e door de scheidsrechter bepaalde minimale extra tijd aan. De toegevoegde tijd kan door de scheidsrechter verlengd worden, maar niet ingekort
Jep. Dus aan de 2min heeft de ref geen fout. Dat hij niet nog extra laat bijspelen, tja. Leek me nu ook niet zo nodig.

In ieder geval vind ik de indirecte vrije trap wel een goede methode om tijdrekken bij uittrap, ingooi, etc. tegen te gaan.
 
Jep. Dus aan de 2min heeft de ref geen fout. Dat hij niet nog extra laat bijspelen, tja. Leek me nu ook niet zo nodig.

In ieder geval vind ik de indirecte vrije trap wel een goede methode om tijdrekken bij uittrap, ingooi, etc. tegen te gaan.
Er staat toch dat de ref de extra tijd bepaald en dan zelf nog bepaald of hij nog extra laat spelen

En dan zeg jij dat hij er niks aan kan doen?
 
Wat een schandalige vertoning alweer. Pijnlijk dit. Laat het seizoen aub snel gedaan zijn en het EK beginnen.
 
Gisteren ook verbaasd gekeken naar Charles Vanhoutte op de positie van Burgess. Die deed dat precies al jaren 😄
Als Burgess geschorst / geblesseerd / weggaat is Charles daar een uitstekend alternatief. Zo moeten we niet beginnen schuiven met onze backs.
Zeker als Sadiki de positie in't middenveld zo goed invuld.

Ook leuk om te zien dat Blessin op't einde toch ook wat minuten geeft aan de jonkies.

Echt wel een goede match gespeeld gisteren, ook al speelde Fener toch met de handrem op.
Als we de match zondag tegen Antwerp zo aanvatten... heb ik er vertrouwen in.
 
Terug
Bovenaan