UEFA Conference League 2023-2024

Voila dat is het ook. Je kan zeggen, het is 'maar' PAOK, maar het is ook de manier waarop hé. 3-0 in totaal, waarbij je thuis de terugmatch al overbodig had kunnen maken, een aantal sterkhouders die ontbraken. PAOK heeft amper tot niets klaar gekregen, net door het spel en tactiek van Brugge.
 
Ergens zonde dat Fiorentina en vooral Aston Villa zich toch nog hebben kunnen kwalificeren, want dan had je hier toch echt wel de kans van je leven gehad hoor.
 

De competitiehervorming is wel al sinds 2009-2010. Niet 2017 of 2020 😊
 
ik vraag mij of ze dat in Griekenland ook niet gewoon over België denken?
Dat denk ik niet. Als je de Europese ranking van de laatste 10 jaar bekijkt zweven wij altijd tussen plaats 8 en 12 ongeveer, terwijl Griekenland zich steeds tussen plaats 13 en 20 begeeft. Die kijken wellicht naar ons zoals wij naar Franse ploegen kijken: Gemiddeld gezien betere tegenstanders, maar we kunnen er wel geregeld eens van winnen.
 
Prijskaartje al gezien.om naar daar te gaan ?
Ik ga via AMS, rechtstreekse vlucht is idd duur (en Brussels airlines is precies altijd duur). Maar dan vind ik vooral de hotels daar duur voor wat het maar is. Ik probeer er ook altijd een korte vakantie van te maken want er zijn volgens mij velen die enkel gaan voor de match, maar als die dan dik tegenvalt heb je er toch nog iets aan gehad.
 
Terug
Bovenaan