Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Literkannen halen bij de Bayerntoog en die achter uw jas steken was the way to goKeel is schor en droog. Die halve liters kunt ge ni naar de tribunes brengen gvd
)) Aangezien Marseille gezien de stand ook vol voor de overwinning zal gaan, wordt dat toch een serieus zware match voor Club.Zoals verwacht is winst van Club heel waarschijnlijk voldoende voor kwalificatie (ongeacht doelsaldo):
"Club Brugge moet sowieso winnen tegen Marseille. In dat geval springt het over Marseille in de stand én moet het nog 2 andere teams voorbij.
Dat betekent dat van volgende 7 teams er 5 mogen winnen:
Mocht Qarabag (tegen Liverpool) en/of Galatasaray (tegen City) ruim verliezen op de slotspeeldag kan blauw-zwart ook nog over hen springen op basis van doelpuntensaldo." Bron: sporza.
- Olympiakos (naar Ajax)
- Kopenhagen (naar Barcelona)
- Leverkusen (thuis tegen Villarreal)
- Monaco (thuis tegen Juventus)
- Napoli (thuis tegen Chelsea)
- PSV (thuis tegen Bayern)
- Bilbao (thuis tegen Sporting)
Lijkt wel heel onwaarschijnlijk dat 6 teams uit dat rijtje zouden winnen. Maar winnen tegen Marseille wordt natuurlijk een hele opgave. Er zal een top-Club moeten nodig zijn met wellicht wat meeval op de juiste momenten.
Meestal zijn we wel beter tegen ploegen die zelf willen aanvallen.Aangezien Marseille gezien de stand ook vol voor de overwinning zal gaan, wordt dat toch een serieus zware match voor Club.
Da's ook een feit. Ik ken hun manier van spelen wel totaal niet, dus voor mij wordt het afwachten wat het wordt.Meestal zijn we wel beter tegen ploegen die zelf willen aanvallen.
Enkele jaren terug eens naar Bayern gaan kijken en inderdaad heel chill allemaal, supporters lopen door elkaar, weinig politie en alles qua logistiek gewoon heel goed geregeld.Heb nu ni speciaal op Zorgane gelet deze keer.
Wat een fantastisch stadion trouwens. En ook chill. Samen tussen thuissupporters op de metro, naar huis wandelen. Zeer weinig flikken gezien. Bier aanwezig, maar net zoals in Engeland moogt ge niet meenemen naar uw plaats. Zo zou voetbal altijd moeten zijn gewoon.
Enige echt kutte bij Bayern is da fokking lied telkens ze scoren. Chance maar 2x moeten aanhoren.
Over de match zelf: fantastische 1ste helft. Zeer jammer dat de match beslist wordt met een hoekschop. Na de rode kaart deden ze de match op slot, puur balbezit. Zelfs met 10 loopt ge achter een ongrijpbare bal. Maar toch niet kapotgespeeld geweest. Dat is al een prestatie op zich
Buiten die wedstrijd tegen Liverpool hebben ze nog 1x verloren in de laatste 8 wedstrijden. Daar zit 1 gelijkspel in tegen PSG en de rest gewonnen met 2-5, 0-9, 0-6, 1-0 en 2-3. Die scoren dus vrij vlot. Gewoon aan de kant zetten zou ik het niet noemen, ze staan ook boven Club in de CL he.Marseille hoort toch gewoon aan de kant gezet te worden, die verliezen zelfs 0-3 van een kwakkelend Liverpool.
Ik heb er vertrouwen in alleszins. We spelen thuis hè.
Die 0-6 en 0-9 zijn nu wel geen graadmeters, dat gaat over bekerwedstrijden tegen Janneke en Mieke.Buiten die wedstrijd tegen Liverpool hebben ze nog 1x verloren in de laatste 8 wedstrijden. Daar zit 1 gelijkspel in tegen PSG en de rest gewonnen met 2-5, 0-9, 0-6, 1-0 en 2-3. Die scoren dus vrij vlot. Gewoon aan de kant zetten zou ik het niet noemen, ze staan ook boven Club in de CL he.
Ok, maar op voorhand teken je daar toch altijd voor?Aangezien Marseille gezien de stand ook vol voor de overwinning zal gaan, wordt dat toch een serieus zware match voor Club.
En met een deftige VAR/scheids winnen we gewoon van Barça! Ik ben daar nog altijd pissed overMakkelijk wordt het sowieso niet, lijkt me toch een stugge ploeg.
Maar alles of niets in feite, wat wel leuk is. Op zich cva campagne als we nu door gaan of niet. Enkel tegen Atalanta moesten we meer gedaan hebben imo.

We hebben zeer nipt verloren tegen hen dus is niet onmogelijk. Zien dat je die vrouwen-slager kan stoppenBuiten die wedstrijd tegen Liverpool hebben ze nog 1x verloren in de laatste 8 wedstrijden. Daar zit 1 gelijkspel in tegen PSG en de rest gewonnen met 2-5, 0-9, 0-6, 1-0 en 2-3. Die scoren dus vrij vlot. Gewoon aan de kant zetten zou ik het niet noemen, ze staan ook boven Club in de CL he.
We hebben zeer nipt verloren tegen hen dus is niet onmogelijk. Zien dat je die vrouwen-slager kan stoppen

Spelerslijst van september geldt nog altijd, nieuws transfers kunnen pas in de volgende ronde mee doen.Zijn nu ook Nwaneri gaan halen, maar geen idee of die speelgerechtigd is Europees? Heeft ook al CL gespeeld met Arsenal dit seizoen.
Is wel een talentje.
En schrok me effe rot. Zijn blijkbaar ook Timber gaan halen, tweelingsbroer van die van Arsenal![]()