UEFA Champions League 2025-2026

Dat weren van Marseille supporters uit Brugge is ook niet zo goed verlopen blijkbaar :laugh: Gisteren al volle bak pyro in het centrum.
Te verwachten natuurlijk. Die hebben onder andere in Brussel en Luik ook een grote achterban die al dan niet met een ticket komen afgezakt. Een combiregeling vanaf de Franse grens helpt dan niet veel.
Daarnaast is er ook geen inreisverbod voor Fransen, dus als die een midweek Brugge boeken en ondertussen de match meepakken, kan je er niets tegen doen.
Hopelijk loopt het niet uit de hand, maar dat ze daar ook al volledig in het zwart en met bivakmutsen rondlopen doet me niet geloven dat het brave jongens zijn die daar bezig zijn.

Tsja, maar daar kan je weinig aan doen lijkt me? Als zoals gezegd sommige al enkele dagen in Brugge zijn, kun je die moeilijk de toegang weigeren toch?
Die mannen die daar nu al zijn spreken dan net voor Brugge af waar de bussen passeren. Deur gaat open en die springen in de rijdende bussen en zijn mee binnen. Gebeurd altijd zo

Die mannen die daar nu al zijn spreken dan net voor Brugge af waar de bussen passeren. Deur gaat open en die springen in de rijdende bussen en zijn mee binnen. Gebeurd altijd zo
Dus die bussen die met politie begeleiding rijden, gaan zomaar ergens stapvoets gaan rijden om die mannen op te laten? :unsure:
Lijkt me sterk dat dit niet zou opvallen

Dus die bussen die met politie begeleiding rijden, gaan zomaar ergens stapvoets gaan rijden om die mannen op te laten? :unsure:
Lijkt me sterk dat dit niet zou opvallen
yep, gebeurd zo. Ik heb dat al meermaals gezien. Politie begeleiding in België begint meestal vrij laat. Als wij naar Brugge reden, was dat meestal pas vanaf Oostkamp. Die bussen krijgen normaal ook altijd 1 stop plaats in België waar ze sowieso mogen stoppen om te plassen en dergelijke. Dat zijn altijd de momenten dat die afspreken.

Nu moeten ze opstappen in Rekkem, tussen Kortrijk en Rijsel. Dat is toch nog gemakkelijk een uurtje rijden

Te verwachten natuurlijk. Die hebben onder andere in Brussel en Luik ook een grote achterban die al dan niet met een ticket komen afgezakt. Een combiregeling vanaf de Franse grens helpt dan niet veel.
Daarnaast is er ook geen inreisverbod voor Fransen, dus als die een midweek Brugge boeken en ondertussen de match meepakken, kan je er niets tegen doen.
Hopelijk loopt het niet uit de hand, maar dat ze daar ook al volledig in het zwart en met bivakmutsen rondlopen doet me niet geloven dat het brave jongens zijn die daar bezig zijn.
Dat zijn echt enorm luidruchtige en fanatieke fans. Er zal serieus wat pyro in het stadion afgestoken worden, net zoals bij in Anderlecht in december. Bij ons echter geen rellen. Ze hadden wel in de metro problemen vanwege een panne op de lijn 😅 maar kwam uiteindelijk nog wel goed.

Aanvallend is dat echt een zeer goede ploeg. Paar sjieke combinaties op de mat gelegd dat ik niet verwachtte. Van een subtopper in Frankrijk toch niet.

Straks wij dus opnieuw (& voor de laatste keer) naar Anderlecht. Matchke pro forma, maar we zullen wel ons beste beentje voorzetten. Promise is geschorst dus aanval ook onthoofd. Zal moeilijk worden zoals altijd.

Straks wij dus opnieuw (& voor de laatste keer) naar Anderlecht. Matchke pro forma, maar we zullen wel ons beste beentje voorzetten. Promise is geschorst dus aanval ook onthoofd. Zal moeilijk worden zoals altijd.
hoezo pro forma? Je maakt nog steeds kans op je te plaatsen op de volgende ronde, da's toch gewoon 200% alles geven en hopen dat de wedstrijdomstandigheden wat meezitten?

Om door te gaan moeten beide ploegen helaas naar andere matchen kijken, maar hopelijk kunnen ze de groepsfase gewoon winnend afsluiten. Ik wens ze alvast het beste.

Om door te gaan moeten beide ploegen helaas naar andere matchen kijken, maar hopelijk kunnen ze de groepsfase gewoon winnend afsluiten. Ik wens ze alvast het beste.
Als Club wint moeten er al enkele serieuze mirakels gebeuren om toch uitgeschakeld te zijn, daar hou ik eigenlijk totaal geen rekening mee.

winnen = doorgaan! (maar dat wordt niet evident vrees ik, hopelijk Mignolet in doel)

hoezo pro forma? Je maakt nog steeds kans op je te plaatsen op de volgende ronde, da's toch gewoon 200% alles geven en hopen dat de wedstrijdomstandigheden wat meezitten?
Sorry maar heb je al gezien wat er moet gebeuren om door te stoten 😅 da's echt een "mathematisch is het nog mogelijk " situatie toen leekens bondscoach was

Als Club wint moeten er al enkele serieuze mirakels gebeuren om toch uitgeschakeld te zijn, daar hou ik eigenlijk totaal geen rekening mee.

winnen = doorgaan! (maar dat wordt niet evident vrees ik, hopelijk Mignolet in doel)
Ik ken de stand nu niet goed maar het is niet abnormaal dat er de laatste speeldag verrassingen zijn bij de grote teams die reeds geplaatst zijn hè

Terug
Bovenaan