UEFA Champions League 2025-2026

Toch niet tegen zulke amateurs. Stankovic alleen kost al even veel als heel dat team dat vandaag op het blad staat van Almaty. Ik snap echt niet dat jullie nog maar dachten aan een probleem vandaag. Almaty en Pafos zijn toch echt de zwakste teams van de laatste 20 jaar denk ik in de CL.
Mwa, Celtic uitgeschakeld + die matchen die ik vernoemde. Kunstgras, koud, lange vlucht, hopeloos uit vorm, geen Tzolis. Niet dat ik verwacht had dat we een moeilijke match gingen hebben maar zou me nu ook niet verbaasd hebben tbh.

En ik weet dat hun beste spelers niet meespelen en de competitie stil ligt daar

Mwa, Celtic uitgeschakeld + die matchen die ik vernoemde. Kunstgras, koud, lange vlucht, hopeloos uit vorm, geen Tzolis. Niet dat ik verwacht had dat we een moeilijke match gingen hebben maar zou me nu ook niet verbaasd hebben tbh.
Mja die voorronde tegen Celtic.. ze hebben 2 keer 0-0 gespeeld hè. Eigenlijk spelen die Cl zonder 1 match te winnen. Moet ge wel kunnen 😆

Helaas kan ik niets zien.

Wat een laagdunkend gedoe weer over de tegenstander. Spelen 2x gelijk tegen Celtic en verliezen met 1 goal verschil van Inter, Copenhagen en Olympiakos.

Daarvan moet Club altijd met forfait-cijfers winnen inderdaad!

Wat een laagdunkend gedoe weer over de tegenstander. Spelen 2x gelijk tegen Celtic en verliezen met 1 goal verschil van Inter, Copenhagen en Olympiakos.

Afgaande op deze match, van de andere heb ik ook enkel de resultaten gezien, is het een ploeg die wel wil voetballen maar tekort komt. Een goed club moet hier wel degelijk met forfaitcijfers winnen. Maar zelf te slordig en geen vertrouwen voor doel.

Hoe zijn die mannen door de voorrondes geraakt eigenlijk 😆 creëren gewoon helemaal niets
edit: ik zie het al, 2 keer door met penalty's

Zoals ik al zei : de ploeg vandaag op het veld kan je zelf niet meer vergelijken met de ploeg die Celtic uitschakelde. De 4 beste jongens van Almaty zijn er niet meer bij, die spits is zelf naar Chelsea getransfereerd. Voor nieuwjaar was daar toch meer kwaliteit dan nu. Vandaar dat we toch mogen zeggen dat Club hier altijd simpel moet winnen. Marktwaarde van Stankovic alleen ligt hoger dan heel hun ploeg en bankzitters. Dat is niet laagdunkend doen maar gewoon de realiteit.

Zoals ik al zei : de ploeg vandaag op het veld kan je zelf niet meer vergelijken met de ploeg die Celtic uitschakelde. De 4 beste jongens van Almaty zijn er niet meer bij, die spits is zelf naar Chelsea getransfereerd. Voor nieuwjaar was daar toch meer kwaliteit dan nu. Vandaar dat we toch mogen zeggen dat Club hier altijd simpel moet winnen. Marktwaarde van Stankovic alleen ligt hoger dan heel hun ploeg en bankzitters. Dat is niet laagdunkend doen maar gewoon de realiteit.
Spits zit er nog maar geblesseerd dacht ik

En competitie ligt ook al eventjes stil dacht ik.
Ja van eind oktober. Vandaar dat zelf een 0-5 toch gewoon normaal is. Club moet gewoon hun werk doen en dat doen ze ook. Maar meer moet je van deze wedstrijd niet maken. Hopelijk vallen de overige uitslagen een beetje mee voor de laatste match. Want als je met een paar doelpunten verschil moet gaan winnen van Marseille, zal het moeilijk worden

Das nu echt elke keer dat ik een wedstrijd bekijk met Aster als commentator dat die gast da moet jinxen.

"Almaty heel de match geen schot op doel. Hopelijk kunnen ze toch es een kans afdwingen". Boem, twee minuten later goal voor Almaty. En das nu echt es elke keer met die gast. Kan die nu es zen mond ni houden. Gedverdemme zeg.

Nja toch dubbel gevoel met die tegengoal nog maar bon, op dit moment moeten we gewoon blij zijn met eens een easy win.

Terug
Bovenaan