Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bayern direct weer een tegengoal, zoals in de heenmatch? Zuur…
Hier niet die luxe helaasBlij dat ik bij de rust overgeschakeld heb naar Inter - Bayern.

Gewoon rood dit. En had al een geel moeten hebben..Echt, hoe Rüdiger er altijd mee wegkomt, niet te snappen
Ik vroeg het mij toch ook af, leek wel buitenspel.Bij die 0-1 was dat geen offside bij dat doorkoppen? Leek mij toch zo in eerste instantie.
Hoe vaak gaat die Lewis-Skelly trouwens nog de grond kussen eigenlijk?
Gewoon zo'n *** zwakke verdediging. Met een iets betere verdediging zou Bayern echt een gevaarlijke klant zijn maar dit is toch de achillespees van deze ploeg.Twee zelfs!
Stond wel nog iemand centraal dus zou toch zeer nipt geweest zijnIk vroeg het mij toch ook af, leek wel buitenspel.
Vraag me af waar dat laatste op gebaseerd is? Kan perfect werken (zie BBC & MSN bv.), maar wel met een coach die er iets van kan maken natuurlijk.Toch wel opvallend hoe PSG een zoveel betere ploeg is nu dat Mbappé daar niet meer de diva loopt uit te hangen maar Real wel heel matig geworden is nu hij daar rondloopt. Vinicius, Bellingham en Mbappé is gewoon teveel van het goede. Met 1 werkt dat, met 2 kan het werken in een topploeg maar 3 dat gaat niet. Ze willen alle 3 de held zijn en dat werkt niet.
Bij MSN werkte Suarez voor de 2 andere (terwijl zelf ook nog brilliant te zijn). Bij BBC Benzema van hetzelfde.Vraag me af waar dat laatste op gebaseerd is? Kan perfect werken (zie BBC & MSN bv.), maar wel met een coach die er iets van kan maken natuurlijk.
Wel wat geblesseerden natuurlijk.Gewoon zo'n *** zwakke verdediging. Met een iets betere verdediging zou Bayern echt een gevaarlijke klant zijn maar dit is toch de achillespees van deze ploeg.
Omdat er ook geen idee achter zit. Dat was vorig seizoen eigenlijk ook al het geval en toen was Mbappé er nog niet eens.Bij MSN werkte Suarez voor de 2 andere (terwijl zelf ook nog brilliant te zijn). Bij BBC Benzema van hetzelfde.
Bij deze 3 zie je dat gewoon niet.