UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Toch wel opvallend hoe PSG een zoveel betere ploeg is nu dat Mbappé daar niet meer de diva loopt uit te hangen maar Real wel heel matig geworden is nu hij daar rondloopt. Vinicius, Bellingham en Mbappé is gewoon teveel van het goede. Met 1 werkt dat, met 2 kan het werken in een topploeg maar 3 dat gaat niet. Ze willen alle 3 de held zijn en dat werkt niet.

Bij die 0-1 was dat geen offside bij dat doorkoppen? Leek mij toch zo in eerste instantie.

Hoe vaak gaat die Lewis-Skelly trouwens nog de grond kussen eigenlijk?

Wat zegt die nu?
"De bal is achteruit gegaan dus men mag die 1e fase (doorkoppen) niet bekijken, het uw een nieuwe fase"

Die krijgen nog betaald voor hun job te doen en onzin uit te kramen hè 😂

Toch wel opvallend hoe PSG een zoveel betere ploeg is nu dat Mbappé daar niet meer de diva loopt uit te hangen maar Real wel heel matig geworden is nu hij daar rondloopt. Vinicius, Bellingham en Mbappé is gewoon teveel van het goede. Met 1 werkt dat, met 2 kan het werken in een topploeg maar 3 dat gaat niet. Ze willen alle 3 de held zijn en dat werkt niet.
Vraag me af waar dat laatste op gebaseerd is? Kan perfect werken (zie BBC & MSN bv.), maar wel met een coach die er iets van kan maken natuurlijk.

Vraag me af waar dat laatste op gebaseerd is? Kan perfect werken (zie BBC & MSN bv.), maar wel met een coach die er iets van kan maken natuurlijk.
Bij MSN werkte Suarez voor de 2 andere (terwijl zelf ook nog brilliant te zijn). Bij BBC Benzema van hetzelfde.
Bij deze 3 zie je dat gewoon niet.

Bij MSN werkte Suarez voor de 2 andere (terwijl zelf ook nog brilliant te zijn). Bij BBC Benzema van hetzelfde.
Bij deze 3 zie je dat gewoon niet.
Omdat er ook geen idee achter zit. Dat was vorig seizoen eigenlijk ook al het geval en toen was Mbappé er nog niet eens.

Ik hoop al jaren dat Klopp op een dag eens trainer wordt van Real, zo'n type hebben ze nodig.

Dat Suarez voor die twee werkte is trouwens echt niet waar, dan word je geen topschutter van La Liga. Die speelden vooral alle drie goed samen. Benzema ben ik mee akkoord.

Terug
Bovenaan