Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze willen zichzelf niet belachelijk maken met de standaard die ze hebben gesteld, dus halen ze maar het buitenspel van Alaba aan die geen invloed had op de fase lijkt meHuh wat offside?
Toch een serieuze duik van Mbappé, totaal niet te vergelijken met de fase aan de overkant.Gaat makkelijk liggen, maar hij heeft hm toch vast.
De VAR is er nie om te bepalen of een penalty te licht is of niet
Heb ik precies toch ook nog nooit eerder meegemaakt... Gevaarlijk precedent wel.Gaat makkelijk liggen, maar hij heeft hm toch vast.
De VAR is er nie om te bepalen of een penalty te licht is of niet
Toch een serieuze duik van Mbappé, totaal niet te vergelijken met de fase aan de overkant.
Vasthouden is niet persé een overtreding.Hij heeft hm vast, al de rest of die makkelijk gaat liggen of niet doet er niet toe voor het var protocol
Bijna anderhalf jaar out geweest natuurlijk en nog niet zolang terug "fit". Gaat nooit meer de oude worden, hoogstens een leuke polyvalente rotatiespeler maar daarvoor verdient die veel te veel.Alaba haalt nooit het eind van de match op deze manier.. vroeger echt een leuke speler, maar komt toch gewoon te kort nu ze
Vasthouden is niet persé een overtreding.
Alle aspecten mogen echt wel in rekening genomen worden.
Was helemaal niets aan.
Speciaal voor jouVasthouden is niet persé een overtreding.
Alle aspecten mogen echt wel in rekening genomen worden.
Was helemaal niets aan.
Ik was exact hetzelfde aan het denken.Cross & hope. Heel matig van Real. Je kan er dus vanuit gaan dat ze door gaan.
Zie niet in hoe. Of die drie vooraan moeten allemaal hun duivels ineens gaan ontbinden of zo.Ik was exact hetzelfde aan het denken.