UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Rashford eraf lijkt mij toch een rare keuze, was echt een topmatch aan het spelen.
Ik snap dat soms ook echt niet. Dat zijn dan topcoaches bij topteams en die zien niet dat hun topspelers, zelfs als ze moe zijn, met een flits een match kunnen beslissen. Ook in minuut '89. Laat je toppers in dit soort matchen er toch in godsnaam opstaan. De invallers doen het vaak echt niet beter.

Rashford eraf was gewoon een dikke fout van Unai.
Vorige week haalde die van Dortmund Adeyemi er ook af in minuut '65 ofzo. Daarna Dortmund gewoon verzopen & die invaller niet gezien.
Onbegrijpelijk.

Ik snap dat soms ook echt niet. Dat zijn dan topcoaches bij topteams en die zien niet dat hun topspelers, zelfs als ze moe zijn, met een flits een match kunnen beslissen. Ook in minuut '89. Laat je toppers in dit soort matchen er toch in godsnaam opstaan. De invallers doen het vaak echt niet beter.

Vorige week haalde die van Dortmund Adeyemi er ook af in minuut '65 ofzo. Daarna Dortmund gewoon verzopen & die invaller niet gezien.
Onbegrijpelijk.
Ook het ding van Rashford en Watkins er niet samen op te zetten, ik zou het net wel doen dan. De actie van Rashford met de afwerking van Watkins.

Dat Inter of Bayern nu maar de CL wint :unsure:.

Uiteindelijk toch een leuke match bij Aston Villa gisteren. Jammer dat ze dat ene goaltje voor verlengingen net niet gemaakt krijgen, want dan was echt alles nog mogelijk. Ondanks het feit dat PSG wel verdiend door gaat.

Benieuwd of dit het jaar wordt dat PSG eindelijk de CL eens kan winnen. In deze fase is alles mogelijk, al zijn ze toch niet de beste ploeg. Barca en Arsenal zijn voor mij de topfavorieten.

Als Arsenal straks doorstoot, dan krijgen we ook 4 teams uit 4 verschillende (grote) competities. Dat is ook altijd wel leuk :)

Ook het ding van Rashford en Watkins er niet samen op te zetten, ik zou het net wel doen dan. De actie van Rashford met de afwerking van Watkins.

Dat Inter of Bayern nu maar de CL wint :unsure:.
Rashford op links En Watkins in de spits heeft hij ook al gedaan..

Zonde van de match maar goed, psg wel gwn beter dan ons. Weer extra ervaring opgedaan met de ploeg.

Benieuwd of we 1 van die 2 gaan aankopen. Zijn toch een meerwaarde.

Onbegrijpelijk.
Wordt het wisselgedrag ook niet beïnvloed door de realtime fysieke info die de coach doorkrijgt van de fysio?

LOL 10 penalty's per match op deze manier

Begrijp me niet verkeerd. Dat is eigenlijk een fout, maar zo ver van de bal vindt ge echt elke keer ergens een fout hé.

LOL 10 penalty's per match op deze manier

Begrijp me niet verkeerd. Dat is eigenlijk een fout, maar zo ver van de bal vindt ge echt elke keer ergens een fout hé.
Is gewoon altijd penalty en zal altijd als penalty gegeven worden. Real geweldig dom aan de wedstrijd begonnen.

Terug
Bovenaan