Général Zantas
Well-known member
Knappe dribbel wel van Duranville!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai dat was bijna de 4-1.Knappe dribbel wel van Duranville!
Ni te snappen... die bal van Maatsen ging lekker binnen gaan. Pech gehad3 minuten erbij maar op Villa Park![]()
Ik snap dat soms ook echt niet. Dat zijn dan topcoaches bij topteams en die zien niet dat hun topspelers, zelfs als ze moe zijn, met een flits een match kunnen beslissen. Ook in minuut '89. Laat je toppers in dit soort matchen er toch in godsnaam opstaan. De invallers doen het vaak echt niet beter.Rashford eraf lijkt mij toch een rare keuze, was echt een topmatch aan het spelen.
Ook het ding van Rashford en Watkins er niet samen op te zetten, ik zou het net wel doen dan. De actie van Rashford met de afwerking van Watkins.Ik snap dat soms ook echt niet. Dat zijn dan topcoaches bij topteams en die zien niet dat hun topspelers, zelfs als ze moe zijn, met een flits een match kunnen beslissen. Ook in minuut '89. Laat je toppers in dit soort matchen er toch in godsnaam opstaan. De invallers doen het vaak echt niet beter.
Rashford eraf was gewoon een dikke fout van Unai.
Vorige week haalde die van Dortmund Adeyemi er ook af in minuut '65 ofzo. Daarna Dortmund gewoon verzopen & die invaller niet gezien.
Onbegrijpelijk.
.Rashford op links En Watkins in de spits heeft hij ook al gedaan..Ook het ding van Rashford en Watkins er niet samen op te zetten, ik zou het net wel doen dan. De actie van Rashford met de afwerking van Watkins.
Dat Inter of Bayern nu maar de CL wint.
Wordt het wisselgedrag ook niet beïnvloed door de realtime fysieke info die de coach doorkrijgt van de fysio?Ik snap dat soms ook echt niet. Dat zijn dan topcoaches bij topteams en die zien niet dat hun topspelers, zelfs als ze moe zijn, met een flits een match kunnen beslissen. Ook in minuut '89. Laat je toppers in dit soort matchen er toch in godsnaam opstaan. De invallers doen het vaak echt niet beter.
Rashford eraf was gewoon een dikke fout van Unai.
Vorige week haalde die van Dortmund Adeyemi er ook af in minuut '65 ofzo. Daarna Dortmund gewoon verzopen & die invaller niet gezien.
Onbegrijpelijk.
En speler van Arsenal heeft zelf de speler van Real Madrid vastLOL 10 penalty's per match op deze manier
Begrijp me niet verkeerd. Dat is eigenlijk een fout, maar zo ver van de bal vindt ge echt elke keer ergens een fout hé.
Is gewoon altijd penalty en zal altijd als penalty gegeven worden. Real geweldig dom aan de wedstrijd begonnen.LOL 10 penalty's per match op deze manier
Begrijp me niet verkeerd. Dat is eigenlijk een fout, maar zo ver van de bal vindt ge echt elke keer ergens een fout hé.