Agony
Well-known member
En inter moet nu tegen Feyenoord of PSV.Ja, we mogen trots zijn op Club... Maar die Nederlanders doen het toch ook maar weer, en dan nog met 2 ploegen...
En tja Italië... dat is wel ferm onderuit gaan idd.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En inter moet nu tegen Feyenoord of PSV.Ja, we mogen trots zijn op Club... Maar die Nederlanders doen het toch ook maar weer, en dan nog met 2 ploegen...
En tja Italië... dat is wel ferm onderuit gaan idd.

Buiten Club, en eens een Nederlandse ploeg kijk ik daar ook niet meer naar. Andere Belgische ploegen probeer ik wel te volgen altijd, hopelijk is er vandaag nog iets mogelijk tegen fener hoe jullie daar bestolen zijn...Bij mij is dat helemaal het tegenovergestelde. Ik kijk daar gewoon niet meer naar. De overdaad aan matchen zorgt daarvoor.
).Zelfs naar Anderlecht zal ik niet kijken ( heenmatch trouwens ook niet gezien, dus weet niets van die fases af; had nog een avondvergadering opstaan die dag), 3-0 is over en out dus spendeer ik de tijd liever in iets nuttigsBuiten Club, en eens een Nederlandse ploeg kijk ik daar ook niet meer naar. Andere Belgische ploegen probeer ik wel te volgen altijd, hopelijk is er vandaag nog iets mogelijk tegen fener hoe jullie daar bestolen zijn...

Idd, ik was geen fan toen ze er mee afkwamen, maar het werkt wel. Op Europees niveau toch. Zo ver mogelijk weghouden van nationale competities wel.Ik vind het nieuwe systeem voorlopig wel heel fijn eigenlijk. Het is veel boeiender om te volgen.

Ik zie Liverpool niet echt winnen van PSG. Ik zou zelfs meer zeggen, voor mij is PSG de grote favoriet op de eindwinst. Die hebben echt een veel beter, gebalanceerder team dan ooit tevoren.Finale real of liverpool tegen Barça. Zotte affiches geloot imo
Eerst nog Aston Villa. Het is niet omdat je daar vorige keer 1-0 van gewonnen hebt met een ongelooflijke cadeau dat dit in een tweeluik opnieuw gaat zijn.Volgende ronde tegen Liverpool![]()
Weet ik wel hoorEerst nog Aston Villa. Het is niet omdat je daar vorige keer 1-0 van gewonnen hebt met een ongelooflijke cadeau dat dit in een tweeluik opnieuw gaat zijn.