UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was niet overdreven toen ik las dat ze zoals Atletico spelen, 10 man op nog geen 10 meter van tijd. En diene ref gaat er maar in mee…

Dirk: Goal van Thiago!
Gilles: Nee Dirk het was Robertson.
Dirk: Maar afgekeurd wegens buitenspel!
*Herhaling met Robertson duidelijk offside*
Gilles: Het was helemaal geen buitenspel!

Onvoorstelbaar die 2 hun commentaar :laugh:

Dirk: Goal van Thiago!
Gilles: Nee Dirk het was Robertson.
Dirk: Maar afgekeurd wegens buitenspel!
*Herhaling met Robertson duidelijk offside*
Gilles: Het was helemaal geen buitenspel!

Onvoorstelbaar die 2 hun commentaar :laugh:
Al meerdere keren vandaag dat die Robertson met Thiago verwisseld. Ik bedoel, die trekken nu toch niet bepaald op elkaar :unsure:

Ancelotti laat Real met 10 man spelen.
Kroos kan niet mee, die kan geene druk meer zetten.
Ook achteraan zo slap verdedigen dat kan er bij mij niet in.
Ik zie in dat team geen automatismen, ze moeten het echt hebben van flitsen van enkele spelers.
En een stilaan te oude ploeg ook of toch hetgeen Ancelotti opstelt.
Real moet ook een paar goede versterkingen kopen.
Anderzijds is het toch sterk dat je nooit met ze klaar bent dit seizoen, als ze eens kunnen overkomen zijn ze zeer gevaarlijk en doeltreffend ook.

Kom mij nu niet vertellen dat je een geeuw Engelse finale wil hebben, please zeg, nooooo.

Real-Liverpool moet het zijn en ik geef Liverpool wel de grootste kans om te winnen ook maar zeg nooit nooit.

Villareal gewoon niet goed genoeg... al mooi voor die ploeg dat ze in de halve finale staan.

Engelse finale zit er in. Ik zie ook liever Real-Liverpool, maar ik gun KDB echt om de CL eens te winnen.

Wie onlangs City - Liverpool zag (2 keer zelfs, de FA Cup en de competitie) en dit 'geeuw' noemt spoort niet goed. Was een propaganda voor het voetbal.
Maar uiteraard zou het met een Real in de finale ook fantastisch kunnen worden. Geweldige tegenstander dit jaar.

Wie onlangs City - Liverpool zag (2 keer zelfs, de FA Cup en de competitie) en dit 'geeuw' noemt spoort niet goed. Was een propaganda voor het voetbal.
Maar uiteraard zou het met een Real in de finale ook fantastisch kunnen worden. Geweldige tegenstander dit jaar.
Klopt maar voor city staat er toch veel op het spel (eindelijk die CL winnen) dus afwachten hoe ze die eventuele finale gaan spelen.

Hoe zeer ik het Kevin ook gun, elk jaar dat die oliesjeiks naast de CL grijpen is een goed jaar.

Liverpool oververdiend gewonnen gisteren. Er stond maar 1 ploeg op het veld en hoe zeer ik het de kleintjes altijd gun, ik vond het gemeend jammer dat Villareal vorige match Bayern had uitgeschakeld want dat had precies toch leuker geweest om naar te kijken.

Hoe zeer ik het Kevin ook gun, elk jaar dat die oliesjeiks naast de CL grijpen is een goed jaar.

Liverpool oververdiend gewonnen gisteren. Er stond maar 1 ploeg op het veld en hoe zeer ik het de kleintjes altijd gun, ik vond het gemeend jammer dat Villareal vorige match Bayern had uitgeschakeld want dat had precies toch leuker geweest om naar te kijken.
Op zich geniet ik er juist meer van als een kleintje zoals Villarreal zo ver weet te geraken. Als je ziet dat ze 8 jaar geleden nog degradeerden naar Segunda, hun financiële situatie daar volledig moesten herbekijken, en ze na hun promotie terug volledig vanaf nul herbegonnen zijn, vind ik dit wel indrukwekkend. Toch een voorbeeld voor veel andere ploegen.

Ze hebben ook niet hetzelfde talent rondlopen als Atletico, dus hun defensieve aanpak vind ik dan wel begrijpelijk. En zien hoe zo een groep zich dan volledig smijt, vind ik juist wel leuk om naar te kijken. Als je Juventus en Bayern eruit knikkert, dan heb je wel wat bewezen. Als Villarreal zich offensief had opgesteld, dan lagen ze er al veel eerder uit. Kan je niet helemaal vergelijken met Atletico, in mijn ogen. Zij hebben wél de spelers om ander voetbal te brengen op dit niveau.

Dat is misschien ook mijn persoonlijke smaak, denk ik. De meesten hebben zwaar genoten van City - Real, terwijl ik mij juist ergerde aan het bij momenten absurd slecht verdedigen. Dan verkies ik soms een match zoals Bayern - Villarreal. Maar ja, ik ben dan ook gewend van naar kutvoetbal te kijken natuurlijk :unsure:

Toch alleen maar omdat Villareal niet mee voetbalt neem ik aan?

Op zich geniet ik er juist meer van als een kleintje zoals Villarreal zo ver weet te geraken. Als je ziet dat ze 8 jaar geleden nog degradeerden naar Segunda, hun financiële situatie daar volledig moesten herbekijken, en ze na hun promotie terug volledig vanaf nul herbegonnen zijn, vind ik dit wel indrukwekkend. Toch een voorbeeld voor veel andere ploegen.

Ze hebben ook niet hetzelfde talent rondlopen als Atletico, dus hun defensieve aanpak vind ik dan wel begrijpelijk. En zien hoe zo een groep zich dan volledig smijt, vind ik juist wel leuk om naar te kijken. Als je Juventus en Bayern eruit knikkert, dan heb je wel wat bewezen. Als Villarreal zich offensief had opgesteld, dan lagen ze er al veel eerder uit. Kan je niet helemaal vergelijken met Atletico, in mijn ogen. Zij hebben wél de spelers om ander voetbal te brengen op dit niveau.

Dat is misschien ook mijn persoonlijke smaak, denk ik. De meesten hebben zwaar genoten van City - Real, terwijl ik mij juist ergerde aan het bij momenten absurd slecht verdedigen. Dan verkies ik soms een match zoals Bayern - Villarreal. Maar ja, ik ben dan ook gewend van naar kutvoetbal te kijken natuurlijk :unsure:
Dit he, als Villareal op Anfield offensief komt spelen krijgen ze er volgens mij minstens 5 binnen. Nu, die hadden ze gisteren ook kunnen binnenkrijgen. Ik haat Europese matchen tegen andere Engelse ploegen, geef mij dus maar een heruitgave van de finale van 1981, liefst met hetzelfde resultaat :unsure:.

Oh maar ik heb enorm veel sympathie voor Villareal hoor. Het is indrukwekkend wat ze de gedaan hebben, zowel de jaren hiervoor in hun opbouw dan dit seizoen. Uiteindelijk staan ze ook verdiend in die halve finale en zou ik het zelfs geweldig vinden als ze nog stunten, al geloof ik er niet in.

Ik begrijp trouwens ook perfect waarom ze niet met de deur open gaan aanvallen op Anfield he... Maar het was gewoon niet meer leuk om te zien.
Ik kan perfect genieten van een ploeg die verzorgd verdedigd en zo niks weg geeft maar hier was er vaak iets meer geluk dan kunde bij en dan is het niet meer plezant om te zien. Vorige matchen van hen vond ik ook geweldig trouwens omdat er dan wel altijd die dreiging hing om in het mes te lopen, die was er nu hoegenaamd niet. Ik heb op geen enkel moment gedacht dat ze gingen scoren.

Ik begrijp trouwens ook perfect waarom ze niet met de deur open gaan aanvallen op Anfield he... Maar het was gewoon niet meer leuk om te zien.
Ik kan perfect genieten van een ploeg die verzorgd verdedigd en zo niks weg geeft maar hier was er vaak iets meer geluk dan kunde bij en dan is het niet meer plezant om te zien. Vorige matchen van hen vond ik ook geweldig trouwens omdat er dan wel altijd die dreiging hing om in het mes te lopen, die was er nu hoegenaamd niet. Ik heb op geen enkel moment gedacht dat ze gingen scoren.
Ik vond Liverpool nu gisteren ook gewoon echt goed spelen, net dat beetje geluk bij de laatste pass/afwerking ontbrak of de score had kunnen oplopen. Hopelijk zakelijk afhandelen in Spanje dinsdag en ik hoop succesvol te zijn in de UEFA ballot, al is die kans echt zo minuscuul klein dat ik er zelfs niet op hoop.

Ik vond Liverpool nu gisteren ook gewoon echt goed spelen, net dat beetje geluk bij de laatste pass/afwerking ontbrak of de score had kunnen oplopen. Hopelijk zakelijk afhandelen in Spanje dinsdag en ik hoop succesvol te zijn in de UEFA ballot, al is die kans echt zo minuscuul klein dat ik er zelfs niet op hoop.
Het doet me pijn om toe te geven als United supporter maar Liverpool was inderdaad indrukwekkend. Het perfecte project als je de afgelopen jaren bekijkt.
Als ze dit niveau aanhouden moeten ze van niemand bang zijn. Ik hoop stiekem nog altijd wel dat ze naast die quadruple pakken, maar dan moet ik bijna gaan supporteren voor City en dat krijg ik al helemaal niet over mijn hart :D

Oh maar ik heb enorm veel sympathie voor Villareal hoor. Het is indrukwekkend wat ze de gedaan hebben, zowel de jaren hiervoor in hun opbouw dan dit seizoen. Uiteindelijk staan ze ook verdiend in die halve finale en zou ik het zelfs geweldig vinden als ze nog stunten, al geloof ik er niet in.

Gisteren hadden ze inderdaad wel wat geluk, maar juist daarom dat ik die eerste helft eigenlijk heel spannend vond. Wanneer ze er dan twee incasseren vroeg in de tweede helft, was de match natuurlijk wel meteen gedaan. Liverpool was gisteren gewoon echt wel enorm sterk, en een paar niveaus hoger dan Bayern.

City en Liverpool zijn gewoon met voorsprong de sterkste ploegen dit jaar. Ik heb de match tussen City en Real grotendeels gezien, en eigenlijk was het niveauverschil daar ook enorm. Maar als je defensief zulke gaten laat tegen Real, dan moet je natuurlijk oppassen.

Ik vindt er niks aan dat men de CL wil veranderen: men wil dus de halve finales naar 1 wedstrijd leggen? Wtf.

Nu is dit toch veel leuker?
Wie kijkt er nu niet uit naar nog een beslissende match tussen Real en City?
Of ervoor Real-PSG en Real-Chelsea.

Dat is wat de CL zo goed maakt.

Wat gaan ze dan doen?
1 match spelen en dan de ene die in het voordeel is om thuis te mogen spelen?
Op neutraal terrein kan ook al niet natuurlijk behalve de finale.

Bah zeg.

Ik vindt er niks aan dat men de CL wil veranderen: men wil dus de halve finales naar 1 wedstrijd leggen? Wtf.

Nu is dit toch veel leuker?
Wie kijkt er nu niet uit naar nog een beslissende match tussen Real en City?
Of ervoor Real-PSG en Real-Chelsea.

Dat is wat de CL zo goed maakt.

Wat gaan ze dan doen?
1 match spelen en dan de ene die in het voordeel is om thuis te mogen spelen?
Op neutraal terrein kan ook al niet natuurlijk behalve de finale.

Bah zeg.
Ik ben wel fan van het concept van kwalificatie in 1 wedstrijd te beslechten, het zorgt er alleszins voor dat kleinere teams meer kans hebben om de finale te halen.

Waar ik absoluut geen fan van ben is om de wedstrijden op neutraal terrein te laten plaatsvinden. Vermoedelijk hoopt UEFA zo op meer commerciële inkomsten en meer controle over de ticketverdeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan