Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al meerdere keren vandaag dat die Robertson met Thiago verwisseld. Ik bedoel, die trekken nu toch niet bepaald op elkaarDirk: Goal van Thiago!
Gilles: Nee Dirk het was Robertson.
Dirk: Maar afgekeurd wegens buitenspel!
*Herhaling met Robertson duidelijk offside*
Gilles: Het was helemaal geen buitenspel!
Onvoorstelbaar die 2 hun commentaar![]()

Ik gun Courtois ook om de CL te winnen, hij speelt ook een zeer goed seizoen.maar ik gun KDB echt om de CL eens te winnen.
Klopt maar voor city staat er toch veel op het spel (eindelijk die CL winnen) dus afwachten hoe ze die eventuele finale gaan spelen.Wie onlangs City - Liverpool zag (2 keer zelfs, de FA Cup en de competitie) en dit 'geeuw' noemt spoort niet goed. Was een propaganda voor het voetbal.
Maar uiteraard zou het met een Real in de finale ook fantastisch kunnen worden. Geweldige tegenstander dit jaar.
Op zich geniet ik er juist meer van als een kleintje zoals Villarreal zo ver weet te geraken. Als je ziet dat ze 8 jaar geleden nog degradeerden naar Segunda, hun financiële situatie daar volledig moesten herbekijken, en ze na hun promotie terug volledig vanaf nul herbegonnen zijn, vind ik dit wel indrukwekkend. Toch een voorbeeld voor veel andere ploegen.Hoe zeer ik het Kevin ook gun, elk jaar dat die oliesjeiks naast de CL grijpen is een goed jaar.
Liverpool oververdiend gewonnen gisteren. Er stond maar 1 ploeg op het veld en hoe zeer ik het de kleintjes altijd gun, ik vond het gemeend jammer dat Villareal vorige match Bayern had uitgeschakeld want dat had precies toch leuker geweest om naar te kijken.

Toch alleen maar omdat Villareal niet mee voetbalt neem ik aan?
Hoe zeer ik het Kevin ook gun, elk jaar dat die oliesjeiks naast de CL grijpen is een goed jaar.
Liverpool oververdiend gewonnen gisteren. Er stond maar 1 ploeg op het veld en hoe zeer ik het de kleintjes altijd gun, ik vond het gemeend jammer dat Villareal vorige match Bayern had uitgeschakeld want dat had precies toch leuker geweest om naar te kijken.
Dit he, als Villareal op Anfield offensief komt spelen krijgen ze er volgens mij minstens 5 binnen. Nu, die hadden ze gisteren ook kunnen binnenkrijgen. Ik haat Europese matchen tegen andere Engelse ploegen, geef mij dus maar een heruitgave van de finale van 1981, liefst met hetzelfde resultaatOp zich geniet ik er juist meer van als een kleintje zoals Villarreal zo ver weet te geraken. Als je ziet dat ze 8 jaar geleden nog degradeerden naar Segunda, hun financiële situatie daar volledig moesten herbekijken, en ze na hun promotie terug volledig vanaf nul herbegonnen zijn, vind ik dit wel indrukwekkend. Toch een voorbeeld voor veel andere ploegen.
Ze hebben ook niet hetzelfde talent rondlopen als Atletico, dus hun defensieve aanpak vind ik dan wel begrijpelijk. En zien hoe zo een groep zich dan volledig smijt, vind ik juist wel leuk om naar te kijken. Als je Juventus en Bayern eruit knikkert, dan heb je wel wat bewezen. Als Villarreal zich offensief had opgesteld, dan lagen ze er al veel eerder uit. Kan je niet helemaal vergelijken met Atletico, in mijn ogen. Zij hebben wél de spelers om ander voetbal te brengen op dit niveau.
Dat is misschien ook mijn persoonlijke smaak, denk ik. De meesten hebben zwaar genoten van City - Real, terwijl ik mij juist ergerde aan het bij momenten absurd slecht verdedigen. Dan verkies ik soms een match zoals Bayern - Villarreal. Maar ja, ik ben dan ook gewend van naar kutvoetbal te kijken natuurlijk![]()
.Oh maar ik heb enorm veel sympathie voor Villareal hoor. Het is indrukwekkend wat ze de gedaan hebben, zowel de jaren hiervoor in hun opbouw dan dit seizoen. Uiteindelijk staan ze ook verdiend in die halve finale en zou ik het zelfs geweldig vinden als ze nog stunten, al geloof ik er niet in.Op zich geniet ik er juist meer van als een kleintje zoals Villarreal zo ver weet te geraken. Als je ziet dat ze 8 jaar geleden nog degradeerden naar Segunda, hun financiële situatie daar volledig moesten herbekijken, en ze na hun promotie terug volledig vanaf nul herbegonnen zijn, vind ik dit wel indrukwekkend. Toch een voorbeeld voor veel andere ploegen.
Ze hebben ook niet hetzelfde talent rondlopen als Atletico, dus hun defensieve aanpak vind ik dan wel begrijpelijk. En zien hoe zo een groep zich dan volledig smijt, vind ik juist wel leuk om naar te kijken. Als je Juventus en Bayern eruit knikkert, dan heb je wel wat bewezen. Als Villarreal zich offensief had opgesteld, dan lagen ze er al veel eerder uit. Kan je niet helemaal vergelijken met Atletico, in mijn ogen. Zij hebben wél de spelers om ander voetbal te brengen op dit niveau.
Dat is misschien ook mijn persoonlijke smaak, denk ik. De meesten hebben zwaar genoten van City - Real, terwijl ik mij juist ergerde aan het bij momenten absurd slecht verdedigen. Dan verkies ik soms een match zoals Bayern - Villarreal. Maar ja, ik ben dan ook gewend van naar kutvoetbal te kijken natuurlijk![]()
Ik vond Liverpool nu gisteren ook gewoon echt goed spelen, net dat beetje geluk bij de laatste pass/afwerking ontbrak of de score had kunnen oplopen. Hopelijk zakelijk afhandelen in Spanje dinsdag en ik hoop succesvol te zijn in de UEFA ballot, al is die kans echt zo minuscuul klein dat ik er zelfs niet op hoop.Ik begrijp trouwens ook perfect waarom ze niet met de deur open gaan aanvallen op Anfield he... Maar het was gewoon niet meer leuk om te zien.
Ik kan perfect genieten van een ploeg die verzorgd verdedigd en zo niks weg geeft maar hier was er vaak iets meer geluk dan kunde bij en dan is het niet meer plezant om te zien. Vorige matchen van hen vond ik ook geweldig trouwens omdat er dan wel altijd die dreiging hing om in het mes te lopen, die was er nu hoegenaamd niet. Ik heb op geen enkel moment gedacht dat ze gingen scoren.
Het doet me pijn om toe te geven als United supporter maar Liverpool was inderdaad indrukwekkend. Het perfecte project als je de afgelopen jaren bekijkt.Ik vond Liverpool nu gisteren ook gewoon echt goed spelen, net dat beetje geluk bij de laatste pass/afwerking ontbrak of de score had kunnen oplopen. Hopelijk zakelijk afhandelen in Spanje dinsdag en ik hoop succesvol te zijn in de UEFA ballot, al is die kans echt zo minuscuul klein dat ik er zelfs niet op hoop.

Gisteren hadden ze inderdaad wel wat geluk, maar juist daarom dat ik die eerste helft eigenlijk heel spannend vond. Wanneer ze er dan twee incasseren vroeg in de tweede helft, was de match natuurlijk wel meteen gedaan. Liverpool was gisteren gewoon echt wel enorm sterk, en een paar niveaus hoger dan Bayern.Oh maar ik heb enorm veel sympathie voor Villareal hoor. Het is indrukwekkend wat ze de gedaan hebben, zowel de jaren hiervoor in hun opbouw dan dit seizoen. Uiteindelijk staan ze ook verdiend in die halve finale en zou ik het zelfs geweldig vinden als ze nog stunten, al geloof ik er niet in.
Ik begrijp trouwens ook perfect waarom ze niet met de deur open gaan aanvallen op Anfield he... Maar het was gewoon niet meer leuk om te zien.
Ik kan perfect genieten van een ploeg die verzorgd verdedigd en zo niks weg geeft maar hier was er vaak iets meer geluk dan kunde bij en dan is het niet meer plezant om te zien. Vorige matchen van hen vond ik ook geweldig trouwens omdat er dan wel altijd die dreiging hing om in het mes te lopen, die was er nu hoegenaamd niet. Ik heb op geen enkel moment gedacht dat ze gingen scoren.
Ik ben wel fan van het concept van kwalificatie in 1 wedstrijd te beslechten, het zorgt er alleszins voor dat kleinere teams meer kans hebben om de finale te halen.Ik vindt er niks aan dat men de CL wil veranderen: men wil dus de halve finales naar 1 wedstrijd leggen? Wtf.
Nu is dit toch veel leuker?
Wie kijkt er nu niet uit naar nog een beslissende match tussen Real en City?
Of ervoor Real-PSG en Real-Chelsea.
Dat is wat de CL zo goed maakt.
Wat gaan ze dan doen?
1 match spelen en dan de ene die in het voordeel is om thuis te mogen spelen?
Op neutraal terrein kan ook al niet natuurlijk behalve de finale.
Bah zeg.