UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind ik ook maar dat zijn geen "clear errors"
Systeem mag daarom van mij aangepast worden, "inspect and adapt" principe mag daarin wat meer toegepast worden.

Tijdens Everton - Liverpool fluit de ref een keer of 3 heel goed (schwalbe) en geeft telkens geel, maar de 4de keer heeft hij het niet goed gezien (is soms ook héél moeilijk te zien of er contact is) en geeft hij wel een vrije trap voor de speler die zich laat vallen (op een gevaarlijke plek dan nog).
Op zo'n moment zou de VAR gewoon meteen kunnen doorgeven dat het een schwalbe was (is eigenlijk toch wel "clear") en de beslissing omdraaien.

Ik geef die fase nu als voorbeeld, maar je ziet het elke week gebeuren.

Misschien een controversiële mening maar tbh vind ik ook niet dat refs nog naar het scherm moeten gaan kijken. Als 3 refs unaniem kunnen uitmaken dat het wel/niet rood, penalty, etc is... Als het niet unaniem is zal het geen clear error zijn imo. Maar dan moet de kwaliteit van bepaalde VARs wel omhoog.

Als Bogonda aangetikt word , hoe klein het ook is , ist fout
De kloterij bij Bongonda is dat die in het verleden effectief schwalbes heeft gedaan en natuurlijk zijn manier van vallen. Maar in de meerderheid van de gevallen wordt hij wel echt vaak aangetikt of onderuit gelopen.

De kloterij bij Bongonda is dat die in het verleden effectief schwalbes heeft gedaan en natuurlijk zijn manier van vallen. Maar in de meerderheid van de gevallen wordt hij wel echt vaak aangetikt of onderuit gelopen.
Lestienne heeft bij ons ook eens een dikke schwalbe gedaan tegen lokeren, nadien kreeg hij echt tikken en hebben we amper nog een penal gehad op hem. Dat speelt mee in het hoofd van een scheids.
Bij bongonda is het ook zijn manier van vallen steeds direct voetjes bij elkaar ik als scheids zou ook altijd twijfelen.

Wat Bongonda heel graag doet is zijn voet zodanig zetten of laten hangen zodat ze niet anders kunnen dan tegen hem lopen.

Zoals afgelopen week nog eens bewezen.

Laatst bewerkt:
Voor de campagne blind getekend voor 4pnt en ben daar nog steeds blij mee. De manier waarop we ons presenteren ben ik minder blij om. 1ste jaar onder Clement was onze defensie ijzersterk nu is het gaten kaas.
De trainer Clement slaagt er steeds in spelers te verbranden
Akkoord.
Er wordt toch te gemakkelijk te smalend gedaan nu over onze campagne.

De eerste twee matchen waren top, zeg maar boven ons kunnen. De matchen tegen City en gisteren tegen PSG, daar wordt toch maar weer te snel vergeten dat absolute wereldploegen zijn met budgetten die quasi eindeloos zijn. Als Belgische club, die eigenlijk al nauwelijks iets te zoeken heeft in de CL tout court, is het toch totaal geen schande om daar tegen kapot gespeeld te worden?
Oké je pakt daartegen (te) gemakkelijk goals, maar die dwingen dat ook gewoon af hé, laat ons eerlijk zijn.

Enige smet is de thuismatch tegen Leipzig uiteraard. Daarom ben ik nog altijd boos, maar al de rest kan ik meer dan plaatsen. En vooraf was het devies 0/18 door iedereen ... gewoon gelukje gehad tegen een PSG (en de bijhorende druk van de eerste match van Messi) en Leipzig, die duidelijk ook gewoon een ploeg is waar elke ploeg in België 90% van de keren tegen verliest, wij hebben de chance gehad om bij die 10% te zitten in de heenmatch.
Die gaan doodleuk ook nog eens winnen tegen City, jaja een halve B-ploeg, die nog altijd 20 keer beter en meer geld kost dan Club, dan weet je het wel.

Wat Bongonda heel graag doet is zijn voet zodanig zetten of laten hangen zodat ze niet anders kunnen dan tegen hem lopen.
Dat doen ze zelfs in de veel grotere competities , hoort gewoon bij het spel dezer dagen , hetzelfde met een verdediger die een aanvaller in zen rug heeft en gaat liggen dan ist ook meestal fout tegen de verdediger , kan je ook een shwalbe noemen :)

Barcelona moet winnen in Munchen om door te gaan in de CL toch? Anders EL... Toch maar even de volle 90 minuten afstemmen op Bayern ipv de Ziggo Switch Stream.

Dat doen ze zelfs in de veel grotere competities , hoort gewoon bij het spel dezer dagen , hetzelfde met een verdediger die een aanvaller in zen rug heeft en gaat liggen dan ist ook meestal fout tegen de verdediger , kan je ook een shwalbe noemen :)
Olivier Deschacht was daar een meester in, in dat laatste :p Kreeg echt altijd de fout mee :p

Chelsea die zijn de laatste matchen ook als een pudding in elkaar aan het zakken, wat is daar toch aan de hand... vooral defensief dan, 8 tegengoals in 4 matchen dat is er 1 meer dan in de 19! matchen voordien. Vooral zeer vreemd ook als je weet in wat een zwakke groep die eigenlijk zaten, Juve is ook geen referentie meer... en die winnen de groep.

Chelsea die zijn de laatste matchen ook als een pudding in elkaar aan het zakken, wat is daar toch aan de hand... vooral defensief dan, 8 tegengoals in 4 matchen dat is er 1 meer dan in de 19! matchen voordien. Vooral zeer vreemd ook als je weet in wat een zwakke groep die eigenlijk zaten, Juve is ook geen referentie meer... en die winnen de groep.
Kalm blijven chomo, eventjes mindere periode.
Na 1jaar top. Kan gebeuren, concentratie en vorm kun je niet altijd houden

Redelijk wat blessures gehad op de flanken zeker? Eerst Alonso, dan Chilwell. En James ook ff out geweest? Mss dat het daar aan ligt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan