Babaluna
Well-known member
Als Bogonda aangetikt word , hoe klein het ook is , ist foutGaat toch wel heel gretig neer.
Moest het Bongonda zijn dan waren jullie furieus als het penalty zou zijn![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Bogonda aangetikt word , hoe klein het ook is , ist foutGaat toch wel heel gretig neer.
Moest het Bongonda zijn dan waren jullie furieus als het penalty zou zijn![]()
Vind ik ook maar dat zijn geen "clear errors"Ik denk dat het voor een scheidsrechter vaak moeilijk is om met 100% zekerheid vast te stellen of een speler simuleert of niet. VAR zou eigenlijk ook moeten kunnen ingrijpen bij schwalbes, zonder het spel te laten stilleggen.
Systeem mag daarom van mij aangepast worden, "inspect and adapt" principe mag daarin wat meer toegepast worden.Vind ik ook maar dat zijn geen "clear errors"
De kloterij bij Bongonda is dat die in het verleden effectief schwalbes heeft gedaan en natuurlijk zijn manier van vallen. Maar in de meerderheid van de gevallen wordt hij wel echt vaak aangetikt of onderuit gelopen.Als Bogonda aangetikt word , hoe klein het ook is , ist fout
Lestienne heeft bij ons ook eens een dikke schwalbe gedaan tegen lokeren, nadien kreeg hij echt tikken en hebben we amper nog een penal gehad op hem. Dat speelt mee in het hoofd van een scheids.De kloterij bij Bongonda is dat die in het verleden effectief schwalbes heeft gedaan en natuurlijk zijn manier van vallen. Maar in de meerderheid van de gevallen wordt hij wel echt vaak aangetikt of onderuit gelopen.
Wat Bongonda heel graag doet is zijn voet zodanig zetten of laten hangen zodat ze niet anders kunnen dan tegen hem lopen.De kloterij bij Bongonda is dat die in het verleden effectief schwalbes heeft gedaan en natuurlijk zijn manier van vallen. Maar in de meerderheid van de gevallen wordt hij wel echt vaak aangetikt of onderuit gelopen.
De kloterij bij Bongonda is dat die in het verleden effectief schwalbes heeft gedaan en natuurlijk zijn manier van vallen. Maar in de meerderheid van de gevallen wordt hij wel echt vaak aangetikt of onderuit gelopen.
Akkoord.Voor de campagne blind getekend voor 4pnt en ben daar nog steeds blij mee. De manier waarop we ons presenteren ben ik minder blij om. 1ste jaar onder Clement was onze defensie ijzersterk nu is het gaten kaas.
De trainer Clement slaagt er steeds in spelers te verbranden
Dat doen ze zelfs in de veel grotere competities , hoort gewoon bij het spel dezer dagen , hetzelfde met een verdediger die een aanvaller in zen rug heeft en gaat liggen dan ist ook meestal fout tegen de verdediger , kan je ook een shwalbe noemenWat Bongonda heel graag doet is zijn voet zodanig zetten of laten hangen zodat ze niet anders kunnen dan tegen hem lopen.

Olivier Deschacht was daar een meester in, in dat laatsteDat doen ze zelfs in de veel grotere competities , hoort gewoon bij het spel dezer dagen , hetzelfde met een verdediger die een aanvaller in zen rug heeft en gaat liggen dan ist ook meestal fout tegen de verdediger , kan je ook een shwalbe noemen![]()
Kreeg echt altijd de fout mee 
Daar zag ie er toch echt niet goed uit. Ik heb die eigenlijk nog nooit een goede gevondenLol Van Der Stegen, niet zijn avondje.

Kalm blijven chomo, eventjes mindere periode.Chelsea die zijn de laatste matchen ook als een pudding in elkaar aan het zakken, wat is daar toch aan de hand... vooral defensief dan, 8 tegengoals in 4 matchen dat is er 1 meer dan in de 19! matchen voordien. Vooral zeer vreemd ook als je weet in wat een zwakke groep die eigenlijk zaten, Juve is ook geen referentie meer... en die winnen de groep.