UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
"...waar die van Brugge weinig aan kunnen doen." Serieus? Mss kunnen ze daar om te beginnen achteraan eens niet als een bende bange schapen staan.

"...waar die van Brugge weinig aan kunnen doen." Serieus? Mss kunnen ze daar om te beginnen achteraan eens niet als een bende bange schapen staan.
Als Mbappé in de diepte wordt aangespeeld en de assist is perfect, dan is daar inderdaad gewoon weinig aan te doen.

Hendry is geen Sergio Ramos hè.

Verdediging Hendry - Nsoki werkt de laatste weken voor geen meter, en dan zet je die nu wel doodleuk tov Mbappé, Messi en Di Maria. En Vormer depanneert de ploeg de laatste weken, steekt er vuur in, en die moet weer naar de bank.

Triestig en onbegrijpelijk.

Ik verwacht toch meer van Brugge dan zich doodleuk naar de slachtbank te laten leiden. Het is nu niet alsof PSG al fluitend doorheen de Ligue 1 aan het fietsen is. Match is nog niet gedaan, hopelijk kunnen ze nog tegenprikken en er terug spanning in krijgen.

In theorie zeer leuk allemaal, maar zoals ik al zei Hendry is geen Sergio Ramos of weet ik veel welke topverdediger. Het is echt geen schande om door Mbappé te worden afgetroefd op die manier. Je kan 'm ook moeilijk vasthouden.
Kweethetwel, het is de frustratie die spreekt, na 7min 2-0 was nu echt niet hoe ik mij dit avondje voetbal had ingebeeld. :frown:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan