Leuk toch van Sandra? Alsof de opstelling er toe doet. Of Club iets pakt hangt af van de goesting van PSG, verschil is zodanig groot, ook als je daar Vormer zet.Sandra start geen vormer en n' soki weer in de ploeg ik hoe mijn hart al vast
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk toch van Sandra? Alsof de opstelling er toe doet. Of Club iets pakt hangt af van de goesting van PSG, verschil is zodanig groot, ook als je daar Vormer zet.Sandra start geen vormer en n' soki weer in de ploeg ik hoe mijn hart al vast

Echt hé, hij verprutst het gewoon opnieuw met zijn opstelling.Sandra start geen vormer en n' soki weer in de ploeg ik hoe mijn hart al vast
Als Mbappé in de diepte wordt aangespeeld en de assist is perfect, dan is daar inderdaad gewoon weinig aan te doen."...waar die van Brugge weinig aan kunnen doen." Serieus? Mss kunnen ze daar om te beginnen achteraan eens niet als een bende bange schapen staan.
In de 16 plakt ge daar aan. Zeker bij Mbappé.Als Mbappé in de diepte wordt aangespeeld en de assist is perfect, dan is daar inderdaad gewoon weinig aan te doen.
Hendry is geen Sergio Ramos hè.
In theorie zeer leuk allemaal, maar zoals ik al zei Hendry is geen Sergio Ramos of weet ik veel welke topverdediger. Het is echt geen schande om door Mbappé te worden afgetroefd op die manier. Je kan 'm ook moeilijk vasthouden.In de 16 plakt ge daar aan. Zeker bij Mbappé.
Kweethetwel, het is de frustratie die spreekt, na 7min 2-0 was nu echt niet hoe ik mij dit avondje voetbal had ingebeeld.In theorie zeer leuk allemaal, maar zoals ik al zei Hendry is geen Sergio Ramos of weet ik veel welke topverdediger. Het is echt geen schande om door Mbappé te worden afgetroefd op die manier. Je kan 'm ook moeilijk vasthouden.